Ah bedankt! Ik ga straks ook een fles proberen van 180 + 6 en dan maar zien hoever ze komt... Sterkte met Mika's huildagje....
***Debby houdt wel van klef op z'n tijd, er is al genoeg ruzie in de wereld (en soms ook op het forum)***
Ik heb 1x babymassage gedaan, maar het enige dat Ryan deed was huilen (omdat hij honger had) en daarna mij onder zeiken...
Een eigen huis is inderdaad heerlijk Indigo. Ook wel eens balen als de CV of zo stuk is, maar wel heerlijk dat je alles kan veranderen en naar je eigen zin kan maken. En het kost heeeeel veel tijd. Wij wonen hier nu 3,5 jaar en zijn nog steeds niet klaar met verbouwen. Maar dat houdt de relatie spannend .
De eerste keer ben ik ook gedoopt door Vincent. Maar als je massage goed timed qua eten/honger, is het echt genieten voor mama en zoon
Ja, ben ook benieuwd wat ie er van vindt! hebben meer dames hier al eens een pyamapapje gegeven? Je kan het koud en opgewarmd geven.. denk dat ik toch maar voor beetje opgewarmd ga.. Denk dat Mika tegen een sprongetje aan zit te hikken en last heeft van zijn tandjes. Heb beetje dentinox erop gedaan net, en paracetamolletje (ons allereerste haha) en nu issie stil.. we'll see.. arme oma vandaag.. ze bleef maar heen en weer wandelen met 'm (dan wassie weer ff stil)
Jeetje, ik nu toch echt wel hoor! Voelt stiekem wel erg fijn dat jullie me lief vinden Jullie zijn trouwens ook echt schatten! Van Esther weet ik het al zeker, want die heb ik nu 2x live gezien --- en jou hoop ik toch snel te gaan ontmoeten Debby! Gwen, ja, ik weet wel wat ik zoek. Het is altijd mijn droom geweest om een klein, knus boerderijtje te bewonen maar dat is vaak niet echt betaalbaar. Verder ben ik ook wel voor een oud herenhuis, of jaren-30 woning te vinden. In ieder geval een wat ouder huis, geen modern blokhuis zeg maar En we zoeken toch wel iets in de omgeving van Maastricht, liefst ergens met een beetje (veel) groen in de buurt. Ideaal zou ik het vinden als er ook nog water (de maas bv.) in de buurt te vinden is. Enne qua inhoud van het huisje zou het toch wel erg fijn zijn als er een bad in zit en er een tuintje bij is. Naar wat voor woning zijn jullie eigenlijk op zoek?
Esther, hoorde van iemand die had bij babymassage gehoord dat als je de laatste fles om 10 uur geeft ipv 11 uur ze dan beter doorslapen.. weet jij daar iets van als juf?
Wat is een pyamapapje eigenlijk? Is dat echt pap zeg maar wat je met een lepel moet geven? Indigo: in ieder geval in de zomervakantie gaan we elkaar EINDELIJK ontmoeten . En het zou leuk zijn als het nog eerder wordt . En je zou bij ons in de buurt moeten komen wonen, wij kijken uit op de schaapjes
Hihi, Gwen, nee was ander pb-tje (over werk) Oeh spannend, die pyjamapap Ach gos, arme Mika. Hoop dat het leed nu snel geleden is met de dentinox en paracetamol. Esther, benieuwd naar het filmpje! Kan niet wachten op de verbouwingsperikelen Debby Hee, iemand nog iets van Sandra gehoord trouwens? Ik ben er vandoor by the way. Kom straks misschien nog terug. even desperate housewives kijken en douchen.
Oh dat klinkt idd leuk en knus! Wat we zoeken.. tsja.. we zijn echt modaal dus gaan voor een tussenwoning, of een hoekwoning. Wil niet aan een grote weg wonen, dus wel een rustige wijk/straat. Beetje speelgelegenheid in de buurt. Beetje groen om lekker met de hond te wandelen. Maar goed, ergens buitenaf sla ik ook niet af haha.. Nee, dat redden we niet.. maar vind het belangrijker om parttime te werken en lekker paar daagjes met mijn manneke te hebben dan fulltime en hem alleen zien als hij wakker wordt en gaat slapen. Dan woon ik liever wat kleiner.
Oh lees net wat je schrijft over het doorslapen Gwen. Die tip kreeg ik dus gisteren van de CB verpleegkundige. Ik ga vanavond Yindi wakker maken om 21 uur voor haar laatste voeding ipv tussen 22 en 23 uur. Ben benieuwd....
Is een papje van Nestlé die je zo kant en klaar kan kopen en waar ze dus blijkbaar lang door "verzadigd" zijn