November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O Melina dat is minder van je schoonmoeder, hoe gaat het nu met haar?
    En 8 kilo? nou ja ik 'schrik' er van, maar om eerlijk te zijn is Estrella van het zelfde gewicht en lengte, (oeps)

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ach jee pittige tijden voor jullie, Melina! :(

En Vanglis al zo'n lekker beertje :D

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Kun je ook gelijk gebruiken om bepaalde mondjes mee dicht te plakken 8) :)

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Allereerst Melanie dikke knuffel (((huggggggg)))
    Veel sterkte vandaag, kun je vandaag misschien ff de jongens wegbrengen naar je ouders zodat je éven een uurtje kunt liggen?

Jen: hiepedepiep hoera gefeliciteerd!

Dafje: pfieuw 1 streepje...ik kan me wel voorstellen dat je opgelucht bent maarre....wel vreemd dat het zolang duurde voor de controle streep kwam? Zou het toch wel in de gaten houden he ;)

Hier een goede nacht gehad, alleen kwam Jens al om 5.15 :confused:
    Vervolgens kwam er dankzij een flinke hoestbui weer een hele voeding uit en kon ik de vloer in de babykamer schoonpoetsen en de hele commode :( Uiteraard zat ik er ook weer onder...pfff niet leuk om 6 uur 's ochtends :(
    Hij zit nu gezellig naast Niels (die heeft een vrije dag) tv te kijken zal 'm zo eerst maar eens in bad stoppen...

Iedereen een fijne dag!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ze heeft een week in t ziekenhuis gelegen en is nu thuis, maar mag weinig. speciaal dieet enzo.....

ja 8 kilo, euh volgens mij wel 8200....maar dat durfde ik al helemaal niet te zeggen hahahaha

welke maat heeft Estrélla? Vangelis heeft pyama's in maatje 80, rompers maat 74 en ze kleertjes worden maat 68 nu ook wel wat krap (strak bij de taille enzo).

Wel balen dat je zo'n vervelende nacht heb gehad...hier komt hij ook weer om "rare" tijden, hij is ook het ritme kwijt.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hahahaha, hmmm wel een idee zeg....

Ja kan er beter maar om lachen, maar soms vind ik dus wel erg zwaar, 3 kids die nu slecht slapen. GAAAAAAAPPPPPPP zzzzzzzzzzzzz

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Melina sterkte met je schoonmoeder!
    Wow Vangelis is al een hele kerel zeg!

Euhmde laatste keer bij de kinderarts, week of 3 terug denk ik, was Jens 6600 gram ongeveer...en hij past gewoon maatje 68 nog! Wat een verschillen in kindjes zeg...

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ze heeft nu 68. rompers 62/68 maar eh dat word wel een beetje zeuren. Ik merk wel dat Estrella een meisje is ze heeft namelijk meer taille dan haar 'ronde' broertje toen. Die had ook sneller een groter maat nodig vanwege de rondheid, hihi. Estrella heeft dit ook wel maar ietsjes minder.

Maar ach hij doet het toch lekker zo. O balen dat Vangelis ook zijn ritme kwijt is. Hmm misschien toch een fase. Laten we het daar maar op houden.

9. Niet meer actief

Goeiemorgen meisjes 8)
    Even snel posten voor ik onder de douche spring en naar de dokter vertrek. Lees straks wel bij...
    Yindi heeft het fantastisch gedaan.
    Tegen 4 uur begon ze wel wat te sputteren, maar dat ging al snel weer over in diepe slaap :D
    En dus heb ik tot 7 uur in bedje kunnen blijven liggen, terwijl zij al om 21 uur haar laatste voeding had! :thumup:

Erik is ziek :(
    Dat hij al om 20 uur zijn bed in dook heeft weinig soelaas geboden helaas.
    Meiden, ik ben er vandoor.

Oh, even agenda checken nog. Dat kan wel nog effe snel.

10. Niet meer actief

Jennie PROFICIAT met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Indigo succes vandaag bij de HA

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou het komt door ons, maak hem nu niet wakker als ik weg ga, omdat ik om half 7 al vertrek, maar laat hem liggen tot hij wakker word. papa kleed hem pas ergens in de middag aan geloof ik en de vaste bad dagen zijn ook foetsie, net als om half 9 naar boven in bed liggen......

