Eerlijk gezegd weet ik het ook niet goed, Muriel Als peettante (of meter inderdaad) is het in ieder geval wel de bedoeling dat je een wat specialer cadeautje koopt ja. Misschien toch eens overleggen wat mijn andere zusje doet, zij is namelijk peettante van mijn andere neefje en we moeten natuurlijk wel een beetje bij elkaar aansluiten wat de kosten betreft, dat niet de één een auto en de ander een snoepje krijgt, bij wijze van spreken dan Dat besteksetje is wel een mooi idee! Bedankt voor de tip.
Ik zit me hier toch een partijtje te vreten ineens Net al een halve zak drop op en nu weer een giga reep milka chocolade met noten... En eigenlijk ook wel zin in wat chippies of zo.... Zou ik ongesteld moeten worden soms?
Hmm wij hebben maar 1 konijn en zij is werkelijk helemaal in dr sas. Ze heeft de hele tuin voor zichzelf! Ik heb niet de indruk dat ze eenzaam is.
Meeting bij Daphne: zondag 25 mei: Daphne, Roelie, Melina zondag 1 juni: Daphne zaterdag 28 juni: Daphne zondag 29 juni: Daphne
Zo spring er weer ff in! Indigo, ik vind dat idee van het besteksetje van Muriel ook wel erg leuk! Anders zou ik het ook zo gauw niet weten. Muriel, heb je al foto's van jou en Hester? Maria, konijnen kunnen inderdaad ook heel goed alleen hoor. Wij hadden ook jaren een konijn die gezellig in zijn eentje rondhuppelde. Hij vond het niet zo heel erg geloof ik..
Kan natuurlijk best dat het goed heeft uitgepakt bij jullie konijntjes, maar een konijn is in ieder geval een sociaal dier en heeft behoefte aan contact met soortgenootjes. Of bij een gebrek daaraan toch in ieder geval heeeeeel veeeeel aanspraak van het 'baasje' van de nijn. Vaak wordt door de dierenkenners dan ook aangeraden beter geen konijn dan slechts een konijn aan te schaffen. Maar uiteraard doet ieder wat hem/haar goeddunkt Meiden, Yindi heeft honger. Ik ga mijn meisje eens effe aan mama's boezem leggen
Hoi lieve allemaal! Ik ben weer voorzien van internet! Hoera (al zeg ik het zelf)! Ben wel totaal de draad kwijt hier op het forum... Helpen jullie me weer een beetje op weg?
en hop een nieuwe banner! Leuk! En leuk dat je er weer bent Wencke. Pff.. hoe lang was het geleden.. dan weten we wat je ongeveer gemist hebt..
Meeting bij Daphne: zondag 25 mei: Daphne, Roelie, Melina zondag 1 juni: Daphne Deze dame is volgepland geloof ik.. tjonge.. vallen er nog twee data af... nu wordt het lastig denk ik.. nou we zien wel en anders moeten we het uitstellen tot na de vakantie..
wow.. das wel lang zeg! Ehm wat is er allemaal gebeurd.. in het kort en correct me if I'm wrong: - Melina post niet meer mee, wegens overeenigbare geschillen tussen haar en bepaalde personen hier - roelie zit/zat in het gips vanwege haar duim omdat ze gevallen was, maar is eigenwijs en heeft d'r gips er gewoon afgeknipt (hoe is het eigenlijk daarmee roelie?) - Melanie gaat met Estrélla voor een mri-scan voor haar dimple. verder.. ehm ehm ehm... ff denken
Er zijn een paar zieke mama's en zieke kinderen. Dees is bijv. grieperig.. en een aantal kids zijn verkouden, maar dat is de tijd van het jaar he?
oh oh oh en dan vergeet ik bijna het belangrijkste. Ilse heeft een online agenda gemaakt voor ons forum en als je aanpassingen/agendapunten hebt of een foto wilt hebben voor Thije zijn naam dan kan je Ilse mailen/pb'en daarover. http://november.ilvi.nl/index.html
hey Wencke... you're back! gezellie! long time no see! hoe gaat ie? En met Thije en Sofia? En met je opleiding?
ik kan beide data niet.. 25e is ons 1-jarig juwelijksjubileum haha.. en aangezien we de 31e ook al meegaan naar de Zoo.. zie ik het niet zitten om twee keer zo'n eind te rijden.. solly..