November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    De bril die ik via ebay wil kopen is nu afgeprijsd en gezien de dollarkoers moet ik nu echt mn slag slaan. Maar ik twijfel nog zo over de kleur.....

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Blondie: ohw dat gaat al best snel zeg!
    Bijna lekker in jullie nieuwe huisje, super

Deb: Jemig wat ene gedoe zeg bij de tandarts, zo wil je natuurlijk helemaal niet meer. Gelukkig ben je wel weer ff klaar! Arnoud goed van je dat Deb hebt overgehaald

Ohw maria lastige keuze idd, ik zou voor de mooiste gaan hihi heb je dus ook niks aan

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het is dezelfde alleen de kleur is anders.
    De ene is wittig en de andere bruinig.
    Ik vind NU de witte het mooist. Maar het is een dure zonnebril en ik wil hem volgend jaar dus ook gebruiken. En ik ben bang dat ik dande witte niet meer mooi vind. Maar de bruine is zo standaard.

4. Niet meer actief

Mooie foto's van Fayenne, Rachel!

Aaaaah, Lenthe! Ik heb er gelijk beelden bij, die zielige afscheidsscène op het station vanochtend. Ik hoop dat de week snel omvliegt voor jullie!
    Wat leuk dat Sophia al zo goed begint te praten, heerlijk lijkt me dat :D
    Is er iets uitgekomen vanmiddag - de rode plek op Thije's teen?

Muriel, lekker toch zo'n nachtje? Hoef je je niet voor te schamen hoor dat je dat vindt ;)
    Had wel verwacht dat je gewoon wakker zou worden op de tijdstippen waarop Hester je meestal wekt. Maar vast heerlijk dat je je gewoon weer kon omdraaien en verder slapen.
    En ik vind het trouwens niet 'best' lief van Hester, maar gewoon 'heel' lief - is gewoon 8 uur slaap die ze achter elkaar genomen heeft! Dat haalt Yindi hier meestal maar net.

Dees, wat heerlijk dat het zo'n positief bezoek is geweest voor jullie. Eindelijk een luisterend oor en eindelijk erkenning. Meid, wat goed! Ik hoop dat de medicatie goed aanslaat bij jullie mannetje. Wel balen zeg dat dat nog twee weken moet duren...

Peetje, :( enorm balen zeg dat het zwemmen zo'n domper was voor jullie! Is er geen rustiger zwembad in de buurt waar jullie lekker kunnen 'tutten' samen?

Natasja, wat fijn om weer een berichtje van je te lezen! Gelukkig dat het met jullie kleine meisje al een stuk beter gaat, want wat een ellende zeg! Ik hoop dat je snel weer mee komt kletsen en dan positief kunt berichten over Sanne.

Peetje, ik heb er helemaal geen verstand van, maar misschien 'verkoop' je jouw spulletjes wel niet met voldoende overtuiging?! Is een kunst om ze zo aan te prijzen dat IEDEREEN ze hebben wil :D Dus bij wijze van spreken niet de 'meuk' die jij kwijt wil, maar de gouden kans voor de ander ;) Erik is er trouwens een ster in, heeft iedere keer meteen al zijn waar aan de man gebracht. Maar ja, is natuurlijk ook als een vis in het water in zijn huidige functie als adviseur/verkoper.

Bedankt Linda, dan ga ik zometeen eens kijken. Goed joh zoals je het hebt aangepakt met het UWV! Je bent echt super bezig!

Blondie, wat een moeilijke beslissing meid om één van je hondjes weg te doen :cry: Ik weet helaas niemand die op zoek is naar een viervoetertje, maar zodra ik iemand weet laat ik het je weten. Schiet trouwens lekker op met jullie nieuwe huis, fijn hoor!

Debby, wat shit dat je niet goed geslapen hebt! Gelukkig heb je dapper doorgezet en ben je voorlopig weer even van de tandarts verlost.

Maria, waar twijfel je dan precies over?

