@Dees: wat fijn dat Quinn eindelijk zonder mopperen zijn koppie omhoog hield! En heel goed dat de camera bij de hand was! Nu maar hopen dat hij het net zo leuk gaat vinden als Hester, die volgens mij het liefst een giraffe geweest zou zijn, zo ver steekt ze haar nek uit om alles te willen zien. Een zielig gezicht eigenlijk, zo'n wiebelig hoofdje op een stokje
Owwww Ja, he, Dees, het is ECHT erg buiten Wim smste net dat hij in het zonnetje in de skilift zat.... Leuk voor hem....
Ja, ik zit er echt al de hele tijd aan te denken, mijn dinnetje En ze heeft al zo verschrikkelijk veel pech in haar leven (gehad), some people get it all, lijkt het wel dan Hopelijk kan ik dinsdag met haar afspreken, zodat ik iig haar mooie buik nog even kan bewonderen. Maar ik zou zelf zo verschrikkelijk bang zijn en niet meer durven slapen, in de angst dat je het niet merkt als het kindje achteruit gaat Eigenlijk begrijp ik niet dat ze haar dan niet opnemen in het zh om haar doorlopend te monitoren, maar het schijnt dat het niet van het ene op het andere moment mis gaat, dus dat hoeft dan niet... Tja, Hester vond die 4 toch te weinig blijkbaar, want nu werd ze toch weer eens om 4 uur wakker. Maarja, flesje erin en ze sliep weer als een prinsesje. En toen vanmorgen weer om 8 uur, vreetbeer. Vanavond breng ik haar naar mn ouders, waar ze blijft slapen, zodat ik een nachtje goede rust kan pakken en dan brengen ze haar morgenavond weer terug, ideaal!
Trouwens wel geinig (maar ook een beetje kinderachtig ), toen ik vorig weekend bij de H&M was, zag ik het T-shirt dat Hester aan had op de baby-meet bij Ilse (met een poesje erop) nu ook in grote maten (maat 174, grootste kindermaat). Ik heb er eentje meegenomen en heb m vandaag aan, en Hessie heeft het hare ook aan (past nog net), dus ik vraag wel aan mn moeder om straks was pics te maken van moeder en dochter
Ohw lekker Muriel, even lekker bij slapen Toch maar weer die 5 flessen, wel netjes dat ze het zelf goed aan geeft, maar wel jammer dat ze dat dan weer in de nacht doet! hihi Kan me voorstellen dat je het eng vind van je vriendin, zou ook niet meer kunnen slapen ervan
Ohja, en ik heb gisteren H's eerste pasfoto laten maken voor haar paspoort. Wat een gedoe zeg, om haar rechtop te houden en de goede kant op te laten kijken.... Ze hield de hele tijd haar mondje half open en zat een beetje dwaas voor zich uit te kijken, dus een bijzonder charmante foto is het helaas niet geworden :-9 Wel leuk, ze maakten daarna nog een foto van ons tweetjes, die ik er dan bij kreeg op pasfotoformaat, die was wel echt heel cute.
Ohwjee hier hoor ik weer ik ben wakker geluiden, hij slaapt echt een heeeeeeel stuk minder de laatste dagen. Opzich wel gezellig hoor dat ik hem nu vaker zie, maar vind het zielig dat hij soms gewoon moe is en niet kan/wil slapen, lekkere eigenwijs (van wie heeft hij dat)
Zo, tafel netjes gedekt. Broodjes liggen te garen in de oven, eitjes staan te pruttelen en mannetje komt net fris onder de douche uit. Kunnen dus zo gaan smikkelen. Gelukkig herken je het precies Muriel, inderdaad....had hier nog allerhande lekkere hapjes in de kast liggen die ik niet eens heb aangeboden Ongelofelijk, ze zullen ook wel denken..... Yindi is hier ook soms net een giraffe met haar uitstekend nekje. Ze wil echt alles bekijken en zien, nieuwsgierig aagje Wim in de ZON Nou ja, lekker voor hem natuurlijk. Maar hij mag best wat zon deze kant op sturen hoor Goed plan dat je vannacht effe lekker bij gaat tanken! Hoop dat je lekker doorslaapt dan. Jeetje ja, precies wat je zegt over je dinnetje. Ik zou zelf geen rust meer hebben. Ga maar lekker naar haar toe inderdaad. Leuk, moeder en dochter hetzelfde shirt. We willen wel foto's zien natuurlijk Hihi, die pasfoto's. Ging hier gelukkig in 1 x goed, die foto is echt om te gillen, hahaha. Erik is interieurarchitect by the way en werkt in een grote topdesignmeubelzaak. Iedere zondag dus ook, helaas. Zo, we gaan ETEN!
