Daphne, voor wanneer zou die meeting bij jou thuis dan zijn? Ow, ik zie het al. Moet ik even kijken. Waar woon jij ook alweer? Zeker ver weg net zoals de rest Pff ik bedenk me net, ik heb in juni ergens een vrijgezellenfeest, datum staat nog niet vast in ieder geval. Roelie, haha een eiersprong... wat een dois Muriel, alweer gecancelled? Jemig, wat een domper. Zo wil je toch niet meer met ze in zee gaan ofwel? Indigo, ah de rrrr ontdekt. Ben beniewd. Ikzelf beheers 2 soorten r. De nederlandse, een beetje achter in de keel, en de Spaanse, voor in mn mond rollend met mn tong. Heerlijk. Peetje, wat gezellig dat je er weer bent, jullie heb het leuk gehad. Maar wwat een gedoe met die huisjes zeg. En die foto's prachtig zeg! Tis ook echt een lekker ding die Martijn. En nog een cadeautje ook! Esther, succes met de tandperikelen bij Vincent. Ik weet niet wie het zei maar ze moeten er idd erg veel om lijden, om ze vervolgens een paar jaar later weer kwijt te raken. Nou ja sex, daar kan ik nog niet over meepraten. Komt nog wel. Dees, nog steeds ziek lees ik. Indigo, die vrouw die Yindi voor een jongen aanzag heeft zeker een bril nodig. Mij hebben ze het ook weleens gevraagd. De volgende ga ik gewoon "ja, en we hebben besloten dat ie homo wordt, vandaar de roze kleren" zeggen. hmm Roelie, te strak gehecht, zou hier ook wel het geval kunnen zijn. Ik zal binnenkort eens met een kuub glijmiddel aan de slag gaan dan. Peet, hoe kan dat nou, je straie rood. Das ook raar. Gwen gefeliciteerd met je schoonvader. Dr zijn hier veel mensen met katten volgens mij, sterker nog, volgens mij ben ik een van de weinigen zonder kat. No offence maar ik vind het echt geen leuke dieren. brrr, maar ik ben sowieso geen dierenvriend, en daar bedoel ik mee dat ik niet zo van de huisdieren ben. Indigo, geef je vaatwasser maar vflink op zn donder. Al zal het wel niet aan hem liggen maar gewoon aan het brakke porselein. Dafje ik heb geen last van borrels maar voel mn maag wel beter.Maar dan zit er meestal een scheetje dwars. Jen, gelukkig gaat het beter met Esmay. En wat heeft ze toch goed gedronken! Petj af voor Esmay. Debby, heb jij geen ruggenprik gehad? Nadat je was ingeleid? Gewone weeen zijn denk ikn e zo heftig hoor. \dees, hier zit ook een F1 freak. Maar zo te lezen lang niet zo erg als Piet. Hoewel Rob morgen ook richting Nurburgring rijdt om daar iets te gaan kijken. Serafijntje, dat lijkt mij ook een nadeel van thuiswerken. Gelukkig is dat in mijn vak niet aan de orde. Officieel is Hope de oudste,maar aangezien die niks meer post, ben ik bang dat jij d honeurs waar mag nemen Sandra. Sandra, waarom heb jij je tanden eruit laten trekken? Ik heb vorige week, ofja 2 weken geleden,een brug laten plaatsen. Linda, jij ook F1 fan? Sammie, erg jammer dat je het nie bij kunt houden, ik begrijp ookw el dat je prioriteiten meot stellen. Kom nog wel eens binnen wippen om ons op de hoogte te houden over timo. Dees, ligt eraan heoveel foto's je ervoor krijgt. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt goedkoop. Maarja, ik heb een schoonzus die het gratis doet, dus ikh eb geen idee van prijzen. Muriel, ach wat naar voor je vriendin.
Met mijn vinger gaat he goed, al doet het nog wel zeer. Ben benieuwd of ik er dalijk helemaal vanaf ben. Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Spongebob. Ik had onderhand al 20 foto's verkleind en lke keer kreeg ik een foutmelding.
Linda, ik geloof wel dat zoiets je aangrijpt! Maar, dat het bij dat meisje niet lukt wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook het geval gaat zijn. Ik weet zeker dat jou en patrick een kindje is gegund en dat gaat jullie lukken. (sorry staat er een beetje raar, watn jullie hebben antuurlijk al 2 kinderen maar je begrijpt me wel denk ik)
ik heb weer lekker ruzie met pat. Het gaat weer eens over pgd en elke keer dat we het erover hebben krijgen wij ruzie. De boekjes die we in december hebben gekregen heeft hij nog steeds niet gelezen. Dus kan ik het er met hem niet over hebben. Hij zegt toch steeds het is pas in september. Dus...... Maar ja dan moeten we wel beslissen of we er echt voor gaan. En ach ja het gaat toch alleen mij aan dus.... ARggggggg
ja ik laat me ook niet van mijn pad af brengen hoor. De reden van hun PGD is ook totaal anders dan bij ons. Ik kan goed zwangerschappen vast houden en als het goed is is pat zijn sperma wel goed dat zijn redenen waarbij het bij hun minder gaat
Dat is ook wat ik dacht, jij kan gewoon zwanger raken. Dus ik weet zeker dat het goed komt. Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in.
Oef Muriel, wat naar dat jouw zwangere vriendinetje heel veel antistoffen heeft ontwikkeld. Dat zal dus wel een ziekenhuis bevalling worden? Gelukkig houden ze haar nu extra goed in de gaten. Het zorgt natuurlijk wel voor en hoop extra stress. Pfoe...
Oh Linda, wat vervelend dat je ruzie hebt met Patrick. Net een struisvogel die zijn kop in het zand steekt. Wellicht is het bij hem pure angst en zeker geen onwil dat hij niet over pgd wil praten. Wel heel frustrerend voor jou. Ik hoop dat hij snel inziet hoe belangrijk het voor jullie is om er samen over te kunnen praten.
Vanavond bezoek. Een vriendin komt op bezoek. Ze wil van dr man af en is nu liever niet bij hem thuis. Ze hebben samen 2 kinderen, maar ja,voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie meer. Haar oudste dochter zit toevallig bij mij in de klas, ofja, bij mijn vervangster nu. Wat dat betreft heb ik er een dubbel gevoel bij. Ik heb namelijk op 2 vlakken met haar te maken.
hey Sammie, kan me voorstellen dat je het niet bij kan benen! Heb ook zo'n periode gehad.. gelukkig is het nu wat beter te doen.. (mits je wel elke dag ff langswipt haha) Heb je nog wel een leuk fotootje voor de babykalender? Daar staat Timo ook tussen, alleen nu als "blaadje" haha..
jeetje.. maarre.. overstimulatie? wat moet ik me daar bij voorstellen? Gaat dan de hele PGD niet meer door?