Oh ja, helemaal niet op gereageerd ...maar zou inderdaad toch even langs de ha gaan! Altijd beter om er even naar te laten kijken en dat dan blijkt dat er niets aan de hand is, dan dat je niet gaat en er wel iets blijkt te zijn! Dus hop hop, even een afspraak maken bij de ha .
We krijgen geloof ik 3/4e deel verzekerd en de rest moeten we zelf betalen. En het is of een kroon of straks weer een kies minder ben ik bang...
Debby, ik weet het dus nog niet zeker of ik naar Blondie ga, dus pb laat helaas nog op zich wachten. Dafje, het opmeten van de lengte doen ze hier maar om de keer ivm het feit dat de heupjes nog niet helemaal volgroeid zijn bij de beebjes en het iedere keer aan de beentjes trekken voor het meten zou in die zin een negatief effect kunnen hebben op de gezonde ontwikkeling. Ik vind het wel jammer hoor. Misschien stiekem zelf eens een meetlint langs haar houden Goh meid, effe na laten kijken hoor die buik van jou. Zeg...durf het bijna niet te vragen, maar zou je misschien zwanger kunnen zijn? Peetje, wat leuk dat je al gelijk winst hebt gemaakt dan! En geweldig joh dat je kans maakt op een originele Mein Kampf! Ik krijg daar echt geen rare ideeën van hoor over jou. Zelfs voor niet-geschiedenis-fanatici (zoals ik) is het natuurlijk fantastisch om een dergelijk boek, dat zo symbool staat voor een bepaalde periode in de geschiedenis en gedachtengoed, in het bezit te hebben. Daarbij zijn er ook nog eens heel veel mensen die het boek nooit gelezen hebben en er toch fel tegen zijn. Dat vind ik altijd maar durf. Überhaupt wordt er nogal snel geoordeeld en veroordeeld vind ik, maar ik vind het des te kwalijker als mensen oordelen over iets dat ze niet eens kennen, of alleen van hear-say. (zo, ik heb gesproken )
Jeroen zei het ook al Nee, kans is miniem.. Maar zeg nooit nooit.. hoop het niet hoor.. is wel erg vroeg.. zat al te bedenken dat we dan nog een keer alles aan moeten schaffen, omdat Fenna er nog lang niet uit is gegroeid... nou zal wel loslopen allemaal, maar wel ff langs de ha dus.
Oh ja Peetje...(waar zijn mijn hersenen gebleven, bij de tandarts?!), ik vind het ook niet vreemd hoor datje dat boek graag zou willen hebben en denk er dan ook niets achter! En zeker niet omdat je geschiedenislerares bent, maar anders ook niet. Ik vind, net als Indigo, dat je iedereen in zijn/haar waarde moet laten en niet meteen moet oordelen over anderen.
Jeetje Blondie wat gaat de tijd hard zeg.. zit ik ff naar je banner te kijken en dan denk ik.. wow! Ook als je kijkt naar onze beebs he? pff.. ze zeggen niet voor niets, geniet er maar van, ze zijn zó groot!
amen debby! haha om in de sfeer te blijven.. ja kan wel hetzelfde op gaan schrijven, maar is niet nuttig
Hahhaha...erg he?! Nou ja...ik geloof dat ik me voor de rest van de avond maar stilletjes terug trek en weer in de meelees-modus overga
En ik wilde nog wel om 20.00 uur in bed liggen . Nou ga in ieder geval wel op tijd, Arnoud zou me even lekker masseren en mijn enkel insmeren met tijgerbalsum (gisteren op de een of andere manier denk ik een verkeerde beweging gemaakt met dansen of zo, beetje last van mijn enkel). ***Klinkt vandaag allemaal wel heel dramatisch waar ik last van heb***