Hey Gwen! Hier gaat het goed, druk druk druk Volgende week eindelijk een beetje rust in de tent, heel gezellig hoor zo'n kinderverjaardag maar er zit zoveel werk aan Hoe issie bij jou?
Ja Gwen, hij heeft zo'n puntigachtig kinnetje, kan het niet zo goed uitleggen, maar gewoon een schattig kinnetje . Roelie: hoe gaat het met je hand?
nou kan me voorstellen dat het druk is met al die kerels daar! en dan die drukte met verjaardagsfeestjes.. Hier wel goed hoor! Ook druk, maar met hele andere dingen.. werk.. Mika "vermaken", huisjes zoeken, etc.
Mwoah ik heb nog wel wat last van mijn duim, vooral als ik veel gedaan heb maar ik momenteel écht geen ziekenhuis meer zien
Is trouwens wel heel leuk, we doen als kinderfeestje een spionnenfeest Lekker verkleden, leuke opdrachtjes doen, een spionnendiploma en natuurlijk patat eten en Spy Kids kijken Zondag krijg ik 30 man visite...*slik*
Daar zit ik dus nog over na te denken...wat is een spionnentaart? Iemand ideeen? Ik had al wel iets op internet gezien, slagroomsoesjes met een dropveter en dat zijn dan bommetjes...leek me wel leuk... Iemand nog creatieve ideeen?
Wow, dat vind ik wel creatief gevonden Roelie . Ik ben niet zo'n crea bea...dus dat wordt nog wat met Ryan z'n feestjes later.
Hmmmmm chocolade Ik hou het in gedachten Debby! Haha Ilse een onbevlekte ontvangenis... * ik ben trouwens 5 februari voor het laatst ongesteld geweest die cyclus van mij is ook geen peil op te trekken...*