Leuke foto's Dafje! En hahaha, dat verhaaltje over de "buurvrouw" die fenna steeds bij haar oor greep
Dafje (en de rest), ik ga lekker op bed. Ben ongesteld en verlies voor mijn gevoel heel veel bloed. heb dan ook vreselijke hoofdpijn....dus ik ga lekker plat! Fijne avond
ja dat was een handtastelijk meisje zeg! Steeds meppen en grijpen.. Alle novemberbeebs van het forum waren veel liever voor elkaar Toen ze in een bloemetjesvorm lagen toen was Fenna steeds met haar benen in de lucht aan het heen en weer schommelen, van links naar rechts, zegt de vrouw van de gym: zo dat is een hyperactief kind, van wie is die?
Truste Debby! Succes met je ongi.. niet leuk zo.. Ik ga er ook vandoor.. zo de laatste keer gym.. ergens vind ik het niet leuk dat het de laatste keer is... beetje afscheid, weer een hoofdstuk afgesloten... gelukkig gaan we nog wel een keer meeten
Hee meiden, daar ben ik nog even, maar ben meteen weer weg... MOE! Wou Indigo nog even een fijne nachtrust wensen, zodat ze alsnog kan bijkomen van deze 'relaxte', 'vrije' dag... hoop dat het allemaal nog een beetje bijgetrokken is, meid en dat jullie niet met knallende ruzie oid gaan slapen . Sterkte! (en geef die kerel een schop onder zn kont, zodat ie met een paracetamolletje achter de kiezen gewoon weer mee kan helpen...)
meiden ik heb jullie weer bijgelezen. ' even geen zin om zelf te forummen. voel me hier ff niet thuis. op hyves nieuwe foto's trouwens van een dagje beekse bergen samen met mijn hoogzwangere schoonzus.
Welterusten allemaal! Ik zag in de agenda dat er voor morgen een hoop afspraken staan gepland met als hoogtepunt natuurlijk het begin van de lente. En nee dames, de seizoenswisseling is lang niet altijd op de 21e. De lente begint zelfs al over zo'n 7 uurtjes: om 6.48 uur morgenochtend, om precies te zijn. De zon staat dan namelijk precies boven de evenaar. 8) Melanie, Sandra, Muriel en Daphne: succes met jullie afspraken morgen! Indigo: voor jou een extra knuffel.
Goedemorgen meiden Jeetje stilletjes hier geweest zeg! Hier een rustige en vroege ochtend, meneer is niet van het uitslapen de laatste tijd hihi, ben verwend. Jeetje h hoop dingen vandaag op de agenda 20. Tari ~ 8.45 uur Estrélla CB 20. Stiekel ~ Tim 9.00uur kinderarts 20. Muriel ~ 9:00 uur met Hester naar UvA, onderzoek Sociale Babies 20. Muriel ~ 17:15 uur met Hester naar stadsdeelkantoor voor paspoort 20. Daphne ~ 9:15 Fenna CB 20. Daphne ~ 11:00 uur Fenna controle KA 20. Begin van de lente! Meiden allemaal succes met jullie afspraken!
He Ruby, had inderdaad de foto's al zitten te bewonderen gisteren op mn werk Met je mooie mannen, haha. Wat is Rayan al een mannetje zeg, leuk joh! Hoeveel weken is je schoonzus nu? Wat jammer dat je je hier even niet thuis voelt, how come?