November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Bedankt voor de updates!

Thije's inentingen zijn ook een keer uitgesteld, omdat ik dat zelfs graag wilde. Ik geloof dat je zelfs wel een maand uit mag lopen, zonder dat dat gevolgen heeft. Hij was niet lekker, en ik vond het zielig als hij dan ook nog eens prikken zou krijgen.

Succes met je arme meisje Indigo!

Serafijntje, ik ga je gauw de foto's opsturen hoor, dat kan nu ook weer. Ik moet ze eerst nog even uitzoeken.

Met ons gaat alles goed; Thije doet het geweldig en is nog steeds z'n brave, rustige zelf, Sofia is nog steeds haar drukke zelf, maar heeft nu heel lang haar en begint steeds meer te praten (owwww zó schattig!) en de opleiding is héél erg leuk. Het regelen van een stage had nogal wat voeten in de aarde, maar binnenkort begin ik in Coevorden. Ben wel benieuwd (en angstig).

Morgen vertekt Harmen voor een week naar Dubai, om een doorvoerkamp voor Afghanistan te regelen. Hartstikke leuk voor hem, maar ik zie er wel een beetje tegenop.

Linda, dank je! Nu Thije geboren is, denk ik er alweer heel anders over dan ten tijde van dat interview.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    raar woord eigelijk hihi

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kben helemaal van t padje, zo alleen thuis zonder hubbie EN zonder Hester :(

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het is hier zo stiiiiill in huis.... nouja, dan maar lekker een badje en naar bed!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja lijkt me ook heel raar Muriel, dan maar even lekker de tijd aan je zelf geven, is ook wel eens lekker toch?

6. hoe heb je dat voor elkaar gekregen muriel?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Pff zo even de spullen pakken voor morgen, en alles klaar zetten, we moeten echt achterlijk vroeg opstaan, want we worden om 7 uur gehaald om naar het sophia te gaan.
    Dat gaat geen van ons 3tjes leuk vinden zo vroeg

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh, en een foto van de twee dames in poezenoutfit staat in mn album :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, je bedoelt dat mn man en dochter bij me zijn weggelopen? :)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, nee hoor, Wim staat op de skis (nouja, nu op de bar denk ik ;) ) en Hester heb ik net even bij mijn ouders gedropt. Daar blijft ze een nachtje slapen :)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Muriel geweldig die foto!

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ok, dan niet.. :-# :-# :-#

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fout fout fout die foto hoor Muriel, maar wel grappig :)

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, het geeft nog NEt niet dat trainingspakken-gevoel, he? :)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Anyway.... ik ga er vantussen, sweet dreams allemaal xx

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, dat zou helemaal het toppunt zijn Muriel, maar dan Wim natuurlijk ook 1 :)

Truste en geniet van je nachtrust!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahahahhahahhhahah

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

Ik ben er ook weer, we zijn de zolder aan het slopen dus weinig tijd om te forummen.

Heb vandaag groente geprobeert bij Martijn, dat vond ie echt helemaal niks! Ik dacht dan probeer ik een lepeltje fruit; banaan. Je had zijn gezicht moeten zien hahahaa, jakkie! Nog even nite bijvoeden hier dus.

Net om 19.00 wilde meneer zijn fles niet, ik ga het dus vanavond proberen met 4 flessen.

I krijg zo visite van vrienden, ze proberen al meer dan een jaar zwanger te worden, tegelijk begonnen met mij en Jons, ik hoop dat ze goed nieuws heeft. volgens mij kon ze vandaag testen.

Dinsdag prikjes, ik ga meteen overleggen bij CB. Martijn wil namelijk alleen nog maar staan, hij is zittend niet te houden op schoot. echt heel vervelend. hij wringt zich helemaal weg en drukt zich stijf. Hij trekt zich ook op vanuit zitten naar staan. erg vermoeiend, en ik ben bang dat het slecht voor hem is om zoveel te staan.

Esther: gelukkig knapt Vincent al wat op!

Dees: goed van Quinn! en die foto's super gewoon!

Sammie: heel begrijpelijk hoor, ik voind het ook soms moeilijk om bij te houden en ik werk nog niet eens.

Linda: ik zou idd ook de boekjes nu al lezen ook al is het pas in september, het is niet niks!

Daphne: soooo die Fenna ontwikkelt zich snel zeg, al met 2 handen een knuffel vasthouden! knappe meid hoor! IVM de meeting bij jou, waar woon je ergens?

Maria: balen van je vinger, het zou nu toch wel minder moeten worden niet?

Debby: wat een schitterende foto zeg van Ryan in zijn nieuwe trui!

Lenthe: leuk dat je er weer bent meid!

Indigo: aaah Yindi verkouden zielig! Gaat jhet al wat makkelijker met werken en Yindi naar het KDV brengen?

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dat is wel vervelend Peetje! In principe zeggen ze vaak dat als het niet goed is, dat ze het dan ook nog niet doen, maar in dit geval weet ik niet of dat ook daadwerkelijk waar is...hopelijk kunnen ze je er dinsdag iets meer over vertellen wat je hiermee kunt/moet doen.

Deel Deze Pagina