Ben al weg maar nog effe verhaaltje: ging vanmiddag laat boodschappen doen en had geen munt voor een karretje, alleen klein muntgeld. Dus ik loop met Yindi in de maxicosi naar een moeder en dochter en vraag of ik hun karretje mag overnemen omdat ik alleen kleine muntjes heb. Vraagt ze eerst of het een jongetje is En blijkt na het winkelen dat er geen geld inzit maar zo'n stomme munt van de praxis
Stom stom, hihihihi Moet inderdaad niet NOG gekker worden met die tanden allemaal zeg, dat Jens ze nu al zou verliezen 8)
Ik vind het ook heel jammer dat het niet op te lossen is. In ieder geval niet door ons. Misschien dat Melina later toch besluit om terug te komen en dat zij een Dees elkaar 'respectvol kunnen negeren' - of hoe ze dan ook een manier van omgaan met elkaar vinden. Laten we het hopen en de deur openlaten En dat was mijn laatste woord over de 'kwestie'... Sex dus?! Roelie in fee-enpak, hmmmmm
ha heb lekker gedoucht en moest meteen weer flink bijlezen Maar goed.. ik vind het ook erg jammer dat Melina niet meer meepost. Vond het wel leuk om ook iemand van ongeveer dezelfde leeftijd te hebben. Ben ik nu de jongste? Verder, wat ontzettend lastig al die tandjes. Van mij mogen ze nog even wegblijven hier hoor. Wat een gedoe komt daar bij kijken zeg!
en dan sta ik NU echt op want anders komt er niks meer van en gaat het hier zo stinken he? Oh, msn kan natuurlijk ook nog vanavond.... Pffoe, druk zo zonder mannetje
Hmmpf een heel verhaal getikt.. wil ik ´m plaatsen.. foetsie.. Nog maar eens een poging dan.. Het is altijd jammer als iemand aangeeft niet meer te willen komen. Maar ik verdom het om te gaan smeken weer terug te komen. Heb al eens voor mediator gespeeld.. Maar vind het wel erg flauw dat ze niet meer komt omdat ze genegeerd wordt.. bedoel.. leg het naast je neer.. ze is toch geen puber meer? Dees komt toch ook nog gewoon langs? En van wat ik heb begrepen zijn ze er via pb niet uitgekomen.. beetje "minderwaardig" geklets.. daar hou ik ook niet van.. iedereen is zoals hij/zij is. Ik heb ook met de één een betere klik dan de ander.. stel je voor dat we elkaar allemaal aardig zouden moeten vinden hier.. dan is ons hele "november mama concept" niet meer zo uniek. We zijn stuk voor stuk uniek en het is ieders goed recht om te reageren op wie hij/zij wil. En als iemand mij wil negeren.. tsja.. dan zal daar een reden voor zijn. Zou die dan wel graag willen weten uiteraard. En dan niet meteen een agressieve aanval ingaan. Mocht ik nou door een hele "clan" genegeerd worden dan wordt het lastig haha.. Maar goed, ik begin te preken volgens mij.. het is jammer dat het zo gaat.. maar voorlopig probeer ik het hier lekker gezellig te hebben met allemaal top meiden!
Nah Indigo dat mens had echt een bril nodig dus, hoe kan ze nou niet zien wat Yindi een prachtig mooi meisje is? Maar serieus, soms is het écht niet te zien ik heb me ook wel eens vergist... Jens had vandaag een spijkerbroek met stoere trui en gympen aan...absoluut een stoere kerel!
Hier vragen ze ook altijd of het een jongen of een meisje is, terwijl ik het toch best duidelijk vind hahaha. Maarja. Roelie: wat heb jij toch met rare dingen hihihi eerst SM en nu een Feeënpakje hahahah Daphne: zit nog een beetje in jouw buurt, ben pas 25