Oh dat wist ik helemaal niet van de konijnen! goed dat je het zegt, dan worden het er 2, maar hopelijk niet ooit heeel veel (als je begrijpt wat ik bedoel )
moeder overste..... Je zit dus verplicht binnen met dit hondenweer?! Het regent hier niet op het moment, maar het is verder wel echt triest weer. Yindi ligt nu te slapen, met het duimpje in de mond (aaaaah, zo lief!) Ik denk dat ik voor de zekerheid morgenvroeg maar even naar het inloopspreekuur ga, ipv te wachten tot de afspraak bij het cb. Ai Blondie, dat is balen dat je dan net de voeding vergeet he?! Er is ook zoveel om aan te denken.....
Debby, ik begrijp je maar al te goed. Ook daar zijn weer 'regeltjes' voor geloof ik. Geloof dat je wel het beste een paartje kunt aanschaffen: vrouwtje en mannetje. Waarvan dan 1 van de 2 'geholpen' is
Ik ga nog eens even een wasje in de machine 'gooien'. Komt geen eind aan die was he? Maar moet zeggen, dat ik er lang niet meer zoveel moeite mee heb als vroeger. Vroeger = 3,5 maand geleden, vóór Yindi er was Toen kon ik echt tegen de was strijken opzien alsof ik een berg moest beklimmen en nu draai ik er mijn hand bijna niet voor om, het hoort er gewoon bij
Ik vind de was altijd heerlijk, het ruikt zo lekker en alles is dan weer fris en schoon! Heerlijk! Alleen het strijken...moet ik zeggen dat ik de kleren van Ryan helemaal super vind, dat kleine spul, maar als ik dan weer een overhemd van Arnoud moet strijken, vind ik het niet leuk meer...dat is dan toch weer te groot
Dat heb ik eerlijk gezegd ook wel hoor Debby. Ik strijk liever een paar broekjes/truitjes van Yindi dan 2 overhemden van Erik 8)
Oh ja, hierbij dan de foto met Ryan z'n nieuwe trui (meer nieuwe foto's staan trouwens weer op Ryan z'n website ).
Hier ook een beetje brak...pfff...misschien straks toch nog even een kleind middagdutje doen, moet vanmiddag weer dansen, joehoeeee
Hihi, ja, ik koop regelmatig leuke t-shirts op de kinderafdeling van de H&M. Vind ik soms zulke grappige shirtjes. En ze kochten echt NIKS. En ach, ik ben blijkbaar niet te veel bedeeld van boven, zodat alles er nog in past Ik zal vanmiddag even een fotootje laten maken door mn ouders Ik ga zodirect eerst even een kopje thee doen bij mijn meest hoogzwangere dinnetje (ik heb er 8, onee, 7, eentje is er donderdag bevallen!) en daarna door naar mn ouders. Komen we toch nog even de deur uit met dit hondenweer.
Lekker rustig aan doen dan Gwen Debby lekker dutten straks, dan ben je weer fit genoeg om een dansje te plegen Muriel, Zóveel zwangere vriendinnen? Jee, babyboom bij jullie dus. Leuk! Fijne middag samen.. Oh, voor ik het vergeet: Wie van jullie heeft een goed idee voor een cadeautje? Volgende week is het doopsel van mijn petekindje (een van de boys van de tweeling van mijn zusje) en nu weet ik niet wat ik moet kopen
@Indigo: hoor je dan echt een sjiek cadeau te geven als 'meter' of peettante? (of hoe noem je dat?) Of iets blijvends? Of gewoon iets liefs?
Ja, is trouwens inderdaad echt niet normaal, al die zwangeren om ons heen. Iedere maand is het ten minste 1x raak. In 2007 stond ik er helemaal 'alleen' voor en in 2008 ben ik weer de enige zonder dikke buik
Een mooi zilveren (of anders) besteksetje met zijn naam erin gaat heeeel lang mee (wij eten hier nog steeds toetjes met het lepeltje van Wim's setje).