November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    owwww wat ben ik gaaaaar....
    denk dat ik maar gewoon in mn bed ga liggen en wel zie wanneer H wakker wordt ipv op haar te wachten....

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    TRUSTE DAMES!

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    tsja.. heb de S-speen voor de "gewone" melk en de M-speen voor de nutrix erbij 's avonds, maar wou die 3-standen eens proberen omdat vaak dat laatste beetje er niet doorheen past.. maar staat nergens hoe je die speen in moet stellen.. alleen "stel de speen in" ja, HOE dan? hahaha..
    Maar er heeft al iemand gereageerd inmiddels. Ga het straks eens uitproberen. Ben benieuwd! :D

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    truste Muriel.

Ik weer ff memories kijken en dan ook mijn nestje in.

5. Heb even gereageerd Gwen!

6. Goedemorgen!

Gwen heb je het nog gelezen voor je de fles gaf of was je al naar bed?

Vandaag dus de massaproductie van de konijntjes en hun bakjes :) Ben heel benieuwd, want ze zijn normaal niet allemaal zo happig op werken, maar tis verplichte kost :) Ze moeten sowieso elke week twee werkjes doen, en dan mogen ze kiezen wanneer ze dat doen, ze hebben daar dus de hele week de tijd voor, maar deze keer moet het af voor het paasontbijt op woensdag (morgen dus) en dus moeten ze iets eerder werken. Daar staat tegenover dat ze morgen niet hoeven te werken, dat ze donderdagochtend spelcircuit hebben en 's middags bij de bovenbouw naar een tentoonstelling gaan kijken in de sporthal en dat ze vrijdag vrij zijn. Dan mogen ze niet klagen dacht ik zo :)

Ik hoop vandaag een afspraak te kunnen maken met de ha. Toch het zekere voor het onzekere nemen.

Nou ik ben er weer vandoor! Groetjes!

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Eindelijk eventje tijd (klein beetje).
    Lief dat jullie me al misten. Maar het is hier erg hectisch en druk de laatste dagen. De kinderen slapen omstebeurt erg slecht 's nachts (ja alle 3) dus ben gewoon doodop en overdag geen tijd om even te rusten.
    Maar ja het huishouden gaat dan wel gewoon door, helaas.
    Tevens heeft Zefanja een flinke verstopping gehad doordat hij al een dag of 3/4 niet echt goed gepoept had, dus ja zondagavond kon Adriaan nog een ritje apotheek in Hoorn voor een klysma. Dus gaf hem wat verlichting gelukkig en het deed me bijna heel erg sterk aan mijn bevalling denken, hahahaha

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees, gelukkig dat ze eindelijk naar jullie hebben geluisterd! Je weet nu waar je aan toe ben met Quinn en dat geeft denk ik een hoop rust. Hoop dat het snel beter gaat met het mannetje.

Gwen, hoe waren de huisjes die je gister ging bekijken en hoe staat het met de kijkers van jullie huis?

Blondie succes vandaag met de nekplooimeting. Jemig al weer bijna 13 weken.

Daphne, heb het even gemist van je buik, maar toch anders even de HA bellen. Succes vandaag met de werkjes van de kids.

Ehhhhhhhh

O ja,

Wencke, jeeeeeeeh weer terug met een nieuwe avatar en banner!
    Leuke fase waar Sofia nu in zit. Echt super als ze gaan leren praten, heb je ineens veel meer contact met je kind. Wel sneu van het afscheid met papa, zal voor Harmen ook wel pittig zijn, hoe lang is ie weg? Heerlijk toch dat Thije zo'n rustige baby is.
    Hier ook het geval, Zefanja is heeeeeel druk en Estrélla is heeeeeel rustig, doet alles op haar gemakje en is wat minder snel dan Zefanja was, al hoewel Zefanja was wel gefrustreerder en deed daardoor al dingen die hij nog helemaal niet moest doen.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    sorry maar ben het verder even kwijt. Moest ook heel wat pagina's door worstelen.

Maar ga er ook weer vandoor. Tja weer aan het h...h....n

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Goedemorgen

Ik ga zo naar het CB voor de prikjes, bah!

Daphne: goed dat je ff langs de HA gaat, zwanger?? dat zou wat zijn hihihi

nekplooimeting: heb ik ook gedaan

mein kampf: niet om door te komen, langdradig een typisch ego boek. Bovendien kan ik deze niet lezen, de originele Duitse in het Beiers-Duits, met dat rare SS-letterype! bah bah, ik heb een krant uit 1943 'für die waffen-ss' heeft mijn ex-schoonmoeder geregeld. Iemand vond deze bij de renovatie van een huis en bracht hem naar de krant, daar konden ze er niks mee, dus mijn ex-schoonma nam hem mee voor mij. Die is ook haast niet leesbaar met dat lettertype.

Ilse
    : fijn dat het leuk was! pfff daarna nog naar Ermelo, druk druk dus

Melanie: ooh balen meid dat ze zo slecht slapen alledrie! erg zwaar voor jullie, en Zefanja een verstopping, arm knulletje. sterkte meid!

volgende kindje: wij hebben het er gisteren over gehad, en gaan denk ik vanaf september weer proberen!

