Owwwwwhhhhhhh hahahahahaha het is dus gelukt? Haha nee serieus, het wou niet lukken toch? Ik las ergens bij het topic bevalling ook al over iemand waar het niet meer kon, die bleek te strak gehecht
Daphne, hebben we het over fysieke of mentale leeftijd? Ik voel me nog steeds begin 20, gedraag me soms als een 12-jarige en zie eruit als een...nou ja...laat maar zitten
oeh auw.. nou ja daar heb ik last van bij de wc gang.. van te strak gehecht te zijn.. Enne... Peetje.. gelukkig schelen wij niet zoveel haha.. dat geeft me nog enigszins het gevoel dat ik niet een jong miepje ben
jemiggggggggg wat gaan jullie snel! Ik wou toch nog even zeggen over het hele gebeuren! Ik vind het ook vervelend hoe het is gegaan, en is niet mijn bedoeling geweest. Voor mij is zij gewoon hier welkom. Zo en nu zeg ik er helemaal niks meer over.
Het is nog niet helemaal ok, maar ik kan er weer redelijk pijnloos van genieten. Ach, zo blijven we creatief zoeken naar nieuwe mogelijkheden (heb de HA laten kijken, maar er was fysiek niets te zien )
over jongen/meisje.. mensen vragen hier zelfs wat het is, terwijl ze een roze jasje/vestje met bloemetjes aan heeft... dan vraag ik je!
ooh zo, lekker druk voor Ilse hahaha. Hee dees, ik las dat Quinn KMA heeft. wat rot zeg! heb je zo'n provocatietest gedaan? en krijg je nu de pepti vergoed?
heb jij nog steeds last van de hechtingen? dat lijkt me echt shit. kunnen ze daar niet iets aan doen?
Yeps waren we donderdag mee begonnen en vanaf zondag was een een ramp, en moest van de HA dinsdag per direct weer terug op de Pepti er ligt nu een verklaring klaar bij de ha die ik moet inleveren
Heb ik per ongeluk de verkeerde emoticons gebruikt? Of zit je mij nu net zo hard terug in de maling te nemen?
haha.. was bij mij dus ook zo.. ik ben dus weer open geknipt. Al was dat bij mij dan niet gehecht, maar van een schaafwond. Maar tegenwoordig geen last meer van
hihi poes vermaakt zich achter het raam.. hij zit binnen voor het raam in de keuken. Die kijkt uit op de straat en grenst direct aan de stoep dus. Nu lopen hier geregeld honden langs, met baas uiteraard.. maar ze halen dan altijd naar elkaar uit Volgens mij zit het raam wel flink onder de krassen inmiddels Ach ja.. het is ook maar een huurhuis