November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda: fijn dat het feestje zo geslaagd was en heerlijk toch dat Reese weer lekker verwend is! En helemaal lekker dat de medicijnen aanslaan!

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey allemaal,

Ik wilde alleen ff melden dat ik hartstikke ziek ben, hopelijk ben ik snel weer beter, kan ik weer meekletsen...

Ik hoop dat met jullie alles goed is.

Liefs van mij

P.s. sorry van het egoberichtje

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij doen het precies zo. ik vul de fles tot 200 en soms pakt hij 180, soms maar 60. Wel gooien we dus veel melk weg vaak, maar dat nemen we maar voor lief :)

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo hier een drukke dag gehad. Vanmiddag mijn oom en tante en kids op kraamvisite gehad en vanavond zijn mijn ouders nog even langs geweest (die kunnen hun kleinzoon niet missen :) ).

Over voedingen: ik geef Deniz altijd op vaste tijden de fles en hij krijgt ook altijd een vaste hoeveelheid. Hij zit op 5 voedingen per dag en 160cc (dat is incl. de schepjes poeder). Hij doet het er heel goed op. Straks bij zijn laatste fles weer verhogen met 10cc. Toch wel grappig dat iedereen het toch weer anders doet.

By the way: gaat de meeting in rotjeknor van donderdag a.s. nog door? Heb er nl. niet veel meer over gehoord.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nog even voor de liefhebbers. Een fotootje van vandaag.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga nog ff een peukje roken en dan mijn kleine man de laatste fles geven. Tot morgen.

7. Niet meer actief

Oh ja, ff snel over de meeting aanstaande donderdag in rotjeknor, gezien Esmay haar heftige verkoudheid moet ik afblazen... :cry:

Vind het echt vreselijk jammer, maar wil het risico niet lopen dat jullie kindjes ziek worden!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Jen, wat raar van je werk, maar volgens mij hebben ze dan een mondelinge overeenkomst doordat je de dagen al had doorgenomen..

@ Dafje, wij hebben 6 flessen, maar gebruik er maar 2/3.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb een nieuwe banner, maar hij is nog niet helemaal wat ik wil dat hij is hmmmm

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik was trouwens gister bij Intratuin en daar kun je kerstballen laten beschilderen. We hebben er eentje genomen met Evangelos 1st Christmas :)

De kerstboom die we hadden hield er ineens mee op, we hadden een kerstboom MET verlichting en die lichtjes (de onderste helft) deden het ineens niet meer. Was ook een goedkope boom hoor, hadden hem 3 jaar voor 20 euro bij kruidvat! Dus nu een gekocht voor 60 euro bij intratuin ook met lichtjes, maar 10 jaar garantie.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Linda, leuk hoor zo'n weekendje weg! Ben er eigenlijk ook aan toe. Op vakantie kom je echt tot rust, nu met verlof ben je toch continue in huis bezig!

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mogguh mama's!
    Heb mijn pc weer ingepikt aaarrrghhhh zo frustrerend heb je 's avonds eindelijk eens tijd om te computeren zit manlief erachter :evil:
    Tis MIJN pc en MIJN plekkie jah! :evil:

Maar goed, nog 2 dagen en dan mag hij weer aan het werk, hij moet woe, don, vrij, zat, zon en maa werken en dan is het alweer kerst...niet leuk het weekend werken maar goed hij is een maand thuis geweest hij mag nu van mij ook wel weer eens ophoepelen hahahaha :)

Ik ga vandaag bijlezen en reageren, hier gaat alles goed!
    Lars is weer beter van de buik- en hoofdpijn, wel snotverkouden nu net als Niels die de longen uit zijn lijf hoest en Jens had 3 dagen verhoging maar gaat ook de goede kant weer op EN (tadaaaaaa) hij heeft al 2 nachten doorgeslapen! Ik juich niet te hard maar deze 2 nachten (van 22.00 tot 6.00) hebben we maar weer!

Ik kom vandaag nog langs, iedereen bedankt trouwens voor de kerstmailtjes (ik zal vandaag ook eens beginnen aan de kerstkaarten pfffff) en een fijne dag allemaal!

