November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    op vole toeren vooruit, de november mama's zijn niet te stoppen!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    hahahahahha, alleen was ik juist van plan om mn dochter haar bed uit te sleuren ....

3. Niet meer actief

ik heb woensdag een afspraak met de huisarts, benieuwd of ik het dan ter berde durf te brengen. En anders hoor ik vast wel de tips van jouw gyn ;)

trouwens....ik kan het maar moeilijk verdragen qua gewicht als Erik nu boven op me ligt. Doet pijn aan mijn heupen, terwijl ik daar voorheen nooit last van had. Heeft nog iemand zo iets geks?

4. Niet meer actief

Ik ga trouwens kolven. Meissie krijgt zo haar flesje.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik moet ook zin maken hoor, s' avonds wil ik gewoon lekker slapen. het lijkt alsof ik er helemaal geen behoefte aan heb. Jons heeft dat wel heel erg. Ik vind dat moeilij, alsof ik hem teleurstel

6. Vrragje, hebben jullie nog wel eens last van borrels en plopjes in je buik sinds je zwangerschap? En scheetjes? En waar hoort nu precies je baarmoeder te zitten? Ik had gehoord dat hij achter je schaambot moest gaan zitten, maar volgens mij zit de mijne ruim daarboven, 3 vingers ongeveer... (of is dat mij blaas? nee toch?)

7. Niet meer actief

Pfoe hee, meiden! Wat hebben jullie weer een hoop gekletst...

Er is echt werkelijk waar helemaal niets blijven hangen. Mijn hoofd zit helemaal vol met alle nieuwe dingen die ik vandaag weer heb geleerd op het werk... :( Wel heel leuk hoor! maar erg vermoeiend ook.....

Met Esmay gaat het gelukkig weer de goede kant op! 's Avonds nog wel wat verhoging, maar gelukkig geen echte koorts meer...
    Sinds vandaag drinkt ze echt geweldig! Zoveel heeft ze in haar korte leventje nog nooit op! 4 x 170 cc en zelfs een extra flesje van 100 cc omdat mevrouw honger had! :confused: :D

Meiden fijne avond allemaal! Alvast welterusten en ik denk tot zondag..

Morgen boodschapjes doen, opruimen, beetje schoonmaken en 's avonds mijn verjaardag vieren!

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Als het goed is heeft je kraamverzorgster en de VK gevoeld waar je baarmoeder zat, hij hoort idd zo ver gekrompen te zijn tot achter je schaambeen. 3 vingers er boven is wel hoog. geborrel heb ik niet zo, scheetjes wel meer dan eerst, maar niet super veel

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ooh Jen gelukkig gaat het wat beter met Esmay. welterusten!

11. Niet meer actief

Peetje, zwijmel, wat een geweldig filmpje! super om te zien hoe Martijn met die kleine beentjes trappelt als een volleerd zwemmer. Had hij een pamper aan onder zijn zwembroek eigenlijk?

Dafje, ja nog wel eens plopjes en borrels in mijn darmen inderdaad. De baarmoeder hoort echt al helemaal weer terug te zijn achter het schaambot, die van mij zat daar na 6 dagen geloof ik al weer. Als het goed is heeft de gyn/vk hier ook op gecheckt bij de nacontrole.

Jen, fijn dat het met Esmay de goede kant opgaat. tot zondag.

Meiden, ik ga hier ook uitloggen. Ga me eens bezig houden met de voeding van mijn dochter ;)
    Slaap lekker alvast, allemaal. tot later!

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jen super dat Esmay het zo goed doet, eindelijk!
    Wens je alvast een fijne verjaardag. truste en sweet dreams

13. hoe bedoel je hollen of stilstaan :)

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Indigo, ja een zwemluier eronder, vond ik wel zo fris

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ladies ik ben ook pleite,

trusten allemaal!

16. truste peetje!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedereen weg? Ik lag nog niet op bed hoor, zat lekker op de bank heel relaxed naar Dancing Queen te kijken. Vindt het zooo stoer wat ze allemaal kunnen en ben dan zooo jaloers dat ik het ook wil :D. Maar ja...ik blijf oefenen (en dansen ;)). Jammer dt iedereen weer weg is...

En Peetje, super filmpje! En die beentjes ook heerlijk aan het trappelen, zo lief om te zien!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een schetig filmpje, Petra! Hij is al echt aan het zwemmen, heel knap :)
    Martijn lijkt dan ineens ook geen babietje meer, maar echt al een klein ventje, leuk hoor!

Deel Deze Pagina