November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ja ik hoop het debby, want Martijn heeft wel een duidelijk eigen willetje, hij si niet echt een rustige baby. Als hij wil staan dan zal hij ook staan ook! Volgens de KA was hij erg gefrustreerd omdat hij veel wil maar nog niet kan.

Aan de ene kant ben je dan best trots dat je kindje al veel kan, maar 90% van de tijd is het helemaal niet fijn. In het begin was hij zo helder met kijken dat ik niks met hem kon gaan doen, omdat hij overprikkeld raakte.

Soms zou ik een rustige baby willen, eentje die gewoon tevreden ergens blijft liggen. zo'n teddybeer hihihi

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    AAAAAAAAAAAAAH dat filmpje van Ryan's eerste hapje, super!

hij lijkt het best lekker te vinden

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat kan ik me voorstellen Peetje! Wel super inderdaad dat hij al veel wil, maar vervelend dat hij het nog niet kan...En als je een rustige baby hebt, wens je weer dat je de oude Martijn weer had, hahaha. Ik denk maar zo: alles is maar een periode en OOIT gaat het over ;). en tot die tijd...heel veel sterkte! Nee hoor meis, kan me voorstellen dat het wel eens k** is! Maar dikke knuffel voor jou hoe je het allemaal oppakt etc.! Je bent echt een SUPERMOEDER :thumup:

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan vindt worteltjes en fruit heerlijk en boontjes heel vies (daar begon hij zelfs bij te huilen). Morgen gaan we bloemkool proberen, ben erg benieuwd!

5. Peetje ik woon in Aalsmeer

Enne dat Martijn het niet lekker vind wil niet zeggen dat hij er ook niet aan toe is.. Ze zeggen niet voor niets dat je iets 3 á 4 dagen moet proberen zodat ze aan een nieuwe smaak kunnen wennen. Jij zou iets nieuws ook niet altijd meteen lekker vinden. ;)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hips ben aan het kijken of ik het geluidje van Quinn op zijn hyves kan zetten maar lukt me niet, heeft iemand een idee?

Of dat er een link van kan maken

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ga lekker even douchen en dan richting bed! Tot morgen! Iedereen alvast truste.

8. ben bij vraag 72.. search ?

9. haha verkeerde toppic.. lamaa.. in de lounge is er iemand die een heel vervelend en verslavend spelletje heeft gepost :)

10. geen idee Dees... Ik zet ze alleen op mijn blog

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Nou hier ook zo, ruggeprik deed helemaal niks :( :cry:

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    BTW Welkom terug Wencke =D> :whistle:

13. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goede avond,

Muriel, Zwaar balen meid dat je aparttement weer gecanceld is.

Roelie, hoe is het nu met je kleine neefje? Wist niet dat antibiotica zoveel schade kan aanrichten heeft dit nog verdere gevolgen of weet je dat niet?
    Leuke foto's op je hyves van de beestenboel.
    Sterkte met de tandjesdrama.
    Ik vindt het ook jammer dat Melina hier niet meer lekker meekletst.

Maria, hoe is het nu met je vinger?
    Hier ook zo'n bonnenboekje gehad maar waar die nou vandaan komt is mij ook een vraag!

Indigo, leuk he die nieuwe geluidjes?

Esther, arme vincent het wil ook niet echt he met zijn tandjes.

Peetje, Zo dat was toch nog een druk weekje hebben jullie het wel naar jullie zin gehad ondanks de problemen? Leuke foto's van Martijn en die met winnie the pooh pakje helemaal.

Jen, Gelukkig gaat het weer wat beter met Esmay. Hoe bevalt je nieuwe baan?

Dees, Hoe is het nou met je? Alweer een beetje beter?

Daphne, volgens mij ben ik nu de jongste wordt in juni 23.

Sammie, Jammer maar wel begrijpelijk af en toe gaat het hier zo hard.

Linda, de grootste reden denk ik ook de meeste dames weer aan het werk zijn en druk met het gezin.
    Jeetje Linda dat is ook niet niks. Hoop voor jullie dat het allemaal beter gaat.

Muriel, Jeetje dat is niet zo'n goed nieuws. Sterkte met je vriendin.

