Zo, net even heerlijk gewandeld (en net op tijd binnen voor de bui die zo direct gaat losbarsten. Arme Esmay, dat ze al begon te huilen toen ze de mevrouw zag, hahaha. Wat vervelend zeg dat ze achter begint te lopen qua groei...hopelijk gaat ze dat snel weer inhalen! Wel fijn dat de benauwdheid weer goed gaat, misschien dan inderdaad toch die kma?! En die gebroken nachten, pfff..hopelijk gaat het snel weer beter en kunnen jullie ook weer rustig slapen! En heeft ze nog last van haar prikje gehad? En jij nog even lekker kunnen slapen Jennie? ***Debby is blij dat Serafijntje het mysterie van de dode buurman even heeft uitgelegd, want ook ik snapte hem niet, hahaha.*** En gefeliciteerd, Nynke ook alweer 4 maanden! Muriel: hahaha, ik had alleen de nieuwe foto's van Melanie gezien, en niet eens gelet op de tekst. Dus maar even teruggekeken . ***Debby denkt dat Gwen van haar mini-Hermannetjes af moet en daarom een meeting plant *** Helaas werk ik niet op maandag en dinsdag, maar de maandagen wil ik voorlopig even voor ons "gezinnetje" houden, omdat Arnoud dan ook vrij is. Dus ik stel een minimeeting voorlopig heel even uit, alhoewel ik je wel heel graag een keer wil ontmoeten Gwen! Melina: ga jij ons ook even volspammen met foto's van Vangelis ? Oh dat filmpje van snurkende Eva, GEWELDIG! Hahahahahaha, leuk voor later . En spannend Peetje, in september weer voor een tweede baby. Was het de eerste keer bij jullie ook snel raak?
Volgens mij hangt onze babygym net iets te hoog...als ik hem in de box zet wordt Ryan verdrietig omdat hij niets kan vastpakken. En in zijn wipstoel trekt hij de beertjes er zowat af
Ilse, dat is super als je haar op wilt halen! Gezellig! Wellicht dan een keer een woensdag? Kan Esther ook meteen meeten? Anders wil ik Serafijntje best ook wel van station halen hoor Mijn menstruatie is weer zo regelmatig als de pest.. pff kan de klok er weer op gelijk zetten.. Esther.. heerlijk he dat weer opnieuw gaan sporten?gni gni.. moet er echt nog niet aan denken alhoewel het wel écht nodig is.. kilootjes komen er weer aan. Maria, zit op mijn werk dus kan het filmpje nog niet zien.. ga vanavond kijken! Debby, de hermannetjes gaan morgen al de oven in en worden verdeeld.. dus geloof niet dat ik jullie er al blij mee kan maken haha... we gaan sowieso een keer meeten! wellicht in de zoo? jij gaat ook mee toch? Hier hetzelfde "probleem" met de babygym. Gelukkig bestaan de speeltjes uit schakels dus "plak" ik er soms een schakel van de ander tussen.. maar hij kan nooit bij alldrie tegelijk.. tenzij hij dus idd in zijn wipstoeltje zit, maar dan heeft ie ze er zo weer afgetrokken en... in de mond haha.. En hey Melina ook weer in tha house! welcome back! kon je het toch niet laten?
Vind je dat hij verandert Gwen? Ik zie dat dus helemaal niet, haha. En Ilse, wij hebben deze kinderstoel van mijn schoonouders en de broers van Arnoud gekregen als kraamcadeau, vandaar dat we nu al een kinderstoel hebben ).
De entree-commissie bestaande uit Eva en Hester steekt de kopjes bij elkaar .... .... en komt tot een unaniem 'ja'!
Had er even over heen gelezen, Peetje, maar inderdaad leuk voornemen om vanaf september weer voor het 'echie' te gaan! Dus jullie zijn weer helemaal blij met elkaar? Fijn! Hoe zit t bij de anderen? Zijn er al meer van dit soort 'data' geprikt?
@Jen: lastig zeg, dat Esmay zo achter begint te lopen met de grammetjes/kilo's Want een fles er in proppen terwijl ze geen honger heeft gaat natuurlijk nooit lukken... Hadden ze gaan andere tips qua soort voeding oid?
Wat leuk 'juf' Esther, die babymassage. Als je een keertje naar het Amsterdamse komt, wil ik graag een lesje meedoen! Wel balen dat V nu ineens weer begint te spoken 's nachts. Ik weet haast niet beter inmiddels, maar het is en blijft zwaar irritant.. Maar wat ont-zet-tend fijn dat je hubbie zo vreselijk solidair is
Hier heb ik net wat muffins gebakken, met hele spannende Jodocus Kwak-plaatjes erop (zoooo retro). Mmmmmm wat ruikt het hier lekker! Als Wim vanavond thuiskomt, voelt (ruikt) het meteen weer lekker huiselijk, hahahahaha!
Kunnen jullie ff checken of bovenstaand linkje werkt? Of is het wederom een witte pagina? Ik begrijp er nml. niks van.... probeer hier een plaatje te posten, in het voorbeeld is ie prima te zien, maar zodra ik m post, verdwijnt ie en is mn post blanco. How come?
Ik vind het echt zo vreemd.... misschien ligt het toch aan Firefox, ik ga het later nog eens op Explorer proberen. Anyway, het was een verwijzing naar een nieuwe foto op H's site
Ik weet niet welke foto nieuw is, maar ik zie een bijna omgedraaide Hester liggen, wow! En een hele lieve Hester in relax-stand te loungen . Ze groeit ook hard zeg!