Goh hee, jij houdt je bezig met de aandelenkoersen 8) Daar heb ik nu dus echt de ballen verstand van... Wat is dat voor een dag Blondie? Misschien wel leuk om effe binnen te wippen. Geen idee of er dan iets gepland staat in de agenda trouwens. Het is trouwens geen bak friet geworden, maar pasta. Ik dacht: laat ik Erik eens een plezier doen. Die is gek op spaghetti en dat soort gerechten. Ik wat minder. Maar voor hem doe ik natuurlijk alles Vanavond weer met een zak chips voor Greys Anatomy! Hoop dat het een spectaculairder aflevering wordt dan de vorige.
Het is een zondag. Peetje ik ben nu ook benieuwd hoor ... 8) Rocky gaat weg, van de twee is hij het minst sociaal met Reese (niet dat ik hem niet met Reese vertrouw, maar Russell is net iets liever)
Ilse: hoe was jullie weekend weg? Lekker genoten? Dees: hoe ging het in het Sofia? Werd er nu wel naar jullie geluisterd? Oh lees nu dat het allemaal goed ging en dat er EINDELIJK naar jullie is geluisterd! gelukkig maar meis! Esther: lekker gesport? Vond je het leuk? Rachel: hoe gaat het eigenlijk met jouw sollicitaties? En oké, 56 pagina's zijn heeeeel veel en echt dat je het hebt gedaan EN hebt gereageerd! Oh lees net dat volgende week een sollicitatie procedure van start gaat! Spannend en heeeel veel succes! Wat een lieve foto van Fayenne, mooie meid hoor! Roelie: oh wat irritant dat je schijf gecrashed is! Wij hebben overal gelukkig ook een back-up van op een externe schijf! Heb je inmiddels al een mail gekregen met alle e-mailadressen? Peetje: hoe was het zwemmen met Martijn? Ben je naar babyzwemmen gegaan? En jouw ochtenden zijn wel heerlijk relaxed, lekker hoor! En wat een vraag zeg van je kraamvisite, of Martijn getest is op ADHD . Haha en een mooie highlight van de dag heb jij . En Ryan vindt worteltjes lekker, maar boontjes heel vies (daar ging hij ook bij huilen). Heb dat toen 2x geprobeerd en toen gestopt. We zouden vandaag bloemkool geven, maar Arnoud heeft een vergadering en daardoor zijn we het helemaal vergeten. Morgen dus weer een poging. En ik ben wel benieuwd wat je op het oog hebt Indigo: wat fijn om te lezen dat het Yindi weer iets beter gaat! Hopelijk zet de stijgende lijn zich voort! En helaas...mijn nacht was drama....maar ja...dat hebben we weer gehad! Wencke: kan me voorstellen dat het wel lekker is dat Thije wat "slomer" is dan Sofia. En arm meisje, haar papa weg en zij helemaal overstuur. Gaat het nu goed met haar of vraagt ze ook steeds naar haar vader? Muriel: grappig is dat he dat je toch wakker wordt op de tijden dat Hester normaal komt. Maar fijn dat je lekker hebt geslapen en Hester is inderdaad best lief geweest voor opa en oma om tot 6 uur te slapen . Natasja: jeetje, er blijft jullie ook niets bespaard! Heel veeeel sterkte met Sanne! Linda: mooi nummer hoor van jullie koor! goed hoor dat je eerlijk bent geweest tegen het UWV! En heb je al iets gehoord van je sollicitatie waar je op gesprek bent geweest? Blondie: het schiet dus al op met jullie huis! Heerlijk hoor, dan is het snel echt genieten met z'n drietjes en straks met z'n viertjes . Wie gaan er allemaal naar het feestje van Blondie? Wil iedereen die gaat mij even pb'en?
