@Dafje: zoals de anderen al zeggen.. die baarmoeder moet echt in geen velden of wegen meer te bekennen zijn hoor! Dus ik denk dat je iets anders voelt zitten. Maar als je ongerust bent, zou ik het eens laten controleren. Wat je zegt over die plopjes, dat herken ik dan weer wel soms. Ik vergis me dan wel eens en denk dan nog 'hee... daar voel ik die kleine'... Geen idee wat dat dan is?
Zo ben er weer na mijn badje. Volgens mij ben ik niet bevallen, maar mocht het ongemerkt zijn gebeurd, dan is 'de baby met het badwater weggegooid' Hihi Indigo, je begrijpt toch wel dat poezen graag bovenop muizen zitten?! Verstandelijk wel willen, maar fysiek weinig reactie is hier ook zo Het gaat nu wat beter, en daar genieten we ook van, maar het is nog geen vuurwerk, afgevuurde raketten en dat soort werk, hoor. Hier kwam het weer, omdat JP het initiatief helemaal bij mij neerlegt op het moment. Ik voel geen druk meer van zin moeten maken oid. Dat helpt. Daf, je bm hoort idd achter het schaambot te zitten. Als hij erboven zit, zou ik even naar HA bellen.Plopjes misschien omdat je organen nog wat in model moeten springen? 9 maanden ontzwangeren? Ha daar hebben we Jen ook weer! Leuk hoor dat je nieuwe baan zo leerzaam is. Je klinkt in ieder geval enthousiast. Zit in de Goudse Poort bij CS in Rdam? Kusje voor drinkmonstertje Esmay Ik duik zo mn heeeeeerlijke bed in! Wat een genot die nieuwe aanwinst xxx
**Muriel kijkt verschrikt over haar schouder... ze zou vannacht toch juist eindelijk eens lekker het hele bed voor haarzelf hebben?**
ik heb het idee dat die plopjes komen omdat je darmen nog steeds zich moeten herstellen. Ze hebben nu ineens gewoon weer alle ruimte... waar moet ik heen *darm zoekt een plekje in je buik*
***Debby is verdrietig dat Muriel haar bed WEER niet wil delen en gaat dan maar in haar eigen bed slapen***
gaat iedereen slapen nu? Blijf ik alleen achter? Zeg Roelie,.... kom je nog kijken hier? Of taai je ook af?