In Emmeloord (hier vlakbij) is vandaag een of andere rally www.tanksrally.nl dat vind hij dan vast ook heel leuk?
Haha je moest een weten wat ik al gedaan héb voor ik eindelijk een bakkie koffie had Vanmorgen wel heerlijk wezen wandelen met de honden, half 7, geen kip op straat, het begon net mooi licht te worden...heerlijk! En nee die kabouters kan ik ook al niet vinden Zou je ze op internet kunnen bestellen?
Nee Piet is alleen maar F1 gek en dan wel Ferrari, kreeg vorig jaar nog het bevel om niet te gaan bevallen als er F1 is
Hee Dees lekker uitzieken, ik ga er vandoor heb het drukdrukdrukdrukdruk (lijk die mier uit de fabeltjeskrant wel ) xxx Roelie
Hey ik hoorde een geroep en toen kon ik niet meer slapen Deesje, lekker op de bank met de ab in de buurt, laptoppie erbij en dan komt het hopelijk weer snel goed. Is Piet in de buurt om je een beetje te verwennen? Lekker is dat om 's ochtends heel vroeg te wandelen met de doggie(s). Kippen zie ik hier sowieso niet veel op straat, ongeacht het tijdstip Vincent is nog steeds hartstikke zielig 39.2 koorts en heel verdrietig. Sinds 6.00 uur heeft hij al 3x aan de borst gelegen en nu slaapt hij sinds 3 kwartier...
Huh huh huh, wie riep mij?! Ah, zie het al Roelie en dan kom ik en dan is ze alweer weg . Heb gisteren even de foto's bekeken van jouw beestenboel Roelie, hahaha, moest erg lachen en kan me voorstellen dat dat wel heel druk is (en dan heb ik het nog niet eens over die 3 jongens die ook nog eens bij jou rondrennen (behalve Jens dan )). Goedemorgen trouwens . Ga lekker uitzieken Dees, want zo te horen ben je er nog lang niet! En Esther, lekker geslapen in je nieuwe bed? Oh wat zielig dat Vincent zo'n koorts heeft! Komt het door de vaccinatie of heeft hij ook een griepje te pakken? Want ik mag toch hopen dat ze geen koorts krijgen van tandjes?
Maar heb eens uit kunnen slapen vandaag Hester had vanmorgen om 7 uur een poepbroek (heeeeeeel veeeeeeel), flesje gegeven en om 8 uur lag ik weer te pitten. En om even over 10-en werd ik wakker door een krolse poes in de tuin, zwaar irritant.... Ben nu wel erg duffig.... mijn hoofd is zo veel slaap misschien wel niet meer gewend?