November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Indigo: Melina wilde van de lijst af omdat zij afstand heeft genomen van de novembermama's. Zij post hier niet meer vanwege onverenigbare geschillen.

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Inpakken: volgens mij heb je voor een weekendje weg ongeveer net zoveel baggage als voor een echt langere vakantie. Het enige dat je iets meer meeneemt zijn kleertjes. De rest heb je hoe dan ook nodig. **Zegt zij op hoop van zegen**

Dees, slijmerige legergroene poep? Dat klinkt vreemd. Kan het te maken hebben met de nieuwe voeding? Volgens Daphne wel, lees ik al.
    Beterschap, meis. Je hebt t zwaar te pakken :(

Whaa Indigo wat een bizarre droom!
    Leuk de foto's van t Vrijthof. Ik zal jou ook eens mailen. Heb nog een leuke van jou en Erik samen gemaakt.
    Melina wil hier niet meer posten. Ze ligt overhoop met Dees. :(

Grrrrr Muriel wat slecht van die organisatie! Hadden ze dit al eerder geflikt, begrijp ik dat nou goed?!

Roelie, beterschap voor je neefje en alle andere zieke gezins- en familieleden :(

Vincent leek gisteren nergens last van te hebben, maar vandaag was het prijs :( Rode vlek op zijn beentje, tandjespijn en volgens mij de piek van de 4 maanden sprong :( t arme kereltje heeft bijna de hele dag gehuild bij Inge en zojuist een uur aan de borst gelegen voor het slapen gaan. Hij had echt troost nodig. Oooh voelde me zo rot dat hij dat vandaag niet heeft kunnen krijgen...

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oeh Muriel heeft het wel veel mooier - en diplomatieker - verwoord dan ik "inzake" Melina ;)

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    haha, maarre... nog een single dame, dus?
    We hadden met zn allen moeten afspreken vanavond!
    maar misschien dat ik nu maar gewoon lekker vroeg mn nestje in duik :)

Eerst nog eens kijken wat ik ook al weer allemaal op de DVDR had staan!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben er weer! sorry ik heb niet alles terug kunnen lezen, ik heb wel een redelijk stuk terug gelezen.

Ik heb het leuk gehad, alleen door de storm konden we haast niet uit het huisje. Dus we zijn alleen in het huisje en in het zwembad geweest. Maar er ging echt vanalles mis.

In ons huisje ging de ketel kapot, dus brachten ze ons op de 1e dag om 22,30 naar een ander huisje (6 pers. VIP) aangekomen daar bleek het geen VIP te zijn maar economy. Er lag wel een paraplu, 2 flessen wijn en een doos merci chocolade klaar. Wij de volgende ochtend naar de receptie want we wilden wel een VIP huisje, nou geen probleem we konden naar een 6 pers. VIP. Dat werd schoongemakt, hier kregen we gratis haardhout, weer 2 flessen wijn en weer een paraplu. Alleen dit huisje had geen zonnebank en de magnetron werkte in minuten ipv seconden (erg onhandig met de fles). Dus wij weer gebeld. Mochten we terug naar ons allereerste huisje, en dan moest alleen de ketel even gemaakt worden. daar kregen we een kadootje voor Martijn, een soort van TV van Nijntje.

Maar zwemmen vond Martijn echt fantastisch! Ik zal straks ff een foto posten. En heerlijke bijkomstigheid; naderhand was hij total loss dus sliep hij fantastisch

Vraag: hoe kom ik nu in onze gezamenlijke agenda op hyves?

Maria: aaaauuw!

Muriel: nouja zeg! wat een belachelijke reisorganisatie!

Daphne: geweldige nieuwe avatar!

Roelie: nieuwe banner bij jou? of zie ik dat verkeerd?

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Aaaaaaaah Esther dikke knuffel voor Vincent!

Hier is het tandjesdrama ook nog niet ten einde rode billetjes, pukkelige schrale wangetjes en idd ook veel huilen...tis zo zielig :(
    De andere kant...ik poetste net héél voorzichtjes Niels zijn tanden zijn voortand hangt nog aan 1 draadje :(
    Tssssss nu al die pijn en ellende en over 6 jaar valt alles er spontaan weer uit :)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach die arme Vincent... maar waarschijnlijk kon NIEMAND hem vandaag echt troosten? Als ze eenmaal echt zo overstuur en aan het 'springen' zijn, is er niet veel meer aan te doen.
    Maar zielig is het wel :(
    Gelukkig kan je hem dit hele weekend weer lekker knuffelen?

Is Inge eigenlijk een knuffelaar?

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waar doen die arme kleintjes het dan voor he :( ;)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    maar Niels kan dan straks lekker gaan cashen bij de Tandenfee!

(heb je je fee-enjurkje al aan Roelie?)

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Jee Peetje wat een gedoe...zelfs in je vakantie nog heen en weer verhuizen :)
    Maar jullie hebben wel genoten als ik het zo lees, tussen jou en Jons de lucht nu ook wat meer geklaard na een weekje quality time?
    Ik heb geen nieuwe banner trouwens deze heb ik al een tijdje?

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    aaaah arme Vincent! En Jens ook al.. tis dus echt "tandjes-drama-tijd"

Jeetje Peetje, klinkt als een enorme chaos daar! heb je wel een beetje kunnen genieten? lekker tot rust gekomen? heb je nog fotootjes?

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    :)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw, dat is een recordaantal huisjes, Peetje! Zo bleven jullie wel bezig ;)
    maar jullie hebben tussendoor dus gelukkig wel lekker kunnen genieten!

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Jaaaa gelukkig is Inge heel lief en knuffelig met hem. Anders had ik subiet naar huis gegaan vanmiddag!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maria > waarom is Eva veranderd in Spongebob?

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Maar...niet om nou weer een hele discussie te beginnen...maar ben ik dan nu de enige die het echt jammer vind dat Melina niet meer komt?
    Ik weet heel goed dat het verhaal twee kanten heeft maar het is toch wel heel sneu dat zoiets niet op te lossen is en iemand zich min of meer gedwongen voelt het forum te verlaten...

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    PROESSSTT ik zie het helemaal voor me!

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Maria hoe is het met de pijn?!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee hoor, Roelie, ik vind t ook hartstikke jammer dat ze hier weg is...!
    Maar als het niet oplosbaar is en steeds weer terugkomt, wordt het een erg vervelend hangijzer. Niet alleen voor de dames zelf, maar ook voor het hele forum. Dus dat maakt t zo ingewikkeld :(

20. Niet meer actief

:confused: Melina overhoop met Dees? Waarom weet ik daar niets van?
    Nooit wat van gemerkt... :confused: Maar ze post niet meer dan of zo?
    Nou, ga maar eens even lezen dan de pagina's die Gwen aangeeft....
    maar eerst douchen ;)

Ach gossie, arme Vincent, ik hoop dat hij er snel door is Esther!
    Wat moeten die kleine mensjes toch veel verduren als je erover nadenkt. Maar goed dat je die eerste jaren 'vergeet' :confused:
    Geef je ventje maar een dikke knuffel van me.

Muriel, oké, volgende keer komen alle 'single' dames dan naar Maastricht! DEAL 8) :)

En nu ga ik echt effe douchen! tot zo...

Deel Deze Pagina