Pfff...zat er laatst nog aan te denken. Ik zou echt heel graag bij een hopelijk ooit tweede zelf willen beginnen en niet ingeleid willen worden. Want volgens mij zijn die weeen echt veel zwaarder dan "natuurlijk" starten.
Jij schreef ook iets dat je soortgelijks wilde posten. dus ik schreef "wilde je ook bij Muriel slapen" of iets in die trend . Even teruglezen...hmmm...volgens mij is het nu niet grappig meer en moet je erbij zijn geweest
Ah ja, nu zie ik jouw reactie staan. Had ik overheen gelezen, vandaar dat je latere grapje niet meer aankwam hier Heb ook prikoogjes **GAAP** Trusten meis en knuffelse he
jullie kunnen ook niet lang zonder mij Jens had net de fles leeg toen René thuiskwam, nog ff zitten gieren van het lachen om de lama's (slechtste levensovertuiging: 's avonds een vent,'s ochtends 2 vrouwen ) en nu ga ik richting bedje, morgenw eer vroeg dag! TRUSTE!
Ah kijk eens ik ben de laatste én de eerste Jens kwam al om 5.45 Nah ja wou er toch al vroeg uit dus zit al helemaal gedoucht en fris en fruitig beneden Zal nu ff mijn dingetjes doen en dan eerst maar eens boodschappen, de kasten zijn hier errug leeg Fijne dag allemaal! xxx Roelie
Moggel Gister redelijk bijtijds naar bed gegaan, maar belhhee word iedere keer wakker van me zelf van de keelpijn en dan weer koud of warm. Quinn begon om 6 uur ook te babbelen maar om kwart voor 7 was het jengelen, dus uit bed gehaald. Weer een poepbroek, gister had hij er 5, en nu heeft hij al weer 2 gehad, tandjes? Whahah jullie zijn nog even lekker door gegaan gister gezellig hoor. Nou ga maar aan de koffie, dat gaat er altijd in bij mij, ziek of niet