Meeting bij Daphne: zondag 25 mei: Daphne, Roelie zondag 1 juni: Daphne zaterdag 28 juni: Daphne zondag 29 juni: Daphne Heb hem maar weer even boven water gevist... Ilse misschien wil jij hem ook in de agenda net als de meeting van linda en de meeting in blijdorp?
Indigo ik heb geen oudergesprekken gevoerd dus het is niet die persoon. Ze was gisteravond weer hier. Nu denkt haar 'ex' dat ik hem zwart ga maken op school omdat ik alle details weet. Nou hij hoeft zich geen zorgen te maken, ik ga niks vertellen hoor. Ik hoef sowieso pas in mei te werken dus. Nou wb mijn vinger, het doet nog steeds pijn, de ingreep, dus ik weet niet of het probleem verholpen is. Linda,fijn dat je het weer hebt bijgelegd. Muriel! Pics!
Wow Muur, pas jij in maatje 174?! Qua lengte zou het mij ook nog moeten passen, maar qua rondingen Je tekst bij je avatar is ge-wel-dig (niet helemaal waarheidsgetrouw, volgens mij ) Indigo, interieurarchitect in de zin van het ontwerpen van nieuwe meubels of het inrichten van woningen / bedrijfsruimten? Either way, leuk beroep! Wel balen van die zondagen voor jullie
Valt wel mee hoor, maar ik heb wel schik in mijn werk. Plus dat ik op een zaterdag 150% krijg dus dan ga ik niet zomaar vrij pakken. Ik wil gewoon mijn eigen centjes blijven verdienen anders voel ik me een profiteur Sammie jammer dat je gaat maar wel begrijpelijk. We hopen je hier toch nog eens af en toe te mogen zien hier. Dees: ik heb ook de foto's van de C1000 laten maken. Het hele pakket hoef je niet te kopen maar natuurlijk wil je wel graag de foto's van je kind hebben dus ik heb ze gewoon allemaal gepakt En een applausje voor Quinn Linda: he wat vervelend, daar sta je ook niet bij stil dat overstimulatie ook nog kan gebeuren. Muriel: wat erg van je vriendin, ik ga duimen Indigo: leuk dat de mini meet gezellig was Dafje: wat betreft de meeting, ik kan daar nu nog niks over zeggen, mijn hoofd zit ff te vol met verhuizen en weer zwanger zijn en zo. (ben sowieso niet van de afspraken, ga altijd maar op de bonnefooi naar vriendinnen toe haha) Dus tegen die tijd kijk ik wel ff. Reese zit trouwens sinds een paar dagen ook ongemerkt aan de 4 flessen, en ook hier hele dunne poep maar geel ipv legergroen (dat had ie eerst) Hier gaat alles verder goed, het huis schiet goed op. Ik ben wel de laatste paar weken ontieglijk moe (echt doodmoe, kan niet eens de ene been voor de andere zetten zonder na te denken pffft ) en ik hoop dat dat snel weer over gaat. Is ook de reden dat ik nu ff tijd had om bij te lezen, Remco stond erop dat ik eerst een paar uurtjes deed relaxen. Kwam wel goed uit want gisteren toch weer van 5 tot 21.30 gewerkt. Dinsdag weer echo, heb er zin in
Goedemorgen, Zo, gisteren gezellig bij Jennie op verjaardagsvisite geweest. Vergeten foto's te maken, maar het was wel supergezellig. En wat is Esmay een schatje! En ook al behoorlijk wat haar zeg, of heeft Ryan zo weinig We waren om 1.00 uur weer thuis en om half 10 ging Arnoud gezellig zitten schuren, grrr...Nou ja, dan er maar uit . Ryan heeft ook heerlijk uitgeslapen tot half 10, dus papa had wel mazzel . En gistermiddag heerlijk geshopt, was erg gezellig en Ryan heeft zelfs een "kakkertrui" en een blouse met een spencertje van mijn broer gekregen. We gingen naar de H&M en hij begon spontaan kleren uit te zoeken, zooo lief! Zal nog wel even een foto maken van Ryan in z'n kakkertrui . Hahaha volgens mij was het gisteren nationale broodjes-filet-american-dag, want hier ook zo'n overheerlijk broodje gegeten . Indigo: hoe was de "date" met Ilse en Willem? Foto's gemaakt? Niet zo handig van Erik om z'n toilettas te vergeten . Het is inderdaad maar goed dat de mannen niet de zorg voor de luiertas hebben, want