Tjeeee.... maken die kleintjes van jullie ook zo'n kabaal? Echt niet normaal meer soms, zo hard als H haar stem verheft. Vooral de letter AAAAAAAAAAAAAAAA is favoriet. Ze schrikt er soms zelf van zo hard als ze roept, haha. Wel schattig, maar 's nachts toch wel wat minder .... dan schalt het ineens door de babyfoon en zit ik tegen het plafond
Ikke! Wat gaat de tijd toch snel he, al bijna de magische datum van 1 april bereikt. Ik wil heel graag eens met je afspreken. Ik werk erg onregelmatig, maar een maandag of woensdag moet wel lukken.
Ach Jennie toch. Wat vervelend dat Esmay tegen de ondercurve aan zit. Hopelijk lukt het om meer voedingen te geven.
leuke fotos komen er weer voorbij Waarom zitten er bij de pampers overal verschillend aantal luiers in? Van maat 3 heb je pakken met 38,40 en 52. Ik heb nu 2 pakken met 52 luiers. Maar ik vind die van active fit (40) eigenlijk fijner. Snap er niks van
Dat Pampers-raadsel probeer ik ook maar niet meer op te lossen, het is mij echt volledig onduidelijk. Behalve misschien dat ze in dikte verschillen, maar dan nog....
ah idd.. Nynke alweer 4 maandjes.. time flies! lijkt me leuk.. een minimeet met zijn 3-tjes (of meer) anders! scheelt weer wat kilometers! en Esmay.. balen dat ze niet zo hard groeit. Hopelijk gaat ze snel een grote inhaalslag maken! Nutrix wil inderdaad nog wel eens helpen. Ze zeggen dat ze er dik van worden. Al moet ik zeggen dat Mika nu een maandje Nutrix door de fles heeft, maar vind hem nog steeds een slanke baby.. heeft misschien ook wel met prematuur te maken.. Maar hopelijk sterkt ze snel aan!
*wow wat zijn Angelina en Yindi gegroeit* Mooie foto's hoor, Angelina, Yindi, Estrélla en Ryan, knappe kindjes (of euh baby's alhoewel dat echte baby er wel af is vind ik...dat kleine)
Oh, dat zou helemaal geweldig zijn! Anders is het met de trein ook goed te doen hoor (een rechtstreekse verbinding). Maar als ik met jou kan meerijden is dat natuurlijk nog makkelijk en vooral: nog gezelliger.
Mijn menstruaties komen weer regelmatig, precies zoals voor mijn zwangerschap. Maar dat is voor iedereen verschillend, dus daar moet je jezelf niet mee vergelijken. Ik had juist gelezen dat het wel even kan duren voordat je regelmatig menstrueert. Wat bij mij heel vreemd is, is het buitengewone bloedverlies dat ik nu tijdens mijn menstruaties heb. Ik gebruik de eerste 2 dagen nog steeds kraamverband omdat het zo vreselijk veel is. Er komen ook bloedstolsels mee. Voor mijn zwangerschap had ik juist weinig bloedverlies als ik ongesteld was. Ik heb geen idee waardoor dit komt, maar als het over een tijdje nog steeds zo is, dan ga ik naar de huisarts. Want dit is echt niet normaal.
jjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeejjjjj Wencke is weer terug Barrebiesjes?! Is dat een typisch Friese uitdrukking, Roelie? Inmiddels al weer terug geinstalleerd? Indigo, heb het boek van Kleintjes direct besteld. Goeie tip! JP slaapt hier ook overal doorheen. Sinds 3 nachten komt V weer tussen 4.00 en 5.00 uur en vanmorgen meldde JP doodleuk dattie solidair met me was geweest. Niks van gemerkt....Zijn antwoord: ik ben om 5.00 uur naar het toilet geweest Nou nou wat een solidariteit....hahahaha Meestal vind ik het niet erg, maar soms dus wel. Mag ik ook een pb=tje met je vakgebied? Gwen, ik heb gisteren van 2100 tot 2200 uur gesport. Beetje spierpijn heb ik nu wel Superspannend allemaal die kijkers en zelf gaan kijken Woensdags dan graag voor een Mika-meet Wencke, wat ont-zet-tend stoer van Sofia dat ze al kan 'praten'! Rachel, wat een snoepje is Fayenne **smelt** Brrrrr lekkere ervaring bij de tandarts, Deb Voorlopig ben je er in ieder geval even vanaf! Aaaah wat een lieve foto van Ryan en zijn voetje Ilse, zijn er ook foto's van Angelina's spetteravonturen in Arcen? Ah ik kom ze net tegen....echt leuk! Mooie banken! En dat roze 'kussentje' is helemaal snoepig Hier geen ongi, dus geen vergelijk voor je. Is nu al meer dan een jaar geleden..'vervelend' hoor Opheldering over agendapunt 'juf' Esther: Ik heb babymassageles gevolgd, maar vond het erg duur. Nu waren er nog 2 meiden van de yoga die het wel wilden doen, dus nu gaan we het gewoon onderling doen en ben ik - samen met nog andere meid die ook de lessen heeft gevolgd - juf Was erg gezellig vandaag! Mooie avatar en ticker, Melanie! Peetje, groot nieuws in sept op voor een 2de kindje Mag ik daaruit concluderen dat jij en Jons elkaar weer helemaal lief vinden? Ow, wat een leuk idee een spionnenfeest, Roelie! Allemaal 007-s in het huis Jen, echt kl*te dat Esmay wat achter blijft in de groei. Blijft tobben he? Kun je nog wel genieten van je meiske of maak je alleen maar zorgen?