Gwen, Ik ben ook rhesus negatief. Gelukkig bleek Fayenne de zelfde bloedgroep te hebben. Ik heb begrepen van mij VK dat het eerder problemen geeft bij een 2e kindje dan een eerste.

Dees, van die foto's krijg je waarschijnlijk nog ter plekke nog een extra korting van mij was het toen 98 euro voor dezelfde foto's en uiteindelijk zeiden ze tegen mij we mogen nog een extra korting geven dan betaalt u 78 euro ik heb uiteindelijk 1 30x40 en 18x24 en de gratis foto. Was ook bij C1000.

Dees, leuke foto's van Quinn.

Linda, Ik weet soms niet hoe ik op jou berichtjes moet reageren maar ik wil je wel even laten weten dat ik erg met je meeleef.

Haha, Muriel toch. wel leuk dat moeder en dochter de zelfde shirt aan hebben. Erg leuke foto.

Blondie, Balen dat je de voeding vergeten was. Wel begrijpelijk dat jij moe bent maar lees dat Remco goed voor je zorgt.

Debby, leuke foto van Ryan in zijn mooie trui.

Indigo, lekker op de snoep toer. ;)

Wencke, Welkom terug.

Indigo, Beterschap met je kleine meissie. Konden we de pijn maar overnemen he ik heb dat er ook graag voor over.

Zo 2 uur bijgelezen en zie hier het resultaat haha. dacht zo klaar te zijn maar helaas waren het 56 pagina's en DEBBY zei ooit dat is toch niet veel dus bij deze Debby :) ;) .

Hier gaat verders alles goed. Heb niks te vertellen saai eigenlijk.

Iedereen weltrusten.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hallo meiden!
    Zaterdagavond is mijn pc gecrasht :( Mijn hele harde schijf naar de barrebiesjes :cry:
    Gelukkig had ik alle belangrijke dingen op een externe harde schijf staan (pfieuw) ik ben alleen al mijn programmatjes (zoals word, messenger enzo) kwijt en alle dingen uit mijn outlook...waaronder alle emailadressen...zou iemand mij even een groepsmail willen sturen zodat ik alle adressen weer heb?
    Gelukkig heb ik er een nieuwe tweedehands harde schijf in met windows dus ik kan in ieder geval weer computeren, nu alles weer downloaden en erop zetten ;) Ben ik nog wel even mee bezig dus.
    Ik ga morgen ff bijlezen!
    xxx Roelie

15. Morgen!

Jeetje Roelie, das vervelend zeg! which reminds me! We moeten ook nodig weer eens de foto's van Fenna op een disc gaan zetten...

Rachel, jippie :) Ben ik eens een keer niet de jongste. Ik ben bijna altijd de jongste, maar gelukkig toch niet :) Nee hoor, zo erg had ik het niet gevonden.. nu niet meer. Mama's onder elkaar is toch anders vind ik. En bij ons maakt de leeftijd weinig uit vind ik, als we met elkaar kleppen is er geen verschil!

Vandaag weer aan het werk. Moet nog een werkje in elkaar gaan prutsen voor pasen :) Weet al wel wat we gaan maken, maar moet het nog klaarzetten...

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    chips Daphne was me voor! maar goedemorgen allemaal

Snap er niks van gisteren heeft Martijn een fles gehad om 15.00u en om 23.00u (dus maar 4 flessen) en vanmorgen dronk hij zijn 1e fles niet eens helemaal leeg!

Ik ga vandaag met hem zwemmen.

Roelie: jemig dat is balen van je harde schijf! Ik heb op deze laptop geen word enz. erg vervelend!

Daphne: wat gaan jullie maken?

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    altijd als ik er ben is er niemand anders hihihi

of jullie negeren me allemaal :) :) :)

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, hier ook weer in het land der wakkeren..

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen Gwen

Ik zit n og steeds in bed, tijd om er uit te gaan en de zwemspullen in te gaan pakken

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier ook nog in bed hoor.. net de fles gegeven.. even het forum aan het afstruinen..

hoe laat ga je zwemmen?

Deel Deze Pagina