Moggel, Hey ik was de laatste en ben weer de eerste! Hier heb ik eindelijk redelijk geslapen en begin me iets beter te voelen! Quinn zit overduidelijk in een sprong, zat gister even oei ik groei boek door te lezen en las een paar stukken voor aan Piet en die zat met oren te klapperen ihihihi, hij zei is dit de gebruiksaanwijzing van Quinn ofzo. Vandaag niks op de planning, ga zo een beetje rommelen in huis en hangen op de bank met me laptop op schoot. Jen hoe was je verjaardag? Deb heb je Ryan nog nog kunnen in houden bij Esmay?
Nou, het was hier vannacht 'feest' Gisterenavond om 22.30 uur de laatste voeding en om 1.40 uur een brullen/krijsen ineens! Yindi is ontzettend verkouden ineens. Kreeg amper lucht. Haar neusje vrij gemaakt dus, ingesmeerd met Luuf, schone luier, knuffelen. Maar bleek toch meer aan de hand; ze had honger! Dan maar bij mama aan de borst, in bed. Bracht wel even herinneringen terug aan de periode dat ik elke nacht met mijn meisje op was Jammer genoeg was ze vanochtend niet later door de nachtelijke avonturen, ze was er gewoon om 6.45 uur. Ze zal wel gedacht hebben: "ja, mama, je hebt gisteren toch al tot 8 uur in je nest kunnen liggen?" Vanochtend ben ik me trouwens wel helemaal te pletter geschrokken. Voor de eerste voeding heb ik Yindi bij ons in bed genomen om haar liggend te voeden. Is trouwens erg zielig dat ze bijna geen lucht krijgt tijdens het drinken, maar dat terzijde. Na het voeden leg ik haar even op haar ruggetje om mijn pyjama dicht te knopen, spuugt ze ineens in 5x in een razend tempo achter elkaar alles er met een rotvaart weer uit, recht omhoog tot op ongeveer 20 cm boven haar hoofdje. Leek wel een fontein Ik heb haar snel vastgegrepen en omhoog gehouden want ze stikte half in alle melk en maagzuur. Jeetje, dat is effe wakker worden kan ik je vertellen Vervolgens alles moeten verschonen, ons bed was kleddernat, haar kleertjes en mijn pyjama, alles kleddernat. Van slapen kwam er vervolgens natuurlijk niets meer, dus helaas....het uitslapen/langer slapen was maar eenmalig. En nu ligt ze te slapen, ik heb zo met haar te doen. Ze hoest en niest aan de lopende band en je hoort haar voortdurend piepen en rochelen in neus en keel. Het zal mij benieuwen of ze morgen haar prikjes wel krijgt op het cb.
Jeetje dat is inderdaad rot wakker worden zeg! Arme Yindi! Vind het altijd zo zielig als die kleintjes zo verkouden zijn, je kan zo weinig voor ze doen, voor je gevoel. Geef dr straks maar een dikke knuf
De meeting met Ilse en co gisteren was trouwens erg gezellig. Vlak na binnenkomst hadden de meisjes even echt contact met elkaar, ze bekeken elkaar en lachten Dat was echt zo ontzettend cute! Er zijn leuke filmpjes en fotootjes gemaakt door de mama's en papa's, o.a. van een duo-voedsessie op de bank 8) (ik ben met een serie bezig, dus willen alle bv mama's een meet met mij hebben en simultaan voeden?! ) En - dat wisten jullie allemaal al lang natuurlijk - Ilse is toch wel zo'n schat! Had ze gewoon een heel lief cadeautje voor Yindi, van Angelina, bij zich. Een lieve knuffel waar Yindi vanochtend al lekker mee in de box lag. Lekker gekletst met elkaar en wat vliegt de tijd dan snel om. Van een bezoekje aan het Vrijthof kwam dus niks meer. Uiteindelijk werd het toch nog vrij laat en heb ik hen - oh, wat ben ik toch een slechte gastvrouw - zonder samen te eten laten vertrekken. Daar heb ik me dus de hele avond slecht door gevoeld, dat ik de tijd zo uit het oog ben verloren en het geen moment in me op is gekomen om te gaan koken en hen te vragen te blijven eten. (Wij hebben overigens ook geen avondeten gehad, hadden allebei geen honger) Bizar hoe dat werkt bij mij, ik ga dan zo op in het moment en er gaat zoveel mijn hoofd om dat ik dat soort dingen dus gewoon vergeet. Ik schaam me diep! Maar goed, Angelina is een heel lief, schattig meisje en de beebs hebben naast elkaar in de box gelegen. Daarbij hebben we wel een aantal keer moeten voorkomen dat Yindi bij Angelina een oog uitstak De meeting was wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar! Ilse, je bent een KANJER!
Zal ik zeker doen Dees, lief van je! Hé, wat is Quinn een kanjer zeg, zomaar ineens zijn koppie mooi omhoog houden. Leuke kiekjes heb je ervan kunnen maken!
Esther, wat fijn dat Vincent weer wat opgeknapt is! Hebben al die knuffels van mama hun werk gedaan Nu maar hopen dat hij ook snel de tandjes en oei, ik groei-toestanden achter zich mag laten.
Sammie, ik begrijp absoluut wat je schrijft. Het is gewoon hartstikke veel allemaal, en zeker als je fulltime werkt. Wel erg jammer hoor, ik hoop dat je toch nog vaker eens je gezicht laat zien hier en vertelt hoe het met jou en Timo gaat. Ik wens jullie in ieder geval alle goeds toe!
Linda, weer even een flinke dip lees ik. Herkenning in het verhaal van anderen kan heel prettig zijn, maar kan ook pijn doen en angsten wakker maken. Lieve meid, ik hoop van ganser harte dat jullie pdg traject er positief uit mag zien en dat je voor een 3e keer mama mag gaan worden. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je moet zijn dat Pat de boekjes nog niet gelezen heeft, jullie gaan er verschillend mee om. Maar dat betekent vast niet dat het minder betekenis voor hem heeft dan het voor jou heeft. Lieve meid, een hele dikke knuffel van mij!
Ik heb erg moeten lachen om jullie verhalen over mensen die niet zien welk geslacht onze beebjes hebben, terwijl dat voor ons zo overduidelijk zichtbaar is. Aan de koppies van onze schatjes en niet in de laatste plaats aan de kleertjes. Roze jurkje voor een jongen? 8) Geweldige repliek Maria, ik lag helemaal in een deuk
Wat een naar verhaal van jouw zwangere vriendin Muriel! Ze zal wel behoorlijk in de stress zitten Veel sterkte voor haar (en voor jou natuurlijk) Goh, die Hester... Ineens naar 4 flessen zonder dat haar mama het in de gaten heeft. Hoe doe je dat trouwens ongemerkt? 8) Lijkt me dat ze er inderdaad genoeg aan heeft, anders gaf ze het wel aan.
Wakker..... Ik stond om 4.25 uur al naast mijn bedje. De eerste formule 1 race was aan de beurt. Lekker met zijn tweeen gekeken en gisteren is de ruzie nog bijgelegd zodat het toch nog gezellig werd. Daarna nog even lekker in bed maar kon de slaap niet echt pakken door verschrikkelijke dromen. (sinds ik gestopt ben met de medicijnen zijn ze weer terug) Pat ligt nog wel in zijn bedje.