November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Jemig Linda, wat een toestand met die auto van je! Ik herken het, mijn auto heeft net 3 weken bij de garage gestaan en ze hebben de problemen niet kunnen verhelpen. Nu staat ie weer voor de deur, maar mooi dat ik er niet meer in rij, ik vertrouw dat kreng niet meer. Dus maar proberen te verkopen en weeeeer op zoek naar een andere!
    Auto's zijn een uitkomst, áls ze het doen. Anders zijn t allemaal ondingen!

    Heb je therapie nu wel kunnen verzetten?
     
  2. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Linda, wat ontzettend irritant zeg! En inderdaad...altijd na een leuk weekend gebeuren dat soort stomme dingen! Grrrrrr...
     
  3. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Peetje: wanneer weet jij ook alweer meer over die eventuele allergie van Martijn? Want daar dacht het cb bij jou toch ook aan?
     
  4. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    Ja Ilse gelukkig kan ik donderdag voor therapie maar ik had het nu zo hard nodig.

    Hoe is jou therapie gegaan vrijdag
     
  5. Niet meer actief

    Die therapie was echt niks, het was meer een soort intake, beetje praten over waar ik last van had etc. Had er niet echt een goed gevoel bij, volgens mij had ze geen idee waar ze t over had. Ik vertelde duidelijk waar t zat en sinds wanneer en op welke momenten ik er last van had etc. En toen ging ze allerlei dingen vertellen over situaties waarbij ik er juist geen last van heb, dus had niet t idee dat ze echt luisterde :( Ik heb een nieuwe afspraak staan en ga t gewoon 1 keer proberen en als ik me er dan nog ni oke bij voel, stop ik er mee en zoek ik wel 'gewone' fysio. Ik krijg t niet vergoed, dus is een kostbaar geintje als ik er niks mee opschiet he..
     
  6. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    Ilse kan je niet naar mijn bekkentherapeut in Zielhorst. En je krijgt standaard 8 bekken behandeling van de basisverzekering hoor
     
  7. Linda, jemig, het zit niet mee. Dat is niet het soort dingen waar je op zit te wachten. Succes iig meis!

    Melina, wat een leuk pakje heeft Evangelos aan :) dat koeienpakje.. hihi echt schattig!
     
  8. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    hoi allemaal,

    He bah, balen van je auto Linda.

    Kom hier ff binnengevallen om te vragen of jullie morgen allemaal voor me willen duimen. Moet nl. morgenmiddag op sollicitatiegesprek :)

    Zometeen voor de laatste keer naar de VK.

    Tot straks
     
  9. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh spannend! Wat voor sollicitatie heb je?
     
  10. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Is dat buiten de standaard fysio behandelingen om.... want die zijn dus al op bij mij voor dit jaar.
    Ben nu oefenpersoon bij een vriendin die Shiatzu aan het studeren is, dat is ook fijn.
     
  11. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Bij een transportbedrijf als chauffeur (2 dagen per week)
     
  12. Spannend Blondie, wat voor baan is het?
     
  13. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor! Heel veeeel succes morgen!
     
  14. Is je andere werk stopgezet? Of wil je gewoon part-time gaan werken ipv fulltime?
     
  15. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Debby: die verpleegster van CB zou mij morgen bellen en dan vrijdag afspraak met arts, maar ik weet bijjna zeker dat martijn geen koemelkallergie heeft. hij heeft wel veel krampjes en is winderig maar ik denlk dat dat komt door die 800cc die hij krijgt, dat is gewoon erg veel.

    wat zij het CB bij jou over de vele poepluiers? hier wordt het el steeds minder per luier zeg maar.

    zo heb net elgteld 1 wasmachine aan kunnen zetten en de sterilisator kunnen afdrogen en meneer huilt alweer. na 10 min in de armen is hij weer stil en in slaap,maar owee als ik heb nu neerleg. herkenbaar?
     
  16. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    blondie/linda: succes meid!
     
  17. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik denk dat iedereen dit wel kent :)
    Helaas.... ik kon ook pas om half 1 eindelijk mn tanden poetsen :(

    Maar nu SLAAPT ze (echt!)!
     
  18. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Spannend Blondie: veel succes! Dat zou een mooi aantal werkdagen zijn, is dat wat je precies zoekt?!
     
  19. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Haha, ik heb van dafje geleerd dat dat weleens sprongetjes kunnen zijn peetje...
     
  20. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    lekker! ik kan soms pas om 11.00 ontbijten. jons zegt dan heel makkelijk dat martijn maar even moet wachten, nou dat is niet zo makkelijk.

    in het weekend is hij de hele dag rustig...en als papa is werken dan huilt hij continu
     

Deel Deze Pagina