November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    het zit je ook niet mee hé meis!

    voor de ontlasting geef ik wel eens babythee uit duitsland (www.hipp.de) misschien kan dat ook bij jullie nut hebben?
     
  2. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik zou het wel verhalen, wel erg man snap dat je je rot geschrokken bent maar ook dat je moest lachen toen alles ok bleek hihi had ik ook gedaan denk ik.

    gelukkig is er niks ergs gebeurd maar ik zou wel bellen hoor en gewoon zeggen dat het levensgevaarlijk is!
     
  3. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester is vandaag wederom onuitstaanbaar ...
    Ze doet dat expres alleen doordeweeks, zodat papa niet ziet hoe dat is. Daar verdenk ik haar in ieder geval van. ;)

    Tjonge jonge... miemel miemel zeur zeur piep piep huil huil krijs krijs. Gezellig hoor.

    Op de arm is ze dan meteen een engeltje.
    Maarja, mama's arm raakt een beetje lam en mama wilde zo graag haar tanden poetsen en een kopje koffie zetten enzo... aarrgghh..

    Ze ligt nu boven in haar kamertje en ik heb de babyfoon wat zachter gezet, kijken of ik haar heel eventjes kan negeren, zodat ze misschien toch in slaap valt. Ik hoop het maar....
     
  4. Debby, lief dat je zo meedekt, maar we krijgen de voeding al vergoed. Het is niet van nutrilon, maar van mead johnson en dat schrijven de ka dus meestal voor, omdat dat echt voeding is op medische basis, het heet Nutramigen. De enfamil was ook van Mead Johndon trouwens. Maar goed, we hebben het van de ka voorgeschreven gekregen en krijgen het dus zowieso vergoed. Gelukkig maar want dit spul is veel duurder! Ik hoop dat dit nu echt gaat werken inderdaad.. Overigens kan Fenna gelukkig tussen het poepen door heel gelukkig rondkijken en dat is maar goed ook, want als die momenten er niet waren dan zat ik de hele dag mee te huilen met haar..
     
  5. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dafje, hier heb je een hart voor onder je riem :)

    [​IMG]
     
  6. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    euhm jouw ouders lijken zooo op me schoonouders. Er iets van zeggen heeft geen nut bedenk maar gewoon dat ze over een uur (of 2/3/4) weg zijn :)

    mijn schoonouders komen ook vanavond
     
  7. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) Lief van je Maria, want we missen Hope, die dat meestal eventjes regelde!
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou bij de stoepranden merk ik ook dat de wagen weleens uit balans raakt hoor!

    ik heb een quinny speedi
     
  9. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dafje: je hebt pb
     
  10. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    jaaa hoe is het met hope eigenlijk?!
     
  11. hihi dank je Maria.. je tovert een lach op mijn gezicht :)
     
  12. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    kut kut kut auto

    Sta net op het punt om na therapie te gaan doe die klote uit het niet. Ik word gek ik het er vandaag niet bij hebben. Waarom zit alles zo tegen. Ik weet jullie hebben het ook niet makkelijk met de probleempjes van jullie kindjes. En jullie worden daar soms ook hopeloos van. Maar alles zit gewoon tegen en dat na zo'n leuk weekend.
     
  13. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    sjeetje weer die auto! Als het tegen zit zit het ook echt allemaal tegen hé! Kun je niet met een andere auto (van iemand ofzo) of met de bus of ben je dan te laat?
     
  14. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oneee... auto's horen je (net als wasmachines overigens) NOOIT in de steek te laten!

    Doet ie helemaal niks meer?
     
  15. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    ja melina ik had inderdaad even bij de buurvrouw aangebeld voor haar auto maar die deed niet open. En mijn zwager die achter ons woont was ook weg.

    Ik denk gewoon dat het de kou is en dat hij nu veel stil staat. En ik had er om 1300 uur moeten zijn
     
  16. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuke banner heb je trouwens, Melina!
     
  17. Maria, wat een schrik inderdaad zeg! Tjonge als je inderdaad bedenkt wat er hád kunnen gebeuren. Pff.. gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ik zou ook zeker proberen om verhaal te halen bij de winkel! Inderdaad wat Melina zegt, dit was levensgevaarlijk!
     
  18. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Helleu!

    Maria, das schrikken met die wagen! Zou zeker proberen of je nog wat met de garantie voor elkaar kan krijgen...

    Linda, scheld maar flink. K*tauto :(

    Muriel, gelukkig dat Hester ook wel eens vervelend kan zijn. Ik was al bang dat je meisje een softie was :p :D ;)

    Vincent is hier nog niet echt in zijn hummetje...neusje zit vaak dicht en krampjes zijn er ook regelmatig. Ook wil hij veel getroost worden en vaak aangelegd worden. We hebben het er maar druk mee.

    Vanmorgen naar de tandarts geweest en daar viel spontaan mijn enige vulling eruit. Dat was een geluk bij een ongeluk dus.

    Wat mij betreft gaat de meeting donderdag nog wel door. Wie willen en kunnen er nog mee?

    Oeh...aandachtvragertje wil weer.....tja....aandacht ;)
     
  19. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maria:jezus ff schrikken zeg! ik heb de quinny speedi en die heeft ook die neiging (3 wieler eigen denk ik)

    Martijn slaapt in mijn armen maar zodra ik hem neerleg wordt hij wakker en is het brullen. heb intussen rugpijn en nog geen bal in huis kunnen doen.

    hij is veeeeel wakker op een dag, volgt speeltjes en kijkt helder pfff. volgens oei ik groei zou hij nu 4 weken zijn en miss aan zijn sprongetje kunnen gaan beginnen. maar lijkt me erg vroeg.

    Melina: als je ze wil sturen graag! laat me even weten hoeveel je van me krijgt dan maak ik het naar je over. heb je er zelf wel genoeg?
     
  20. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    Nee muriel hij doet niks meer. En niemand kan ik nu berijken. Ik wordt gek :cry: :cry: :cry: :cry:
    :cry: :cry: :cry: :cry:
    :cry: :cry: :cry: :cry:
    :cry: :cry: :cry: :cry:
    :cry: :cry: :cry: :cry:
    :cry: :cry: :cry: :cry:
     

Deel Deze Pagina