inderdaad, de helft zouden ze vergeten . Oh wat sneu van Yindi. Ryan was ook zo heel erg verkouden, maar gelukkig is hij er weer vanaf! Kan me voorstellen dat je je hartstikke schrikt als ze er in lijkt te stikken! Geef haar maar een hele dikke knuffel en gewoon lekker veel aandacht geven, meer kan je helaas niet doen...En helaas, ik geef geen bv, dus ik kan niet bij de serie . En wij zouden van de zomer afspreken, maar ik ga er nog even over nadenken (lekkere hapjes in de koelkast laten liggen) . Hahah, nee hoor geintje! Dees: hoe gaat het vandaag met jou? Ben je al een beetje opgeknapt? Oh ik ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden! Wat een kanjer is Quinn toch?! Super gedaan . Hahaha, Ryan heeft zich prima ingehouden, ze waren allebei net wakker en een beetje duf, dus Quinn had mazzel . Maar zaterdag natuurlijk een nieuwe kans . Linda: kijk jij ook altijd naar F1? En dan ook zo vroeg?! En je hebt pb . En ik kan me voorstellen dat je de meeting bij jou gaat verplaatsen, want als alleen Ilse en ik komen is het wel heel weinig...En ik denk dat het steeds rustiger is op het forum omdat iedereen weer aan het werk is zo langzamerhand en de baby's zijn natuurlijk ook meer wakker. En wat een zielig berichtje zeg van dat meisje die ook met PGD bezig was...Oh wat vervelend zeg dat je niet met Patrick over PGD kunt praten! Dat maakt het wel lastig. En tuurlijk gaat het niet alleen jou aan . Oh wel fijn dat de ruzie weer is uitgepraat en dat jullie gezellig samen F1 hebben gekeken! En wat lastig zeg die nare dromen... Muriel: ook al zulk vervelend nieuws voor je vriendin! Oh ik hoop echt dat het allemaal goed gaat met de kleine! Houd je ons wel op de hoogte? Oh wat een lief berichtje van Wim, grrr . En ik ben benieuwd naar de foto's van moeder en dochter. Pas jij dan nog in maatje 174?! Serafijntje: wij komen voorlopig geloof ik niet meer in Apeldoorn (en nee, ik heb inderdaad familie in Apeldoorn), tenzij het hopelijk snel nog een keer heeeel mooi weer wordt en wij heerlijk naar de Apenheul gaan . Dus duim maar even en doe een zonnedans . En als je nog naar je vriendin gaat en je hebt tijd over, wil ik jullie gerust even uit Hoorn oppikken of daar iets afspreken! Houd me maar even op de hoogte. Sammie: jammer dat je niet meer kunt bijlezen, maar ik kan het goed begrijpen. Als je fulltime werkt EN dan nog alle sociale vaardigheden, huishouden EN Timo natuurlijk blijft er weinig tijd over! Het ga je goed en laat nog eens iets van je horen!! Maria: wij hebben ook geen kat, en trouwens ook geen huisdieren . Ik denk dat als Ryan erom gaat vragen en het echt heeeel graag wil wij misschien nog wel een konijn of zo nemen, maar verder niets. Wij zouden graag een hond willen, maar werken allebei en dan vinden we het niets een hond. En nee, ik heb geen ruggenprik gehad. Ik heb uiteindelijk een prikje in mijn bil gehad om de scherpe kantjes van de weeen eraf te halen, maar evengoed behoorlijk pijnlijk gehad (wie niet ). Mijn schoonzusje is bij de eerste ook ingeleid en de tweede kwam spontaan en zij zei dat inleiden ergere weeen zijn (en dat heb ik meer gehoord). Maar ja...wie weet kan ik er ooit nog zelf over meepraten . Oh wat vervelend van die vriendin zeg...tja, voor de kinderen bij elkaar blijven is zeker geen optie! Esther: goed om te horen dat het met Vincent weer ietsje beter gaat! Even doorbijten (haha, leuke woordspeling ) wat de tandjes betreft! Hoe gaat het met JP? Blondie: het is natuurlijk niet zo raar dat je moe bent en nergens puf voor hebt! En die lange dagen werken, EN Reese verzorgen EN een nieuw huis en druk met klussen EN dan nog zwanger! Rustig aan en zorg goed voor jezelf (alhoewel Remco dat zo te lezen ook wel doet, lief!).