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dat scheelt wel, weet je wel waar het probleem ligt.
    Hier hebben we dus wel haar regelmaat , maar denk dat zij het er niet mee eens is.
    Maar haar straks wel gewoon om 9.30 uur wakker, laat haar niet liggen na die slechte nacht anders ben ik bang dat het nog beroerder gaat worden, alhoewel dat onmogelijk is. ;)

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

Goede nacht gehad, maar om 23u hoefde Martijn maar 30cc van de fles, en die dronk hij niet eens, hij liet het langs zijn kin lopen hahaha. Ik ga vanavond Nutrix geven en dan de 5e fles maar laten vervallen.

Jen: wat balen meid met Esmay! Ik heb helaas ook geen goede tip voor je.

Ilse: leuke foto's!

pampers: de ene soort is natuurlijk duurder dan de andere, de new born is duurder dan de baby dry bijvoorbeeld, dus dan zitten er meer of minder in een pak.

menstruatie
    : hier vrij regelmatige cyclus, ik ga het vast bijhouden voor als we straks weer aan de bak gaan

2e baby (debby): ja 2e maand raak, maar ik speelde vals. ik gebruikte ovulatietesten. 1e maand stopte ik met de pil dus heb ik niet geproberd. We hebben het goed uitgepraat, Jons doet erg zijn best en staat op de lijst voor therapie.

Blondie: goed nieuws meid!

pyamapapje: is wel pas vanaf 6 maanden

Jen: GEFELICITEERD!!!!

Melanie: jeetje meid wat klote zeg! kon ik je maar helpen

Melina
    : heel leuk dat je er weer bent! Wat rot vsan je schoonmoeder zeg, sterkte! hihih Vangelis wordt al groot, wat schattig

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik nhad trouwens gisteren bij de H&M een heel leuk petje voor Martijn gekocht, met teigetje er op. zal snel eeen foto maken

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jeetje Melina, dat is schrikken.. wat zijn de vooruitzichten? sterkte ermee!

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Melanie meid, heb het zo met je te doen! Vreselijk als je niet aan je slaap/rust toe komt!

Volgens mij is de massale 4,5 maand sprong hier begonnen als ik al die verhalen lees.. Mika krijst ook weer de hele buurt bij elkaar.. hij lijkt onverzadigbaar.. gisteren ook al.. heb hem vanochtend wat nutrix er doorheen gedaan, nu geef ik hem 210 +7.. afwachten maar weer.. :rolleyes:

18. stiekel

stiekel Bekend lid

mogge dames

spring er vanaf hier weer in hoor als jullie het niet erg vinden.

allereerst van harte JEN :({|=
    hoeveel lentes ben je nu geworden?

PEETJE
    hier zit Tim sinds 3 dagen ook op 4 flessen, ook omdat ik hem om 23.00uur steeds wakker moest maken.
    maar hij dronk zijn fles wel leeg.
    hij krijg nu s'avonds nutrix door de fles en s'morgens 8)

INDIGO
    succes bij de ha als je nog heen moet
    en goed dat Yindi het zo lekker doet :p
    beterschap met Erik.

ROELIE
    ik las dat jij een manier had gevonden voor de pufjes bij Jens.
    kan je mij ook even die tip geven want ik heb het idee dat Tim zijne niet goed binnen krijgt. :cry:

TARI
    hoop dat je snel je nachtrust weer terug krijgt van de kids. :D

DAFJE
    vind je het jammer dat je maar 1 streepje had?
    of had je zoiets van nu nog ff niet ;)

het is hier druk druk druk
    Arend gaat nu 2x in de week naar zwemles
    zaterdag zijn verjaardag
    morgen met Tim naar de ka
    race seizoen voor de hubbie weer begonnen
    enz enz enz
    o,ja schoonmoeder ligt in het zh ivm een bot onsteking in de teen.

trouwens mooie foto's zag ik voorbij komen

ik weet verder niks meer sorry

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Mooi Ilse!

Pff, Thije zit nog op 6 voedingen, soms zelfs 7... Vind het wel een lastige keuze nu de BV zo goed gaat. Ik had me erop ingesteld om het 6 maanden te doen, maar ik denk dat het een hele emotionele toestand word om ermee te stoppen... Maar het lijkt me ook heerlijk om weer eens een weekendje flink door te zakken (mijn broertje heeft z'n plannen al klaarliggen), of gewoon met Harmen weg te gaan enzo.

Wat leuk van je sollicitatie Roelie! Wanneer hoor je er meer over? Hopelijk kan het ook parttime.

20. stiekel

stiekel Bekend lid

wilde jullie even een foto laten zien van Collin en Tim.
    Collin is dat beebje van mijn vriendin die 12 weken te vroeg was

Deel Deze Pagina