Ik vind het ook jammer dat Melina niet meer komt. Maar de beslissing is aan haar en als zij zich niet lekker voelt hier en daarom wegblijft. Dat moet ieder voor zich weten, toch?
Ik probeer trouwens Wencke te krabbelen maar mijn hyves doet gek, meer mensen last van? Iemand nog wat van haar gehoord de laatste tijd?
Heb je wel gelijk in. Ach ik ben gewoon zo typje die het liefst iedereen gezellig met elkaar ziet kletsen, maar met zo'n grote en diverse groep is het ook wel logisch dat niet iedereen elkaar even goed ligt.
***Debby leest stiekem mee en leeft mee met alle kindjes die tanden krijgen*** Maar Roelie in een fee-enpakje, daar ga ik maar neit te lang over nadenken . Maar wel vervelend zeg al die tandjes, hier gelukkig nog geen last van, maar ooit moeten wij er natuurlijk ook aan geloven... Mijn hyves deed het gisteren al niet...want ik wilde de beestenboel bij Roelie wel eens bekijken . Nog niet gezien dus
Eigenlijk is het al hartstikke bijzonder dat het al zo'n tijd met zo'n min of meer vast groep van toch meer dan 20 meiden zo goed gaat.
Roelie, zo heeee, dus Jens verliest al zijn eerste tand? Ongelofelijk al die heisa die kinderen door moeten met tanden krijgen en ze weer verliezen. Waarom geen instant gebitje dat je gewoon in je mond mag schuiven zodra je het nodig hebt? Geef hem maar een knuffel! Peetje, weer terug van een weekendje. Jemig zeg, wat een gedoe met jullie huisje. Heeft jullie wel lekker wat wijn opgeleverd Roelie, ik ken het verhaal (nog) niet, maar ik vind het zeker heel jammer als Melina niet meer zou komen hier. Ik las haar berichtjes altijd graag en vind het ook jammer om de ontwikkelingen van Vangelis dan te moeten missen Wat de hyves betreft....daar moet ik ook hoognodig eens op gaan inloggen. Maar na het douchen even doen. (pfff, wordt nog druk dan met forum, tv, hyves, kolven, voeden )
sssssssssssst (EDIT slaat dus op de stiekeme activiteiten van Debby en mijzelf, niet op de directe eerdere posts)
Wel jammer dat conflicten zo op de spits gedreven worden. ik kan het van allebei de kanten gebruiken, vind het jammer dat Melina er niet meer is
Klopt! In de tijd dat ik zwanger was van Niels zat ik bij een mailingliijst met mama's uit friesland. Hele gezellig en toch na zo'n 2,5 jaar kwam daar ook flinke ruzie. Ik heb daar wel mijn allerbeste dinnetje Miek aan over gehouden. Gek genoeg heb ik nu een deel van die meiden wel weer in mijn hyves sinds kort en kletsen we wel weer met elkaar...niet zoals toen maar toch...je kunt wel over zo'n ruzie heen stappen en accepteren dat je elkaar soms niet ligt. Dat bedoelde ik eigenlijk ook hier, dat het jammer is dat zo'n ruzie niet op te lossen is... Nah ja ander onderwerp...de meiden die weg zijn moeten wel wat leuks bij te lezen hebben Sex dan maar?
***Debby vindt de stiekeme knuffel van Esther wel heel erg fijn en geeft dan ook een stiekeme stille knuffel terug*** Peetje: helemaal jou vergeten meis! Wel jammer dat je zo vaak heen en weer moest verhuizen, maar evengoed wel een lekker weekje gehad? Ik wacht met spanning op de foto's!
jemig gaan jullie snel zeg, iedere keer als ik denk dat ik ben bij gelezen schiet me mail van mn msn omhoog hihi! Hier net ff op de bank gelegen onder een deken had het ijsssssss koud en nu weer bloed heet, Ohwjee kan alleen echt geen klap onthouden hoor, ben blij dat ik nog weet hoe ik vooruit moet lopen
Geeft Debby ook een hug! Waarom in stiekeme meeleesmodus trouwens? Ow enne Indigo Niels verliest zijn tand, niet Jens