zo moederoverste is er ook even gatver wat een pokke weer weer regent het bij jullie ook zo lekker. ik baal daar wel van want nu is mijn hubbie alleen op pad gegaan.(naar Lelystad eerste wedstrijd van het seizoen) had graag mee gewild en Arend ook maar niet met dit weer. INDIGO dat is idd vervelend wakker worden, gaat het nu wat beter? wel leuk dat de minimeeting geslaagd is AMARANTA beterschap met je vinger en hoop dat het snel over is IKKE hier gaat dat met Tim net zo kwa slapen en dan zo moe zijn dat hij niet kan slapen MURMEL ja leuk he die eerste pasfoto's ,wij kregen trouwens net bericht van de gemeentehuis dat Arend zijn id kaart verlengd moet worden. en wel even showen hoor mams en beeb de zelfde shirt LINDAPOOH dus ook jullie je bedje uit voor f1 hier ook
Over luiertassen gesproken: vrijdag kwamen we net op tijd aan bij de notaris. Reese had wat honger, wil ik hem de fles geven: voeding vergeten in de tas te doen Oooo wat baalde ik zeg, dus vlug alles afgehandeld bij de notaris en snel naar huis gereden
BLONDIEDFU doe je het wel een beetje rustig aan meid ik weet het is soms moeilijk maar voordat je het weet loop je je zelf voorbij en dan vergeet je dingen
Maria, balen dat je nog steeds pijn hebt aan je vinger! Ik hoop dat dit snel over is. Esther, Erik doet idd beide (ontwerpen meubels en ontwerpen interieur), maar is momenteel in de zaak waarin hij werkt met name bezig met advies en verkoop van designmeubelen, waarbij hij eigenlijk alleen nog maar bezig is met het laatste (ontwerp en inrichting). Af en toe heeft hij nog wat klussen ernaast, waarbij hij gelukkig wel met het eerste bezig kan blijven, waar ook meer zijn hart ligt. Blondie, je hebt het behoorlijk druk zo he, met verhuizen, werken, Reese, zwanger zijn Probeer het rustig aan te doen meid. Blij om te lezen dat Remco je verplicht af en toe rust te nemen, want die moeheid in het begin van een zwangerschap is inderdaad enorm! Fijn dat je zo snel alweer een echo hebt! Debby, wat leuk dat de meet met Jen zo leuk was! Jammer dat er geen foto's zijn. Hahaha, dus je hebt je broer toch zover gekregen om "spontaan" wat leuke kleding voor Ryan te kopen Moest trouwens wel erg lachen om je quasi-serieus date-cancellen! En óf jij hier van de zomer mooi geen hapjes komt eten Oh, als je uiteindelijk besluit een konijntje te kopen als Ryan wat ouder is, beloof je me dan dat je er in ieder geval 2 koopt? Konijnen leven namelijk in groepen en zijn eigenlijk heel zielig en eenzaam als ze in hun eentje gehouden worden. Helaas weten heel veel mensen dit niet Wat de ruggenprik betreft....ik heb er dus wel 1-tje gehad na uuuuuuuren wachten en wat denk je? Ik ben 1 van die geluksvogels bij wie dat kreng 0,0 doet