Pfffffffffffffffffff als ik nou mijn griep er niet uit heb gezweet weet ik het niet meer, wilde net even standaard de keuken opruimen nou dat werd alleen erg uitgebreid de keuken schoonmaken. Ben geloof ik al ruim 2 uur bezig, en toen kwam me break Quinn Wencke heyyyyyyy je bent er weer! Uhhh jemig wat heb je nog meer gemist oef, dafje heeft je geloof ik al aardig op de hoogte gesteld. Ik denk nog even verders
yeps, thnx voor de tip nog. vond het nog lekker ook Zo daar ga je ook van zweten zeg, hmzz misschien zo nog even nemen en verder de keuken doen. Alleen die verrekte keelpijn blijft aanwezig, mn rechter amandel is me groot, hij zit helemaal tegen het lelletje van mn keel aan
whahahhaa lig helemaal gevouwen hierzo, Quinn is allemaal nieuwe geluiden aan het maken, echt geweldig om te horen en meneer doet me er een volume tegen aan niet normaal
ja, zoals ik zei.. daar komt het wel los van.. zweten.. snotteren.. ik neem het meestal voor het slapen gaan.. dan zwem ik zowat me bed uit 's nachts..
Gwen, ja, nee, 1 klopt.. (ehm.. lekker antwoord haha... ) Dees, leuk is dat he, dat gepraat en geluidjes maken. Ik vind het ook zo om te genieten! En nog steeds in de ziekenmand.. blijft niet leuk...
Ik heb het geluid opgenomen, zo als ik klaar ben in de keuken op zn hyves zetten. Nou ga even verder anders ben ik morgen nog niet klaar
Welcome back Lenthe. Wat is nog steeds wilde zeggen en nooit heb gedaan. Ik vond het een mooi en goed stuk in de "Kinderen" van jou. Fijn dat je weer internet hebt
Welkom terug Lenthe! Fijn dat je weer internet hebt. Ik zie dat Dafje je al 'bijgepraat' heeft. Volgens mij is het dus gewoon een kwestie van hier 'insteken' en dan gaat het vast vlotjes. Het tempo waarin gepost wordt ligt (gelukkig) een stuk lager omdat de meeste mama's nu werken en druk zijn met andere bezigheden. Dees, de citroenen doen dus goed hun werk! Fijn zo. Maar dan natuurlijk niet meteen als een dolle de keuken gaan poetsen hè, poetsmiep Heerlijk inderdaad die geluidjes die ze allemaal maken. Ik zwijmel hier af en toe echt weg bij de verhalen die ze mij probeert te vertellen. Zulke lieve, zachte stemmetjes zet ze dan op en dan al die gezichtsuitdrukkingen, om te smelten zo schattig. Linda, dat is inderdaad ook een mooi cadeau zeg! mmmmm, moeilijk hoor. Zo, we hebben net heerlijk gegeten. En Yindi ligt lekker te slapen. Was nog wel effe lastig, ze krijste echt van de tandpijn (of moet ik zeggen; tandvlees?) terwijl ze doodmoe is. Ze heeft onderhand rode ogen van de hele dag niesen en wrijven. De arme schat was niet stil te krijgen, totdat ik dan maar weer eens met de dentinox aanstipte en haar een speentje gaf en over haar bolletje aaide. Ben benieuwd wat ze vannacht gaat doen trouwens....
Hebben jullie trouwens een idee hoe ze er op het cb mee omgaan als een kindje 'ziek' is? Zou het kunnen dat de vaccinatie wordt uitgesteld bij Yindi? Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik denk er net trouwens weer aan: de billendoekjes van de Etos zijn momenteel afgeprijsd. 6 pakken voor 6 euro!
Zo, ik ben weer terug van dansen, heb heerlijk gegeten en zit nu even lekker bij te komen . En natuurlijk heerlijk te relaxen! Wencke: wat leuk dat je weer internet hebt! Hoe gaat het met de studie en met Sofia en Thije? En natuurlijk met jou ? Dees: goed om te horen dat het weer iets beter gaat, maar dan is het niet de bedoeling dat je de hele keuken gaat uitsoppen! Indigo: Ryan was ook heel erg verkouden maar heeft toen zijn vaccinatie wel gekregen op het cb. Zij zei toen dat als hij geen koorts heeft, dat het dan geen kwaad kan. Geen idee hoor of dit "standaard" is, want volgens mij verschilt het nogal per regio.