wat goed van Esmay, goed zo meissie lekker groeien nu! ( wel erg die rolmops hier is ruim 2 kilo zwaarder, ja ik weet het ze is wel erg rond, hihihi)
hihihi quinn keek de eerste keer wat raar, maar toen wer dhij helemaal wild hihihi en nu was het heerlijk drinken
Hahahaaa dat viel mij dus net op toen ik je banner zat te bekijken.... Ach joh, maakt het uit....Lekker toch dat ze zo goed groeit!
Dat wel maar het beperkt haar wat in haar bewegingen heb ik het idee van, hahah als ik hoor wat de andere beebs allemaal al doen.
Dat zal wel meevallen denk ik.....Esmay krijgt het bijvoorbeeld niet voor elkaar om zonder hulp haar voeten te pakken! Rolt nog niet zelfstandig om.....na die paar keer is het haar tenminste niet meer gelukt... Misschien is ze gewoon neit zo lenig?!
Ooooooohhhhw ja was ook zo Sjips nee red ik niet, moet mega veel boodschappen doen, taart halen en de belastingenmeneer komt ook nog...
hahahahaa....Jennie gaat morgen gewoon lekker werken! Heb afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met een klein gezellig groepje!
melanie zullen wij een meeting doen in de meivakantie? Die is hier van maandag 28 april t/m maandag 12 mei?
hier nog geen rollen, wel al haar benen omhoog gooien en naar zij. op haar buik vind ze ook niet super, en haar teentjes komt ze niet eens bij. probeer het wel met haar te oefenen
Nou na wat overleg en aangezien wij maandag niet naar de dierentuin zijn geweest gaan wij ook mee de 31ste
Op haar buik vind Esmay wel leuk, maar verder doet ze ongeveer hetzelfde als Estrella.... (hoe krijg ik in godsnaam dat streepje op de e?)
Gezellie Dees! Meiden ik ga afsluiten ben echt doodmoe...wil nu wel eens een keer meer slapen dan 6 uurtjes...en dat ligt 'm niet aan Jens maar ik ga gewoon té laat mijn bedje in... Truste allemaal!