November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ander nieuws? heb ik iets gemist?

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En maak dr goed misbruik van dan!
    ;)

3. Niet meer actief

Lijkt me wel gezellig om te komen, blondie! Ik ga eens bekijken of dat ook lukt qua afspraken enz.Waar in Tilburg komen jullie eigenlijk te wonen? Ik ken een aantal wijken: Reeshof en de Blaak. Zou natuurlijk mooi zijn als ik de weg stiekem al ken.
    Heb je trouwens zelf een 'gevoel' of jullie beebje een jongen of meisje is? Ga je wel een poll starten hierzo? (en de winnaar wint een koelkast)
    Hoe is de nekplooimeting gegaan vandaag? En hoe was de uitslag van het bloedonderzoek? Ah, lees net dat het allemaal positief heeft uitgepakt. Fijn hoor! Laat Franske maar lekker groeien. En je hebt pb.

Dafje, ben je al naar de huisarts geweest voor je buikklachten? En hoe is het knutselen van de konijnenbakjes vandaag gegaan? Oh, lees net dat je nog niet geweest bent en dat een moeder je er al van verdacht weer zwanger te zijn. Ik heb eerlijk gezegd ook zo'n gevoel, weet niet waarom. Toch maar even na laten kijken hoor!

Ilse, fijn dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad. Viel me alleen wel wat tegen dat het hoogtepunt het zwemmen was ;)
    Leuk dat je gespamt hebt met foto's van onze meiden. Wat dacht je...ik knip de mama's er maar vanaf? :)
    Wat een geweldige foto van genietende Angelina in haar zwemband. En weer zo schattig met haar vingertjes! Mooie bank ook, maar ik vind vooral dat scheetje op de bank helemaal top :D
    Ilse, ik ben - zoals je al weet eigenlijk - nog niet ongesteld geweest. Prima zo hoor wat mij betreft ;)
    Zeg.....weet je wel zeker dat je niet zwanger bent meid? Kan een innestelingsbloeding zijn natuurlijk. Als ik even terugdenk aan wat je vertelde over klachten die lijken op die in de zwangerschap :confused: Toch even checken misschien?!
    Enne...hier ook nog geen kinderstoel hoor, troost je!

Melanie, goh meid, je hebt wat te stellen met die nachtbrakers van je. En dan ook nog Zefanja met een verstopping :( Knuffel voor je!

Gwen, wat leuk dat jullie met Mika ook gaan beginnen met vaste voeding! Ik ben erg benieuwd hoe het hem gaat bevallen.

Peetje, fijn dat je nu in ieder geval antwoord hebt gekregen op het wel-of-niet-staan van Martijn. Dat ondernemende kereltje af en toe maar eens lekker liggend laten oefenen met die sterke spieren van hem ;)

Muriel, wat fijn dat jullie toch een appartement hebben gevonden! Nu maar fingers-crossed dat het ook definitief doorgaat :rolleyes: Hier maakt Yindi soms ook een kabaal van jewelste. Geweldig om dan haar eigen verbaasde blikken te zien. Je ziet haar gewoon denken: huh? Was da? Dee ik da?
    Hier nog geen datum geprikt voor 2e beebje. Eerst maar eens een datum voor de 1e x sex ;) :)
    En weer een witte pagina :(

Roelie, druk bezig met feest-voorbereidingen, leuk! Wat spannend joh dat je gesolliciteerd op zo'n leuke baan. Niet geschoten is altijd mis inderdaad. Benieuwd wanneer je er meer over hoort.

Maria, waarschijnlijk hadden de meiden hier je 'grap' wel meteen door gehad als je niet 'man' en 'vrouw' geschreven had, maar 'vader' en 'moeder'. Dan klopt 'ie pas echt. Steengoed trouwens!
    Over dode buurman gesproken....ben na mijn werk maar even gaan condoleren bij de buurvrouw van mijn ouders. Mmm, best pittig hoor en vreemd ook dat hij er nu eens niet bij zat :(

Wat een geweldig snurkend beebje is Eva. Om op te vreten zo lief!
    Jen, ik wist niet dat Esmay zo'n poppetje is? Lastig hoor, haar meer voeding te gaan geven. Hebben ze je daar geen tips in gegeven hoe je dit het beste aan kunt pakken? Fijn om te lezen dat haar benauwdheid nu zo goed als over lijkt te zijn. Houden zo hoor!

Debby, lekker mannetje hoor met zijn pamperkont en gave shirt :D Oh, die in zijn stoeltje is ook super zeg!

Serafijntje, HOERA voor Nynke!

Melina, wat fijn dat je effe binnenwipt meid! Leuk dat je mijn meissie hebt bewonderd :D

Esther, super dat je het boek nu ook besteld hebt. Ik had die tip trouwens weeeeeeeeken geleden al een keer gegeven, dacht al dat je er toen misschien overheen gelezen had ;)
    Nou lekker solidair van je husband zeg :rolleyes: Goh, Vincent weer wakker s'nachts. Ik hoop voor je dat het effe een fase is. Ik zal je dezelfde pb die ik Muriel stuurde ook sturen, oké?
    Super trouwens dat je aan het sporten bent. Hier nog steeds liever lui dan moe wat dat betreft :oops: Leuk trouwens die babymassage! Geniet Vincent ervan?

