November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn slaapt ook altijd met de handjes boven de deken, dus ook koude handjes. Maar hij heeft er volgens mij geen last van, de rest van hem is altijd lekker warm.

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melina: hoe kom je daar aan? ik hoor wel eens van sokjes aan de handjes doen maar dat vind ik zo raar

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
  4. Niet meer actief

Angelina sliep ook met de handjes boven de dekens, maar nu ze ingebakerd ligt, kan dat natuurlijk niet meer. Sinds gisteren overigens de puckababy in gebruik, nu kan ze d'r armen weer gebruiken (en doet dat ook hihi), maar ze blijven wel in de zak. Het werkt evengoed, ze blijft rustig, dus we zullen eens kijken hoe we t gaan doen, de andere zak was tenslotte geleend, dus die moet ook weer terug ;)

Luiers..wij hebben nu een aantal merken geprobeerd (lang leve de gratis dozen), maar tot nu toe hou ik t toch op pampers newborn, die sluit het beste aan en zit het prettigste. Dat kan bij de volgende maat weer anders zijn natuurlijk, maar dat zien we dan wel.

Nacht..laatste voeding 0:00, toen 4 en toen 8, dus ze heeft nu echt een flink ritme te pakken, elke nacht t zelfde. Ik zou t wel fijn vinden als ze wat langer dan 4 uur zou doen, maar ja, zij heeft haar eigen willetje, das duidelijk ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ben bang dat Quinn nig steeds bezig is met zijn regeldag(en) en darmkrampen. Hij wil nu aleen maar bij mij liggen en slapen, hopelijk kan ik hem zo wel even weg leggen, anders is het helemaal geen doen vandaag.

Hier zet trouwen bij mij de verkoudheid lekker door , bij Quinn nog niet zo, maar heb wel een ui op zn kamer liggen misschien helpt dat wel bij hem.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    in turkse winkels heb je van die babypakketen, daar zitten ze bij! Ik heb 4 van die pakketten gehad, ik heb nog wel 2 handschoentjes over, kunnen die in een gewone envelop denk je? dan stuur ik ze naar je op vandaag!

7. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Roelie: Jens gelachen, wat goed en snel! Leuk hoor, we hopen hier dat we het voor kerst nog zien gebeuren. Maar vanaf donderdag is papa vrij, dus dan mag het!

Nacht: tegenvaller na een aantal van die goede: 23:30, 4 uur en 8 uur. En nu gelukkig nog even terug zijn bedje in, kan ik wat mailen enzo. Zit inmiddels alweer anderhalf uur achter de pc, werkmail gecheckt, hotmail(s) gecheckt, mailtjes gestuurd etc. etc.

Handjes: altijd koud en boven de dekens, maar hij lijkt er geen last van te hebben.

Luiers: veelal onbekend merk, gekregen van iemand (er staan zeehondjes op). Daarnaast kikkertjes (iemand enig idee?) en veel met kleurtjes (in NL niet op de markt). En pampers new born 2 en activ fit 2. Vind ik het prettigst, maar overdag gaan die andere ook wel. Alhoewel sommige echt nog te groot zijn, of althans, te breed tussen zijn beentjes. Geen idee hoe lang ik dan moet wachten voor dat wel goed past, haha!

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij gebruiken nu pampers baby dry nummer 2

sinds vrijdag zit Vangeli in maatje 62 :) maatje 50 zijn net 3kwartmauwtjes geworden en dat terwijl hij er in verzoop!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Onze nacht viel ook tegen, hij kwam zaterdag om 20:30 en toen om 4 uur! En vanacht al om 3 uur dus dat viel even tegen :oops:

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha zit zo naar me banner te kijken maar het lijkt net alsof hij hardstikke kaal is, het is gewoon echt heel licht maar hij heeft best wel wat haar!

ohhh nog een belangrijke vraag, welke kleur oogjes hebben die van jullie? in het begin is het allemaal blauw maar na een tijdje hoort het toch te veranderen?? Wanneer is dat?

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn heeft nog hele donker blauwe ogen. Het kan volgens mij een jaar duren voordat ze helemaal veranderd zijn, als ze al veranderen.

12. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Veranderen van de ogen kan lang duren. Zeker is dat ze bij hun eerste verjaardag de kleur hebben die het gaat blijven... dus nog even afwachten! Ik hoop dat die van Timo nog bruin worden!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja hoop ik bij Quinn ook Sammie, Piet heeft ook van die mooie donkere bruine ogen! Dus dat mag Quinn ook wel hebben. al vind ht donker blauwe wat hij nu heeft ook wel erg mooi hoor!
    Tja wat vinden we eigelijk niet mooi aan onze kids :D

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    vangeli heeft dus nog steeds hele licht blauwe ogen.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij hopen dus dat ze zo blijven haha ze zijn dus lichter geworden dan in het begin!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw net Quinn zijn kamertje opgeruimd enzo, maar ohw fie uienlucht zeg brr, wel goed voor mijn neus die ging gelijk lopen hihi
    Net maar even lekker het raam open gezet, even flink doorwaaien.

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Melina: goeie kans dat ze licht blijven hoor, als ze nu al lichter zijn dan in het begin! Timo's ogen zijn wel donkerder geworden, maar de laatste weken staat dat stil volgens mij.

18. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

hallo dames.
    heb een beetje bijgelezen.
    en fijn om te lezen dat het allemaal lekker gaar met de kids. :)

maar ik heb een vraagje aan jullie,misschien dat jullie een tip hebben voor mij.
    Tim had gister weer een mooi ritme te pakken met zijn flessen.
    hij krijgt nu 150cc met 5 schepjes forte.
    zijn schema was gister:

7.00uur
    11.00uur
    15.00uur
    19.00uur
    22.30uur
    5.00uur
    dus nu kom ik weer op zo'n rare tijd uit.
    doordat hij nacht's de ene keer 6 uur slaapt en de andere nacht bijna 7 uur slaapt. :p
    krijg ik er niet echt regelmaat in.
    snappen jullie het nog :oops:
    nu was mijn vraag

wisselt bij jullie de tijden ook zo?
    en zo ja wat doen jullie om er toch wat meer regelmaat er in te krijgen.
    overdag slaapt hij dus wel 4 uurtjes tussen de voedingen.

ik hoor graag van jullie
    groetjes sandra ;)

19. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Sandra: dat probleem hebben wij ook! Als hij de hele nacht doorslaapt is het niet zo'n probleem, maar als hij midden in de nacht komt (of tussen 4 en 5), dan wel! Hadden we gister ook, ik doe dan overdag telkens net iets langer dan 4 uur, smokkel kwartiertjes. En bij Timo kan dat, hij wil rustig 1/2 uur langer wachten als we hem knuffelen ('s nachts niet, maar overdag wel!). En de speen om het te rekken wil ook nog wel eens helpen! Succes, het blijft schipperen vind ik!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Nou ja...goede....Ryan heeft vannacht gelukkig weer goed geslapen, 20.00 uur zijn laatste fles, heeft toen tot 22.00 uur bij ons beneden gelegen omdat hij niet wilde slapen. Toen om 22.00 uur op bed en geslapen tot 4.00 uur, daarna tot 8.30 uur. Alleen nu blijft hij maar huilen, zelfs bij ons op schoot. Weet soms even niet wat ik met hem aan moet en dan zakt de moed mij weer in mijn schoenen. Gelukkig is Arnoud thuis, dus hij is nu even bij Ryan aan het kijken. Hopelijk kan de osteopaat vrijdag echt iets voor hem betekenen, want dit is echt slopend!

Ga even bijlezen en reageren!

Deel Deze Pagina