Heb mijn naam maar even toegevoegd. Lijkt me gezellig! En volgens mij wilde Melanie ook wel? Melanie: je kunt eventueel met mij meerijden!
Ik heb niet echt een voorkeur. Ik kijk wel even als er een datum uitrolt of ik kan. Maar het lijkt me wel handig om bij iemand thuis af te spreken?
ik geloof dat ilse (amersfoort) en serafijntje (apeldoorn) dit allebei wel aan hadden geboden...ik wil het ook wel maar ik woon wel erg buiten iedereen volgens mij..
Haha, ik heb geen verkering meer, ik ben nu getrouwd. Ik vind het ook echt leuk wanneer Rob over mij praat tegen iemand en dan zegt: 'mijn vrouw'. Klinkt veeeeeel gaver dan 'mijn vriendin'!
Nieuwe mama's welkom en ookal zijn we een hecht clubje we zullen jullie er zeker tussen laten. Ik ben trouwens Linda getrouwd met Patrick en mama van Milan* vorig jaar na 28 weken en 1 dag zwangerschap geboren en na 2 uur en 24 minuten overleden. En mama van Isa geboren 31 augustus 2007 na een zwangerschap van 31 weken en 1 dag. Zij is na 15 minuutjes overleden. Mijn beide kindjes zijn aan een hele zeldzame hartafwijking overleden.
Ik bied ook mijn huis aan, maar ik woon ook erg buiten iedereen...alhoewel, Melanie woont bij mij in de buurt
Ik ben nog niet getrouwd, maar wil ooit wel trouwen. Maar ja...ik wil zoveel . Tot die tijd misbruik ik Arnoud z'n achternaam gewoon af en toe
Ik ben erg feministisch hoor Debby, heb mijn eigen achternaam gehouden en Eva heeft onze beide achternamen gekregen.
Meeting: Ilse Serafijntje Melina Debby Stasia Datum maakt mij niet zoveel uit. Liefst niet op dinsdag, de rest van de dagen kan ik wel.
Ok zal ik even wat data's noemen? 10 dec: Melina 13 dec: Melina 17 dec: Melina 18 dec: Melina 20 dec: Melina dit zin data's waarop ik kan...