4. Niet meer actief

@Dees; nou meid, morgen braaf naar de HA en inderdaad niet werken! Ga jij eerst maar eens goed uitzieken...Je moet zaterdag wel helemaal fris en fruitig zijn natuurlijk!

@Blondie; Hey wat fijn dat de echo en nekplooimeting een goede uitslag hadden! Nu dus volop genieten?!

De extra flesjes lukken redelijk tot nu toe...Ik geef haar in eerste instantie op de normale tijden haar flesje met 150 + 5 en dan een uurtje later nog een extraatje met 60 + 2 en dan maar zien hoeveel ze drinkt...

De eerste keer dronk ze het extra flesje helemaal leeg en de tweede keer ging er 25 cc op....

Zometeen om half negen een flesje en dan om half 12 nog eentje waar ik dan nutrix aan toe ga voegen...

Meiden die dit al doen; Hoeveel kan ik het beste toevoegen en welke speen kan ik dan het beste gebruiken? Ik gebruik de difrax S fles.....

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Pffff druk druk druk deze afgelopen dagen. Gelukkig heb ik morgen helemaal vrij :D Kan ik tenminst bijblijven hier op het forum :)

Muriel, ik zal de olie meenemen als ik richting het A'damse kom, hoor ;) Lekker glibberen....
    Is Wim weer lekker op het honk nu bij zijn meisjes?

Oei klinkt spannend Daf een eventuele zwangerschap. Ga je morgen testen? Ah lees het....ik zal de wekker zetten, hihi.

Linda, SUPERnieuws dat de uitslag gunstig is!

6. Niet meer actief

pfffff, ben weer helemaal bij gelukkig.
    Ben helemaal kapot moe. Voel me niet al te lekker, neus zit weer dicht en begin alweer keelpijn te krijgen. Bah!

Yindi is vandaag heel de dag wat hangerig en huilerig geweest. Ze heeft veel last van haar tandje :( Maar gelukkig heeft mijn moeder goed voor haar gezorgd en haar zelfs een verhaaltje voorgelezen over een blije dolfijn :D

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Indigo, ik word altijd gelukkig van jouw berichtjes! Zo lief op iedereen reageren, wat Yindi blij zijn met zo'n ontzettend lieve zorgzame moeder EN oma die haar verhaaltjes voorleest.

8. Niet meer actief

Dus ik treed effe lekker in je voetsporen, Gwen, op dat gebied :D

9. Niet meer actief

Je maakt me helemaal aan het :oops: Debby!
    Wat lief van je!

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Indigo, heb je tip niet eerder voorbij zien komen :oops: Bedankt dat je 'em nog een keertje hebt geplaatst!
    Vincent vindt de massage echt heel lekker. Hij gaat al breeduit lachen als ik het 'massagelaken' pak (een oude, want de olievlekken gaan er niet zo makkelijk uit) :D

Oh enneeh for the record...ik ben niet WEER gaan sporten....ik ben gaan sporten :) Ben meer van gezellige wandelingetjes maken waar je vooral niet van buiten adem raakt :oops:

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh spannend Indigo! Wonen jullie nu in een huurhuis?

Ik heb echt de hekel aan de maanden jan/febr/mrt, omdat arnoud dan voor jan en alleman de belastingaangifte verzorgd. Voor zijn vader (die heeft een eigen bedrijfje), zijn broer (hetzelfde), oude buren en voor onszelf...altijd ongezellige maanden. Maar ik moet toegeven dat hij dit jaar snel klaar was :)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar hoef je niet van te blozen hoor. Je komt echt over als een ontzettend lief persoon (en kan me niet voorstellen dat dat niet zo is ;) :D).

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Agossie Yindi en mama niet lekker :(

**Esther sluit zich aan bij de woorden van Debby**

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey Indigo.. leuk! weet je beetje wat je zoekt? en waar?

Jen, ik geef ook Nutrix. Heb ook de S-speen. Geeft 2-3 schepjes er doorheen bij 180+6 en gebruik dan de M-speen. Wel af en toe beetje "schudden" tussendoor anders blijft er echt zo'n "prut" achter op het laatst.

Mika is hier de hele dag huilerig geweest.. :cry: Heb net maar eens een pyamapapje gehaald, ben benieuwd hoe dat bevalt!

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Debby, ik heb Indigo al 2x mogen ontmoeten en ik kan je zeggen dat ze idd erg lief is (en nou niet gaan blozen he?! ;))

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Debby wist wel dat Esther zich zou aansluiten, want Esther is ook echt een schatje***

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Net zo lief als Debby zelf trouwens ;)

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ow wat zijn we klef vanaaf zeg :)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga niet blozen hoor van dit berichtje ;)

20. Niet meer actief

Wat geweldig Esther! Misschien hier toch ook maar eens gaan proberen met Yindi. Het was in ieder geval wel één van mijn goede voornemens voor de bevalling. Maar nog niet van gekomen dus.
    Hihihi, kijk, dat is nu ook my-kind-of-sports :) Lekker wandelen...

Debby, we wonen nu inderdaad in een huurhuis. Euh...klein appartementje eigenlijk. En ik verheug me er ontzettend op om eindelijk een huisje naar onze hand te kunnen zetten.

Deel Deze Pagina