Aalsmeer ligt inderdaad voor Amsterdam Onder dus eigenlijk.. En hoe ik dat weet? Tja.. Fenna en voeding en ik vind het ontzettend leuk om me te verdiepen in de ontwikkeling van mijn ukkie. En ook in wat ze mogen eten en wanneer en hoe. Vind het gewoon allemaal zo interessant. Dus ik struin dit forum en internet helemaal af en ik zoek overal de overeenkomsten uit en de gemiddelde weg. Daarbij loop ik ook bij de ka voor de voeding van Fenna en daar hebben we een ook boekwerk meegekregen over het bijvoeden over hoe en wat en wanneer. Dus wat dat betreft. Het is gewoon interesse dus.. heb er niet voor geleerd ofzo haha... En we gaan konijntjes maken met een bakje gevouwen van 16 vierkantjes eraan vastgeplakt. Dan wordt dat hun paasbakje. Morgen gaan we even voor de massaproductie, want het moet woensdag al af zijn En dat van ADHD, jeetje die mensen weten echt niet waar ze over praten. Dat kun je bij babys echt nog niet bepalen en heel veel dingen zijn gewoon karakter en fases dus wat dat betreft laat die mensen maar kletsen hoor! Dees, wat ontzettend heerlijk dat er nu eindelijk geluisterd wordt. Tjonge, je zal ze toch! Klinkt echt als Fenna haha reflux, kma(?), nutrix, vette badolie (welke hebben jullie nu?) Nou op naar aan goede periode en veel plezier en lol en weinig problemen! Kan je niet met terugwerkende kracht de voeding vast gewoon meekrijgen? Wij kregen bij het inleveren van het formulier ook meteen de voeding mee zonder te betalen, en zelfs ook toen we het formulier wel hadden, maar de arts was vergeten haar handtekening eronder te zetten. Wat een gedoe he? Debby, tjonge jonge, wat een gedoe bij de tandarts. Daar zit je ook niet op te wachten he? Zeker niet wanneer je eigenlijk al niet wilde Goed dat je toch voet bij stuk gehouden hebt (of eigenlijk arnoud ). Zozo Blondie, jullie hebben hart je best gedaan al in het huis! Wat snel kunnen jullie erin zeg! Heerlijk. Kan je mooi genieten van jullie nieuwe huis! Lenthe, lijkt me fantastisch dat beginnen te praten van Sophia! Heerlijk! Natasja, ook reflux dus, nou jullie hebben ook heel wat te stellen met Sanne he? En ook aan de losec. Hoop dat het snel aanslaat en dat ze weer een vrolijke meid wordt! Inderdaad waar is Melanie, ik dacht gisterenavond nog aan haar, waar ben je??? Indigo, goed dat Yindi weer lekker gegroeid is en inderdaad geef dr eens ongelijk als je die stomme prikken krijgt! Gelukkig voorlopig niet meer En wat vreemd dat ze maar om de keer de lengte meten, kleine moeite toch? En haar hoofdje wordt die ook nog gemeten? Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Fenna is vanmiddag wat onrustig geweest, maar waardoor? Geen idee. Nou ja, komt vast wel weer goed. Ik heb zelf erg last van mijn buik steeds. Heb toch het idee dat er iets niet helemaal goed zit daar binnen. Dus ik ga maar even een afspraakje maken met de huisarts, want ik twijfel of het wel goed zit.
Indigo: ja aandelen, alleen docdata, dat is het moederbedrijf van Jons. Ik vond het leuk om daar aandelen van te kopen en heb al winst gemaakt! Ebay-curiosa: Ik heb een bod gedaan op een originele Duitse versie van Mein Kampf uit 1933. Ter verduidelijking: ik ben geschiedenisdocent en vind een originele uitgave interessant om te hebben. Ik heb totaal geen verkeerde ideeën hoor!
Hey Daphne, gezellig! Welke data hadden we ook alweer voor een meeting bij jou? Hmmm...ik zal het wel even terugzoeken
Ben wel bang dat het allemaal dicht op elkaar is inderdaad.. en anders doen we het gewoon na de zomervakantie nog eens een keertje over
gaat wel aardig... beetje hoofdpijn van de kids.. waren wat druk vanmiddag.. nou ja.. komen we ook wel weer overheen.. verder zit ik met mijn buik in mijn maag zoals ik al beschreef net