Hahaha ook wel handig om er bij te zetten ja....! De link van de agenda in mijn onderschrift zetten... Is geloof ik pas 10 keer verteld of zo....
Ik ga eens even op mijn gemakje Gordon Ramsey kijken en dan om half 12 de laatste fles geven... Truste!
Meiden wat hebben jullie in een middag en avond veel gekletst zeg het is niet bij te houden. Ik ben vanmiddag begonnen om onze slaapkamer een andere kleur te geven. Dus we logeren voorlopig even op de zolder. Net lekker wezen sporten en daarna lekker in de sauna geweest. Leuke foto's allemaal Liefs Linda
nou goedemorgen daar ben ik weer.. lang leve het pyamapapje, uitslapen ho maar.. same old story.. maar goed, hij vond het wél lekker! als de fles uit de mond ging.. hoppa.. die handjes nnaar de fles, mond open, tong eruit haha Dus voorlopig gaan we dit 2-3 x p.w. doen. We hebben m om 10 uur gegeven, maar dit helpt dus ook niets.. Dees, leuk dat je ook mee gaat! Zag Melanie ook nog langshoppen.. ben nog niet helemaal wakker in tegenstelling tot Mika.. dus er is niet veel blijven hangen.. En Daphne.. ik wacht haha
Indigo, succes met de uitslagen! hoe laat heb je je afspraak? Hoe zou het trouwens met Stasia zijn? Zou ze al lekker bruin zijn?
Nou gisterenavond een test gedaan, volgens mij had ik hem verzopen, want de eerste minuten kwam niet eens 1 streepje tevoorschijn, dus ik denk meteen: ik ga terug met dit ding, zonde van mijn geld, ik wil een nieuwe, kleretest! (zie je het al voor je, boos en gestresst? Maar goed later was er 1 streepje zichtbaar, dus nee, niet zwanger, niet volgens de test dus.. dus maar even bellen met de ha en dan onderzoek laten doen... Oh en Indigo.. twas niet mijn moeder, maar een moeder van een kind uit mijn klas, lijkt me stug dat mijn moeder net twee maanden geleden bevallen is
En Jen, Gefeliciteerd! Ow enne.. ik ben er wel blij mee Was echt een schok gisteren toen ik ging beseffen dat het misschien zo zou kunnen zijn.. zo van: ja maar ik ben nog helemaal niet toe aan nog een bevalling!
ik ga d'r weer vandoor.. meisje wegbrengen en dan hup naar school invallen in mijn oude klassie Ow enne gisterenavond ook babymassage gedaan bij de gym.. zal er vanmiddag over vertellen
Jen van harte gefeliciteerd met je verjaardag. {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= Lang zal ze leven Lang zal ze leven Lang zal ze leven in de gloria In de gloria, in de gloria Hieperdepiep Hoera, Hieperdepiep Hoera, Hieperdepiep Hoera {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|=
Vanacht heerlijk geslapen op zonder. Ik meld me voor vandaag af. Lekker schilderen en vanavond komt mijn schoonmoeder op visite Maar goed we gaat er het beste van maken. Iedereen een fijne dag toegewenst
Eigenlijk dus toch wel een beetje goed nieuws Daphne! Ben benieuwd wat het dan wel is...veel succes bij de ha (geen idee wanneer je gaat ). En natuurlijk Jennie: GEFELICITEERD! Zie dat de tekst niet zo heel goed leesbaar is, maar er staat: Jennie, gefeliciteerd met je verjaardag! En zoals je ziet ben ik dol op fruithapjes, maar taart mag ik helaas nog niet van mama . En Indigo: succes bij de ha! Ben benieuwd of er nog iets is uitgekomen.
Shiiiit Gwen dat Mika zich niks aantrekt van al jullie ga-nou-eens-doorslapen-inspanningen aantrekt. Stokjes nodig vandaag? Vincent was gelukkig weer als vanouds van 18.00 tot 5.30uur. Dat laatste half uurtje vergeef ik hem maar Jennie, VAN HARTE Daf, opgelucht dat het maar 1 streepje was. Kan ik me zo ontzettend goed voorstellen. Nu maar hopen dat de HA je verder kan helpen met je klachten.