Ja goed hoor, alles gaat z'n gangetje. Beetje eenzaam nu met Harmen naar Dubai. Net een zielige scene op het station met Sofia die heel hard huilend om haar papa riep.
Volgens mij begint ze al samengestelde zinnen te maken. Als ik vraag: 'Waar is papa?' zegt ze: 'Daa papa'. Goed he? Of 'Waar is de banaan?' - 'Daa baam'.
Sorry, we zitten hier op het november 2007-forum... Thije probeert zich wat om te draaien, niet omdat hij zo nodig op z'n buik wil liggen, maar omdat hij Sofia volgt die rondjes om de box loopt. Het lukt hem in ieder geval niet en dat maakt hem verder ook niet uit. Hij is nog steeds superlief en makkelijk, al kan hij meer niet zo goed alleen zijn (is soms wel een beetje lastig maar natuurlijk nog steeds lief). Ik ga vanmiddag even met hem naar de dokter, want hij had al heel lang een rode plek op z'n grote (nou ja...) teen en dat is nu sinds een paar dagen een nogal groot blaasje geworden. Het lijkt op een flinke blaar, maar ik kan niets bedenken waar die teen langsschuurt; z'n tweede teentje is niet rood ofzo en van de sokken of maillot kan het volgens mij ook niet komen.
Wauw, welbespraakte dochter hebben jullie, Wencke! Leuk hoor, als ze zo gaan (proberen te) praten! Haha, en Thije een slome slak, zo práát je toch niet over je eigen zoon, whahahaha! Maar kan me voorstellen dat het in combinatie met Sofia prima is, zo
Wat een superfoto, Rachel, van Fayenne met haar benen buiten boord. Maar of dat echt lékker heeft gelegen.....
Hier een nachtje heerlijk geslapen zonder man en kind, moet zeggen dat het me wel even beviel voor een keertje Werd overigens wel wakker om 4 en om 6 uur. ZIjn beetje Hesters tijden, haha. Bij opa en oma heeft ze getukt van 22 tot 6 uur, dus best lief van haar
Indigo: zit met hetzelfde probleem, ik zou ook graag 3 dagen per week gaan werken maar hier is dat financieel niet haalbaar. Tenzij ik er 700 euro netto per maand op achteruit kan gaan, nouja ik dnek dat niemand dat trekt. Ik heb van die handvaten gekocht voor op de difraxflessen, super handig. Nu kan Martijn zelf de fles vasthouden.
hey mooie foto's Rachel! Wencke, wat een zielige scene zeg.. pfff Dubai is ook niet echt om de hoek of zo.. wanneer issie er weer? volgende week maandag?
Hahahahaha, moest hier wel heel erg om lachen (en ik heb het nog nooit meegemaakt hoor, zo'n groeiende citroen, dus ik vind dat niet niks )
Nou daar ben ik dan eindelijk, wij zijn in een stemming! Eindelijk na 4 maanden zijn we gehoord. We hebben ruim 40 min binnen gezeten, goed naar ons geluisterd, en de arts heeft met klapperende oren gezeten, over hoe er met Quinn is omgegaan. Ze wilde de naam weten van de arts en gaat alle gegevens van Quinn op vragen en voortaan gaan we dus naar het Sophia. Quinn heeft dus idd kma, wel een lichte vorm, met 6 maanden moeten we weer aan de provocatie. Kijken hoe dat gaat. Grote kans dat hij er dan al vanaf is, zo niet dan gaan we verder kijken. Ook vond ze zijn exceem erg aanwezig en krijgen we hier voor zalf, mag maar 2x per week in bad, met vette olie. Quinn heeft inderdaad Reflux, en krijgt nu EINDELIJK medicatie. Ook het advies gekregen om in de laatste fles Nutrix te gaan gebruiken en als dat goed gaat bij de andere flessen ook gaan toevoegen dit om zijn voeding in zijn maag te houden. We mogen absoluut niet eerder dan 6 maanden aan vast voedsel beginnen, maar dat waren we toch al niet van plan. Quinn is ook gewogen en gemeten. hij weegt nu 6950 en is 65 1/2 lang. Hij is 220 gram aangekomen, vond het niet zoveel eigelijk, maar hij is wel enorm in de lengte geschoten. Met zijn gewicht en lengte zit hij precies op het gemiddelde en niks te zwaar wat ze dus in het andere ziekenhuis wel beweerde. Over 3 weken hebben we een bel afspraak en dan gaan we kijken hoe het met hem gaat, en dan kan er indien mogelijk verder een plan gemaakt worden. Maar we hopen dat het niet nodig is. Er is een enorme last van onze schouders gevallen! Quinn ligt nu uitgeteld in bedje te slapen en wij gaan strakjes als hij weer wakker is een rondje winkel en apotheek doen.
Wat fijn dat er nu eindelijk goed geluisterd is! En belachelijk dus hoe er in dat andere ziekenhuis met Quinn om is gegaan. Arme Quinn... Super dat jullie nu precies weten wat er aan de hand is en dat daar nu ook naar gehandeld wordt.
Gwen: nee ik verdien niet zo veel per dag, in het onderwijs werkt dat anders. Wil ik op 3 dagen kunnen werken dan moet ik mijn baan halveren. Dat scheelt dus vee geld. Bovendien betaal ik ook nog kinderopvang dus dat tel ik er dan ook bij. Ik ga dan eigenlijk van fulltime naar iets meer dan een halve baan. Oooh het zwemmen was trouwens rampzalig, er waren hele klassen vol schoolzwemmers, die alle hokjes bezet hadden, en ontzettend veel herrie maakten waardoor martijn ging huilen. In het recreatiebad waar die kids niet zaten was het bejaarden aquagym (die bezetten dus ook heel het bad). En tot overmaat van ramp hebben ze hier geen hokjes met aankleedtafel er in, waardoor ik Martijn op de gang moest aankleden en mezelf dus ook!
Dees: nou eindelijk zeg! weet je eens iets, wat een hoop ge-emmer hebben julie toch gehad met die arme quinn. erg dat het allemaal zo lang moet duren he!
ik zit in de stress, Jons moet vaak naar het buitenland, en ze hebben geen creditcard van de zaak. Nu hebben wij een debetcard van America Express genomen want daar spaart hij meteen miles van de KLM. Maar dat wordt eens per maand dus afgeschreven van bankrekening. Kijk ik net op de rekening, staan we 1000,- rood omdat Jons' zijn werk nog 1000,- niet aan ons terugbetaald heeft! Komt natuurlijk omdat Jons het niet heeft kunnen declareren want we zaten in Centerparcs
Dees wat ontzettend fijn zeg dat er eindelijk eens goed naar jullie verhaal is geluisterd. En wat heeft het andere ziekenhuis fout gehandeld zeg. Ik hoop dat de medicijnen voor reflux gaan helpen en dat de nutrix in de fles ook gaat helpen voor de kma. Ik snap dat er een hele last van jullie schouders is afgevallen. Ik hoop van ganze harte dat jullie meer leed is bespaard en dat het vanaf nu alleen maar beter met lieve Quinn gaat. En mocht dat niet zo zijn wij blijven een luisterd oor voor je
Muriel heerlijk toch dat je even een nachtje lekker hebt geslapen. Is je ook gegunt hoor. Ik geloof er in dat je een betere moeder bent als je goed uitgeslapen bent en af en toe je kind weg brengt naar de oppas dan altijd maar zelf willen zorgen en een oververmoeide zacherijnige moeder bent. Niet dat jij zacherijnig bent hoor