November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen spannend hoor van de huizen jacht. En als je niets kan vinden kom dan eens hier in vathorst kijken staat GENOEGGGGGG te koop!

2. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey ladies :D

Ik ben snel ff hier, ik heb namelijk al weken geen internet, en vermoedelijk gaat dat ook nog weken duren :( Maar wilde jullie ontzettend bedanken voor het kaartje voor Sanne. En Linda speciaal ook nog ff, dank je meis!

Met Sanne gaat het steeds iets beter, ze is gelukkig ondertussen wel weer thuis. Ze heeft behoorlijke reflux en een ontstoken maagwand ivm de maagzuur...ze krijgt ook 20mg losec per dag, en hier lijkt het iets beter op te gaan.

Nogmaals, bedankt lieverds! En ik hoop dat ik snel weer internet heb, zodat ik weer kan meekletsen!

En Gwen, ik moest je bedanken voor de kleertjes, ze staan hartstikke leuk!

Liefs,
    Natasja

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Natasja: fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat met Sanne

Dees: Joepie, eindelijk gehoord. Ik hoop voor je dat deze meds snel aan gaan slaan. Maar eigenlijk ben ik daar wel van overtuigd. Geef Quinn maar een dikke knuffel :D

Peetje: da's ook shit dat je je niet eens op je gemak kunt aankleden :(
    En bel maar snel naar die baas van Jons dat ie moet dokken 8)

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Natas: fijn om te horen dat het ietsje beter met Sanne gaat!

Nou ik heb de voorbereidingen getroffen voor het Hollandse jachtpannetje met hamlappen en spreziebonen. ben benieuwd.

weet je wat trouwens erg lekker is? het is van Honig zo'n familiegerecht: oven pasta! echt heel lekker!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik snap er niks van :(

Mijn zus verkoopt continu dingen via marktplaats, en ik krijg echt nooit iets verkocht;

of

a. ik ben te duur (mijn spullen dan he, mezelf verkoop ik niet ;))
    b. ik heb spullen die niemand anders wil hebben
    c een combinatie van beiden

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi moest wel even lachen om punt a. ;)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat voor soort spullen ben je nu aan het proberen dan?

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nou mijn Vellux babydeken (ik heb een koper maar die wil hem alleen als er echt niemand onder geslapen heeft want door de huidschilfers kan har kindje er misschien niet tegen, en die wil weten of hij wit, roomwit, ecru of camel is :( )

en ik heb een otazu ketting te koop staan

een armband van Josh

en dan de mislukte kopen:
    - een schilderij
    - een lamp
    - avent flessen

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemiddag.

Marktplaats werkt hier ook prima. Alleen ligt het soms aan de maanden. De ene keer ben je het zo kwijt en de andere keer moet je het er tig keer op zetten

Natasja graag gedaan. En fijn dat Sanne weer thuis is. Ik hoop dat medicijnen zijn werk blijven doen.

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Daar heb ik dus ook last van, heb nu een boel advertenties staan en er belt geen hond :(

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Debby, Indigo en Serafijntje de mail is gestuurd

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Over honden gesproken...
    ik heb dus 2 jack Russells, allebei hardstikke lief.
    Alleen kunnen die 2 nog steeds niet samen door een deur...
    Vaak wel maar af en toe wordt er gegromd en gehapt.
    Ik heb dus van de week de beslissing gemaakt dat er eentje weg moet.
    Ik wil het risico niet lopen dat Reese er straks per ongeluk tussen zit als hij kan kruipen.
    Dus mochten jullie toevallig iemand weten die een lieve 8 jarige gecastreerde Jack Russell reu wil.....
    Hij is lief met kinderen, paarden vind hij niet zo geweldig ;)

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Net heeft de man van het UWV gebeld, en ik ben maar heel eerlijk geweest. Dat het steeds beter gaat en dat mijn cv op het internet staat en op zoek ben naar een baan van 20 uur omdat ik meer niet aan kan. Hij vond het heel positief en belt volgende week woensdag om de verdere stappen te bespreken. Het kan dus ook zo zijn dat ik dan voor 20 uur wordt beter gemeld of helemaal wordt beter gemeld en dan kan ik ww aanvragen voor de overige 20 uur.
    Dit heb ik mede gedaan. Dat stel dat ik die baan krijg ik niet me beter ga melden terwijl ik net nog heb gezegd dat het niet zo met me ging.
    We zullen wel zien hoe het verder afloopt. Ik zal eigenlijk best blij zijn als ik van dat hele UWV af ben

14. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

En nu ga ik er weer vandoor. Moet mijn dekbedhoezen nog strijken. En dan het eten klaar maken.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    strijk en kook ze Linda ;)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje druk daggie zeg.
    Maar alles is weer binnen, de aanvraag voor Quinn zijn voeding is ook de deur uit, gaat via de apotheek, kan nog 2 weken duren :( .
    Medicatie gehaald, zalf gehaald, bad olie gehaald. pffffff hihi

Heb me ook weer beter gemeld, als voel ik me nog niet helemaal beter, maar mag morgen en overmorgen om 3 uur naar huis ipv half 5, dus dat is wel lekker en lief ook.

Marktplaats: Hier gaat het de ene keer beter dan de andere keer, ik laat meestal bieden, dat gaat sneller dan een prijs plaatsen is mijn ervaring.
    Al probeer ik nu al weken onze bank te verkopen maar dat wil ook nog niet echt lukken. Als ik dan een bieding heb, en stuur ze een mail dan krijg ik geen reactie meer :x

Hey natasja, leuk je weer hier te zien!
    Fijn dat Sanne weer thuis is, hopelijk is ze snel weer opgeknapt

Blondie hoe gaat het met de verhuizing?

Linda: Dekbedhoezen strijken :confused: hihi
    Fijn dat er weer begrip is van het uvw, Kan me voorstellen dat je snel van ze af wil, is niet de makkelijkste organisatie

Pff even lekker zitten, vanavond naar een vriend van ons de belasting zaken in orde maken. Ben vind ik altijd weer spannend hoeveel we terug krijgen.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Zo, vanochtend naar de tandarts geweest en het was natuurlijk weer zwaar drama. Vannacht bijna niet geslapen...en gisteravond eigenlijk besloten om niet te gaan. Maar vanochtend heeft Arnoud me overgehaald en is samen met Ryan meegegaan. Ik had om 10.10 uur een afspraak en om 10.30 uur werd de assistente geroepen "Koffie, telefoon mee". En ik zat dus nog steeds te wachten :evil:. Dat werd me even te veel, dus ik heb aangeklopt en gevraagd of ik de afspraak mocht verzetten! Als het aan mij had gelegen was ik weggelopen en hadden ze het kunnen uitzoeken, maar Arnoud had me overgehaald om toch even te blijven. De assistente kwam er direct aan en nu was ik eindelijk aan de beurt! Nou ja...toch maar gedaan, en een kies vervangen door een nieuwe vulling. En de rest komt eind november, althans een kroon, brrr....maar ja...dat zien we dan wel weer!

Ga nu eerst even bijlezen en reageren.

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Met de verhuizing gaat het goed, het laminaat op de slaapkamers is er al uit en de slaapkamers zijn ook al geschilderd.
    Aankomend weekend gaat de nieuwe vloer erin.
    Beneden hoeft er bijna niks te gebeuren alleen nieuwe tegeltjes in de keuken en dat word morgenavond gedaan.
    Volgende week poetsen en dan volgend weekend overhuizen.

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    brrr Debby tandarts...
    Ben ik vandaag ook geweest... bij de mondhygieniste wel te verstaan.
    Ik ben er helemaal blij mee, had bij Reese ook al zoveel last van mijn tandvlees maar de tandarts die ik toen had zei dat er niks aan te doen was.
    Nu was ik twee weken geleden alvast bij een nieuwe tandarts geweest, bij ons nieuwe huis in de buurt en die stuurde me meteen door.
    Had ik dat maar eerder geweten, ik heb er echt met de zwangerschap van Reese 9 maanden last van gehad :rolleyes:

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Deesje, eindelijk! Wat zul jij blij zijn dat je nu weet waar je aan toen bent.
    Nu maar hopen dan Quinn er snel vanaf is.

Linda! Goed dat je eerlijk bent geweest. Ik denk dat dalijk werken je heel erg goed zal doen.

Linda, maar dan die andere, doe jij een beetje rustig aan? Wanneer is het huisverwarmfeest?

Natasja, voor jou ook heel veel sterkte met kleine Sanne. Fijn dat je even weer wat van je liet horen.

Lenthe, dubai :) wel leuk lijkt me voro hem, maar enorm balen voor jou.

Peetje, ik verkoop de laatste tijd ook niks meer via mp, weet niet wat het is.

Deel Deze Pagina