ooh zo ik snap hem daphne roelie mannen hihihihi, hier varieert het soms ook een beetje hoor. Muriel: je kunt toch ook condooms gebruiken?
En ik vond een maand of 4 al lang.... Zal trouwens wel een vuurwerk geven dan na een jaar **Ziet ineens beelden uit Deep Throat voorbij trekken**
wi tijdens de zwangerschap een keer of 10 denk ik, en 7 wekan na de bevalling weer begonnen maar ik had helemaal geen last van de hechtingen, dat scheelt ook denk ik, wanneer ik er veel last van had gehad was het zo snel allemaal niet gegaan.
Zo, ben weer fris en fruitig (framboosje) terug uit de douche en meteen weer uuuuuuuurrrrrrrrrrrreeeeen bijlezen hier Roelie, ik heb niks met jou in een feeënpak hoor Esther, goed zo....die spiraal zit er natuurlijk niet voor niks! 8) Hier nog steeds 'puur natuur' overigens als je begrijpt wat ik bedoel Aaaah, wat ben je toch een liefie! Kijk, dit zijn nu de dingen die een trotse mama graag hoort natuurlijk. en dan nog zo'n lieve steunbetuiging! Hihi, mijn moederhart smelt.... Nice pics Peet! En Au, dat lijkt me niet lekker voor de striae. Iets teveel onder de zonnebank geweest misschien? Maar vooral lekker smeren met vochtinbrengende creme.. eh...tot de middenmoot denk ik. Ik behoor namelijk tot de categorie bejaarden hierzo wat de hechtingen betreft...hier nog niets geprobeerd dus , maar ook zonder proberen voelt het niet echt oké down there. Hoop dat het ooit weer helemaal normaal soepel voelt. Muriel....bij ons is er op 3x na ook niets meer gebeurt in een jaar tijd dus. Woensdag is een jaar na posi test en alleen 1x na 2 maanden zwanger en 2x in zomervakantie nog iets spannends gebeurt dus. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het verstandelijk gezien soms wel mis, maar fysiek nog niet de minste aandrang voelt. Nog iemand hier last van? Zo, ik heb net de poes van de tafel af geduwd nadat ze mij in mijn hand beet Niet hard overigens, maar liet me dus even duidelijk weten dat ze het er niet mee eens was dat ik haar wegstuurde wegens plaatsgebrek. Madame wil dus graag boven op de muis zitten of voor mijn neus (en het scherm) en dat forumt niet zo lekker kan ik je vertellen Byebye Debby, sweet dreams Gwen jij ook nog fijne avond en leuk verjaarspartijtje van schoonpapa! Oh, wat is Martijn om op te vreten zeg in dat pakje!
Nou, dan weet ik zeeeeeker dat er niets gebeurt... het zou al vreselijk geforceerd zijn en als die rotdingen er dan ook nog bij komen, nee bedankt,... helaasssss....
wilde net trouwens een beker warme melk met anijs klaarmaken, dus ik doe de melk in de mok (een hele lieve mother-and-daughter-mug die in mijn kraammand van mijn moeder zat) en terwijl ik ermee naar de magnetron loop gutst de melk op de grond. Ik dacht eerst nog dat ik de beker dan wel scheef zou houden, maar nee blijkbaar zit er een heuse barst aan de binnenkant. Hier gaat mijn wasmachine dus van horen zal ik je vertellen!
Hier exact hetzelfde... En Wim op zich ook. probleem is gewoon dat de eerste stap zo lastig is... en heb er echt eigenlijk totaal nog geen behoefte aan. Ik baal daar echt verschrikkelijk van en heb geen idee hoe ik daar vanaf moet komen. Ik denk door het maar gewoon weer te gaan doen. Maar dan dus niet met al te veel obstakels (behalve dan een bewaker voor de poort )
Ooooh, wat heerlijk Esther! Lekker badderen.... (en dan niet stiekem bevallen he, zoals ik in mijn droom )
Precies, ik baal er dus ook van en weet echt niet hoe ik erover heen moet stappen zeg maar. Hier heeft Erik namelijk - helaas - wél de behoefte. En het ligt al heel gevoelig bij mij op dat gebied om zin-te-moeten-maken zeg maar ; dus ik weet echt effe niet wat hieraan te doen is. Misschien toch maar eens aankaarten bij de huisarts of zo...ik weet het anders ook niet.
*Proest* (maar vuurwerk verwacht ik nu nog even niet, zijn we veels te gestresst voor vrees ik, hooguit wat stoom uit mn oren, omdat ik geen conditie meer heb, hihi)