Goedemorgen dames, Roelie, balen van je pc meid. Daphne, Jij bent flauw je wilt gewoon niet de jongste zijn haha . Maar idd je merkt hier weinig van leeftijdsverschillen. Peetje, Zwemse. Wat een rare opmerking van je visite. Martijn is gewoon een lekker ondernemend typje. Zo vandaag eindelijk mijn bestelde puzzelpons ophalen voor scrapbooken. Verders niks te melden heb nog wel een leuke foto van hoe Fayenne gisteren in haar bedje lag zal hem zo ff bleutoothen na de pc en hier ff plaatsen.
Spannend Gwen! Jullie zijn in ieder geval lekker actief bezig. Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik volgend schooljaar ga doen Peetje. Ik zou eigenlijk het liefst 3 dagen werken. Mijn ouderschapsverlofdag dus opgeven als werkdag zeg maar. Alleen moet ik nog even bekijken of dat financieel wel haalbaar is. Erik begint inderdaad pas om 10.00uur. Hij vertrekt dus om 9.30 uur en ziet geen reden om zoveel vroeger op te staan. Gelukkig hoef ik er al een tijdje s'nachts niet meer uit, maar dat deed ik inderdaad ook alleen. Erik sliep overal doorheen en voordat ik hem dan eens wakker had om Yindi te halen/verschonen kon ik het net zo goed zelf doen natuurlijk. Af en toe vond ik dat wel best frustrerend, als hij dan zo relaxed lag te snurken naast me. Lekker zwemmen meid!
Ilse, hoe was je weekendje weg? Lekker ontspannen en uitgerust? Dees, succes met je 2nd opinion! Esther, hoe laat ga je sporten?
Hoi Rachel! Leuk, dus jij bent actief aan het scrapbook-en Inderdaad, Melanie en Ruby zijn niet meer online geweest!
Volgens mij vergeet je dat niet Gwen, maar heb ik het nooit gezegd Ik geef verschillende colleges op het gebied van therapie /psychologie / sociologie / mens en maatschappij. Erg algemeen neergezet zo, maar dat doe ik om te voorkomen dat ik makkelijk gevonden wordt door de studenten. Als je het precies wilt weten stuur ik wel een pb-tje
ow vandaar.. ik dacht al.. ze zal het vast gezegd hebben dat het nooit is blijven hangen.. vond het al vervelend om te vragen, maar nieuwsgierig als ik ben er zit er hier trouwens een te kraaien.. moet er zelf ook van lachen haha.. ik ga me ff aankleden en de bezem goed door het huis halen voor de kijkers straks.. had me trouwens ook nog wat moois.. gisteren kwamen we erachter dat onze creditcard foetsie is.. hele huis overhoop.. niet gevonden.. toch maar laten blokkeren.. konden ze niet nakijken of er iets was afgehaald.. kon vanochtend vanaf 8 uur bellen.. heb er gewoon van wakker gelegen.. pfff maar gelukkig is het goed gegaan! ben benieuwd offie ooit nog eens boven water komt..
Gwen, Ja eindelijk weer een beetje tijd na die verrekte sollicitatie en cursus plicht. Ik werk op het moment als schoonmaakster je moet toch wat he. Ik heb in ieder geval wel een leuke collega. Deze week gaat de sollicitatie procedure van start voor een leer/werk baan in de administratie dus allemaal spannend. Indigo, Ja ik ben druk bezig alleen moet weer ff nieuwe foto's afdrukken. Dees, Succes in het ZKH. Foto's zijn onderweg moest n og ff bleutooth installeren op pc
Gewoon lekker nieuwsgierig aagje blijven dus, dat loont blijkbaar Succes met het fatsoeneren van jezelf en je huis 8) Wel spannend hoor van die creditcard! Kan me voorstellen dat je daar effe van in de stress schiet. Zo had ik laatst ook zoiets. Ik wilde gaan pinnen en toen stond er ineens in het scherm iets van een pasblokkade en dat ik contact moest opnemen met mijn bank. Ik Erik bellen...heb jij de pas geblokkeerd soms? Nee, niet het geval. Dus ik zag al allerlei scenario's voor me dat iemand mijn rekening gehackt had en al ons geld van de rekening had gehaald. Gelijk gebeld naar intergarde en die konden niet zien wat de reden was, dus ik heb de pas nu maar actief laten blokkeren. De dag erop kon ik de bank bellen om te achterhalen wat er nu precies aan de hand was. Dus ik geef het pasnummer door...is het even stil...zegt die vrouw: "maar mevrouw, die pas is vervangen door een nieuwe als het goed is" Had ik dus, stom stom, blijkbaar met de oude pas proberen te pinnen We zullen het maar op zwangerschapshormonen houden he?
Hehe gelukt na de pc opnieuw opgestart te hebben. Even aan papa en mama laten zien dat dit ook best lekker ligt
Peetje, wat onzinnig van die ADHD-vraag! Er zijn bijna geen kinderen die dat écht hebben hoor, dat stempel wordt veel te vaak op gewoon drukke kinderen geplaatst. En veel kinderen zijn nogal druk, gek he? Sofia was net zo, altijd gefrustreerd omdat ze vanalles wilde wat nog niet lukte, willen staan, draaien etc. Best bewerkelijk natuurlijk, maar nu is het heel leuk; ze liep heel vroeg en nu is ze al druk aan het praten en ze is heel ondernemend. Ben echt supertrots als ik haar bezig zie. Thije is een slome slak, wat natuurlijk wel makkelijk is, vooral in combinatie met Sofia. Spannend met de huizen allemaal Gwen. Jeetje, Mika is alweer bijna een half jaar!