Jen: van harte gefeliciteerd! Melina: da's balen van je schoonmoeder, heel veel beterschap. Tari: pfoe, op de bank slapen. Echt vervelend dta je kindjes om en om wakker worden Dafje: gelukkig maar 1 streepje, ben benieuwd wat de HA gaat zeggen Indigo: succes bij de HA Sandra: Leuke foto Ilse: echt een leuk kado voor je moeder, daar gaat ze heel blij mee zijn
@Dafje: pfoe, toch maar 1 streepje, dat moest ook haast wel, toch? Zal wel kleine opluchting zijn geweest... want was toch ff spannend @Melanie: arme meid... pas op dat je niet oververmoeid raakt, joh, je hebt echt je uurtjes nodig, hoor! Zoals volgens mij Roelie al zei: kun je de kids niet heel even bij iemand onderbrengen? Even een goeie hazenslaap doen? @Melina: je bent er weer! maar wat een naar nieuws van je schoonmoeder TJonge, die verloofde van mijn dochter gaat haar pletten als het zo doorgaat Hij groeit als kool! @Ilse: wat een mooei foto voor je moeder, leuk joh, daar zal je blij mee zijn! @Indigo: succes bij de uitslagen!
Ilse, de poster is GAAF! Sandra, leuk om jou eens voorbij te zien komen op een foto Lieve mannetjes op je arm
Goeiemiddag meiden, ik kom even om het hoekje kijken om Jen een geweldige verjaardag te wensen. Ik hoop dat je een gezellige en feestelijke dag hebt. geniet ervan, meid. {|= =D> \/ {|= =D> \/ {|= =D> \/ Ohja, en Hester natuurlijk ook: 4 maanden vandaag! Proficiat! Nog een (positieve) bevestiging gehad voor het appartement, Muriel? En nu ik toch bezig ben: Melanie, veel sterkte. Hopelijk kun je tussen de (drukke) bedrijven door toch wat rust vinden. Dit is echt niet te doen. Debby, we zitten nog in dubio over zaterdag. Ik stuur je vandaag of morgen een pb. Melina, leuk dat je weer meekletst. Wat vervelend van jouw schoonmoeder. Hopelijk knap ze snel weer op. Vangelis is al een flinke kerel aan het worden. Hij doet het echt goed. Ilse, wat een super cadeau voor jouw moeder. Ziet er echt prachtig uit! Wat is Angelina toch een mooi engeltje, ze doet haar naam echt eer aan. Jouw moeder zal zeker enthousiast zijn over haar cadeau. Indigo, succes bij de huisarts. En beterschap met Erik. Dafje, wat een opluchting zal het voor jullie zijn geweest dat er maar 1 streepje tevoorschijn kwam. Ook voor jou succes bij de huisarts. Leuke foto, Sandra! Ook leuk om jou eens te 'zien'. Succes met de drukte. Lenthe, ik kan me jouw dilemma heel goed voorstellen. Het is natuurlijk super dat de borstvoeding zo goed gaat. Maar gelukkig hoef je nu nog niet te beslissen. Je kunt bij 6 maanden toch kijken waar je je op dat moment goed bij voelt? Nynke heeft vandaag trouwens 'jouw' jurkje weer aan. Het staat haar erg leuk (schrijft haar trotse moeder objectief ). Gwen, wat vervelend dat Mika soms de hele buurt bij elkaar krijst. Tja, je kunt op zo'n momnet maar weinig doen. (Behalve heeeel hard hopen dat het niet te lang duurt. ) En hij is dus ook een gezonde eter. Hoe groot/zwaar is hij nu? Ik las gisteren dat de Mika meeting waarschijnlijk op een woensdag zal plaatsvinden. Vanmorgen bedacht ik me ineens dat ik in april 3x op een woensdag moet werken (9, 16 en 23). Als het niet al te lastig is, zou je de meeting dan daarvoor (of daarna) kunnen plannen, bijvoorbeeld op 2 april? Het is maar een verzoekje hoor, doe ermee wat je wilt. Dat was het, zo even uit mijn hoofd. Hopelijk ben ik niemand vergeten, maar dat maak ik bij dezen dan goed door iedereen een hele fijne dag te wensen! Ik ga nu even met Nynke boodschappen doen, zodat ik straks helemaal klaar ben als Ilse en Angelina komen.
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm dames bedankt voor het compliment maar dat ben ikke niet hoor das mijn vriendin dus
Denk dat het dan een keer erna wordt.. tenzij Esther niet binnenkort kan, dan kan een maandag ook.. Mika gaat nl 1 april voor het eerst naar het KDV, en wil de 2e dan een béétje rust als je begrijpt wat ik bedoel ik hoor het wel Ben net overigens even langs het KDV gegaan.. zó gezellig thee lopen leuten daar haha.. heb er wel vertrouwen in! En nu gaan we even lekker badderen en daarna de fles en daarna weer huisjes kijken.. tot later!
Ohja, da's waar ook Hessie is weer jarig vandaag En jawel.... vanmorgen had ik ein-de-lijk de bevestiging in de mailbox dat we toch op vakantie gaan. Ook een mooi plekje, ook op Sicilie! JOEPIE!
Sandra: leuke foto's! ilse: mooi hoor, weet zeker dat je moeder daar erg blij mee is! Doe je een tour door Nederland? hihihi ik lees dat je naar Serafijntje gaat. Jammer dat je zo ver woont. Maar wellicht kom ik nog een keer richting het noorden
Sandra en Stasia, en andere 4 flessigen: hoe laat geven jullie de 4e en laatste fles? Dit is mijn schema nu: 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00 Soms laat hij de fles van 19.00 staan en soms die van 23.00 Ik vind 19.00 alleen een beetje vroeg voor de laatste fles. Ik ga vanavond proberen met Nutrix. Ik heb vanille genomen.
PEETJE ik heb de volgende schema 7.00/7.30uur 210/7 plus 3 schepjes nutrix 12.00uur 180/6 13.30uur fruithap 16.30uur 180/6 17.30uur groentehap 21.30/22.00uur 210/7 plus 3 schepjes nutrix zo komt meneertje dus op dit moment bij ons uit. hoop dat je hier wat aan hebt en succes vanavond. en ik heb trouwens de gewone nutrix
Sandra: bedankt voor je schema, hoeveel groente en fruithap geef je? martijn lust dat nog niet echt, hij si ook nog wat kleiner. ik geef nu 5x 180/6