5. Niet meer actief

Vanmiddag op het cb heeft mijn kleine meid weer heerlijk boos alles bij elkaar gegild. En geef haar eens ongelijk, vrijwillig meegaan om twee keer pijn gedaan te worden?! Gelukkig is ze nu een half jaar van de spuitjes af als alles meezit.
    De arts vond haar een lief en alert meisje en erg sterk in haar spieren voor haar leeftijd (leeftijd :rolleyes: :) ). Ze is helaas niet opgemeten qua lengte, dat doen ze hier maar eens per 2 x, dus nu weet ik niet hoe lang ze ondertussen is. Haar gewicht is in ieder geval 6755 nu en daarmee volgt ze nog steeds mooi haar eigen curve.
    Ik heb het advies gekregen om de laatste voeding te gaan verschuiven / naar voren te halen zodat deze als het ware meer samen gaat vallen met de laatste middagvoeding. En dus zeker geen 6x meer te voeden, maar toe te werken naar 5 x. Nou, ik doe mijn best, maar als mijn meissie honger heeft, ga ik niet liggen rekken hoor! Alleen ga ik haar nu niet meer tussen 22 en 23 uur wekken, eens kijken wat er dan gebeurt. (zie er wel een beetje tegenop, zit ik straks misschien weer met nachtvoedingen :confused: )

6. Niet meer actief

Ik hoor het bijna... 'wie dan leeft, die dán zorgt' Maria.
    Volg toch gewoon lekker je gevoel joh. Ga voor wat je NU het mooist vindt, volgend jaar zie je dan wel weer.
    (en dan is er altijd Ebay nog ;) )

7. Niet meer actief

ILSE! ILSE !
    Ben je al thui-huis?
    Hebben jullie het fijn gehad?

8. Niet meer actief

Ik ga zometeen maar eens kokkerellen, is hier toch geen leven te bekennen :(

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik lees wel mee Indigo, maar ben een beetje sufjes, was vanmorgne wel erg vroeg half 6 en heb het gevoel dat ik de hele dag al aan het rennen ben

10. Niet meer actief

Oké dan....geen ramp hoor Dees, moet hier toch nodig eens gaan koken.
    Net telefoon gehad van mijn jongste - zwangere - zusje.
    Inderdaad vroeg he, half zes? Hier op mijn werkdagen altijd half zes opstaan :(

Tot later!

*mmm, heb toch ineens zin in een bak friet!*

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Het huis verwarm feest is op 20 april tegelijk met mijn verjaardag. Jullie zijn allen welkom

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    blondie: ooh wat jammer meid dat je een van je hondjes weg moet doen, welke gaat het worden? Ik snap je keuze wel hoor, ik zou ook m'n kleintje voor laten gaan.

Ebay: ik heb mijn zinnen gezet op een lucratieve aankoop, ook guntsige dollartijd, maar ik durf haast niet te zeggen wat ik ga kopen. dan krijgen jullie verkeerde ideeën van me

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Indigo: groot gelijk hoor! Ik laat Martijn ook geen honger lijden. ieder kind doet het op zijn eigen tijd. Hee wat goed dat Yindi zo sterk is! Boos kan ik me nou helemaal niet voorstellen bij Yindi hihih

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    grrrrr mijn aandelen zijn vandaag gezakt van 6,55 naar 6,21! bah

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zit ik weer in mijn eentje te zwetsen

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oooeeeeh iemand toont interesse in mijn otazu ketting

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria, hoe gaat trouwens de milkymommy business?

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    blondie: je zit al haast in de 'safe zone' de 13 weken zijn al bijna voorbij meid! willen jullie trouwens weten wat het is?

19. Niet meer actief

Hee Peetje, je bent er weer :D
    Zeg, ik krijg toch graag vreemde ideeën van je.... ;)
    m.a.w. verklap het maar gauw waar je je zinnen op gezet hebt

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Dees! wat fijn dat je EIN-DE-LIJK gehoord bent!

Natas, fijn te horen dat Sanne weer thuis is!

Deel Deze Pagina