(Trouwens, tis KOUD he!)

xxx Roelie

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden
    Na een hele rommelige dag van gister Quinn zijn laatste fles gehad om kwart over 1, maakte Piet me wakker om kwart over 7 :confused: en was Quinn net wakker aan het worden. WAUW
    Zo'n nacht had ik dus echt niet verwacht zeg.
    We hebben Quinn weer op de 2 johannes meel geze, hij was gister zo aan de dunne en had enorme buikpijn, nou kunnne de darmen best moeten wennen, maar na 1 1/2 week en krampen vonden we het wel genoeg.

Heb vandaag een druk dagje, mn oom komt straks verder de schuur afmaken. Mn tante komt ook nog langs.
    Vanavond komt een kennis voor de belastingen en komt er ook nog een oom van Piet een verwarming brengen. Of te wel druk druk druk

Zo eerst maar eens douche en straks maar weer bellen over de wasmachiene want dat kreng doet het gewoon weer niet, krijgt de pest van dat ding

14. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Ik wilde even melden dat mijn beste vriendin zaterdagmiddag rond 12.00 uur is bevallen van een gezonde zoon Tom Johannes. 2800 gram en 47 cm. Alles gaat goed met moeder en kind.
    Ze belde gisteren avond pas omdat ik weg was. Ik ben heel erg blij voor haar. Maar toch voel ik me nu down. Het is niet gek dat ik me zo voel, dat weet ik wel maar toch. Ik wil alleen maar blij zijn voor haar. En dat ben ik ook maar toch er is een gevoel van......

Morgen gaan wij misschien een klein stapje maken. In ieder geval hebben we vrijdag van de medisch geneticus gehoordt dat we morgen zeker geen nee of ja horen. Het is een soort informatie gesprek van bijde kanten. Wij moeten ons verhaal doen en dat doen zij ook. Dan gaan ze het in het team overleggen en daarna horen wij meer. Hoe lang dat weer gaat duren weten we nog niet maar ga ik zeker vragen.

Ik hoop dat ik de dag vandaag een beetje doorkom, want me tranen zitten erg hoog.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Linda, dat is te begrijpen dat maar gevoel. Accepteer het, tuurlijk ben je heeel blij voor der maar dat neemt jouw verdriet niet weg. Het is nou eenmaal zo, niet kwaad worden op jezelf want het is normaal!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nog gefeliciteerd trouwens met je vriendin hihi

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat is het hier rustig zeg....

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou is zeker stil hierzo

IK heb al lekker gedoucht aangekleed enzo. Ook al het ergste opgeruimd. Ga zo Quinn kop en kont wassen en dan lekker aankleden.

Denk dat iederen lekker onder de warme wol ligt.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi,

hier alles goed, krijg om 10.00 een collega op visite. martijn sliep goed 24.00-4.00-8.00 en zo zijn we al bijna een voeding kwijt. ik wil proberen 7x110 te geve ipv 8x100. anders trekt hij het denk ik niet.

slaapt jullie kindje wel eens met de handjes onder de deken? martijn nooit en di heeft dus altijd koude handen.

Linda/blondie: ik ben een vergeetachtige muts, ben ik je nog vergeten te bellen. vandaag doe ik nog een poging haha. wat een doos die assistente daar 6 maanden?? 6 weken zal ze bedoelen. Mot een spiraaltje nu wel of niet perse tijdens een menstruatie gezet worden? ik heb dat eerst wel zo gedaan maar nu zei de HAver niets over.

Lindapooh: snap dat het heel dubbel is voor je, je bent blij voor je vriendin maar....Wel fijn dat jullie dat gesprek met die genetici hebben. ik zal duimen voor je!

luiers: ik gebruik pampers, heb die van c1000 geprobeerd maar dat vond ik niks, ze vervormen en sluiten daarom niet meer goed af, resultaat; lekken!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @peetje, die van mij slaapt ook niet onder de dekens, maar ik heb een soort van handschoentjes (van stof en voor binnen) voor als hij echt koude handjes heeft!

Deel Deze Pagina