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ff snel vanaf mijn werk.. had de eerdere reactie al wel gelezen.. had alledrie de standen geprobeerd.. maar na een kwartier had Mika er nog steeds niets uit. Dus heb de M-speen er weer opgedaan.. snap er niets van..

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    gisteren een kijker gehad.. maar die vond het huis te klein.. had een volledige tussenwoning gedacht.. ja hallo.. wat verwacht je voor dit geld? Maar goed.. hij heeft nog geen nee gezegd.. maar zal wel niets worden.. donderdag weer een kijker ;)
    Zelf gisteren twee huisjes bekeken, waarvan we van één behoorlijk gecharmeerd zijn! De ander was een echt afgetrapt huis, werkelijk waar hoe durven ze het er voor te vragen?! en dan staat ie op funda als "tophuis" en keurig onderhouden..
    Morgen gaan we ook nog een huisje bekijken.. ben benieuwd.

Jeetje, jouw nachtrust is wel zeldaam of niet? Zijn ze dan wakker door verkoudheid of zo? Of kunnen ze niet slapen?
    Mika is ook nog steeds een slechte slaper.. had gehoopt dat het wat minder/beter zou zijn rond een half jaar.. maar goed.. straks de klok een uur vooruit.. wordt ie weer "uurtje later wakker" :p
    En we gaan deze week beginnen met vaste voeding. Heb echt gewacht tot het halfjaar. Best knap van mezelf haha :) Hij begint nu ook al wel écht mee te happen dus denk dat ie er wel aan toe is.. maar doe niet aan die "commerciële 4 maanden" mee.. ieder voor zich natuurlijk, maar heb dus wel echt tot de 6 maanden gewacht. Hopelijk slaapt ie dan ook vaster, en gaan we eens een pyamapapje proberen en zo.

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee Melanie is er weer :whistle: !

Tjonge, drukke bende daar in huize tari dus... kunnen jullie niet af en toe gewoon een dagje 'nu zijn we heel stil en slapen goed voor mama' inplannen?

Arm jochie.... zo'n verstopping zal geen pretje zijn geweest en dan ook nog zo'n bevaling daarna :(

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    GWEN > hoe is het eigenlijk met HERMAN? :) :) :) :)

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zooooo terug van het CB, altijd dezelfde constatering; ondernemend, geen geduld, erg sterk, gefrustreerd hahahaha. tell me about it.......

Maar goed veel staan was niet goed voor hem, hij moet echt leren zich te ontwikkelen vanuit liggen. Dus proberen zoveel mogelijkk te laten liggen. Ze adviseerde ook om de buggy plat te leggen, dat is eigenlijk beter dan de maxicosi op het onderstel. omdat ze in de maxicosi echt 'zitten'.

Martijn was erg sterk met name is rug en benen, en kon lang het hoofd optillen terwijl hij op de buik lag. We mogen evt. Nutrix gaan geven in de laatste fles, maar dat hoeft niet. ZIjn lengte was nu 63cm en gewicht 6020gr.

de prikjes waren zielig!

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dadelijk komt mijn zus en gaan we doopkleertjes kopen voor zmartijn.

en er komt iemand een offerte maken voor onze verrotte dakkapel. bah dat wordt een duur geintje. we willen de schoorsteen opnieuw laten voegen en impregneren, nieuwe dakpannen, nieuwe kozijnen, en de houten balken moeten vernieuwd worden. die zijn doorgerot omdat de kozijnen lekken. pfffff

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owwww.... Peetje.... jullie ook al zo'n fijne verbouwing op komst :(

Jammer is dat he, dat je zoveel geld aan dat soort dingen uit moet geven? Met een nieuwe badkomar of keuken zie je tenminste echt het verschil qua mooiheid...

Maarja, wij moeten ook onze kozijnen vervangen, dubbel glas laten zetten en een nieuwe voordeur omdat de onze zo verrot is dat je er volgens mij gewoon doorheen kunt trappen :(

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik durf het trouwens bijna niet meer hardop te zeggen, maar het LIJKT er op dat we toch nog op vakantie kunnen :whistle: !
    Een ander appartement op een ander landgoed/wijnboerderij was nog beschikbaar (zeggen ze ;) ), dus laten we hopen dat het alsnog gaat gebeuren!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dat kost altijd zoveel geld die verbouwingen! Is er eigenlijk speciale kleding voor een doop? En heb jij de kinderwagenbak er niet meer op dan Peetje? Past Martijn daar niet meer in?

Melanie: wat vervelend meis dat iedereen bij jullie 's nachts zo vaak wakker word! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel meis!

Muriel: oh jij natuurlijk ook lekker vrij vandaag! Ik wilde vandaag gaan winkelen met Ryan in A'dam, maar Arnoud kon helaa geen vrij nemen...nou ja, andere keer dan maar!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Muriel, zou het dan eindelijk 3x is scheepsrecht zijn! Ik hoop het echt voor jullie!

Deel Deze Pagina