November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Werkze Debby!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morge Dees, gaat hetal weer iets beter met je?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja voel me gelukkig niet meer zo belabberd, kleine stappies! :D

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, Serafijntje was me al voor met de lente-uitleg :)

Maar of vandaag me nou echt een lentegevoel gaat opleveren.... nou nee..... :(

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mooi zo Dees, en nou vandaag ook nog ff rustig aan doen he, niet meteen gaan jakkeren omdat je je ietsjes beter voelt!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Word meer een winter pasen dan een lente pasen :(

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :oops: uhhhhh ik zeg :-# :)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, veel plezier vandaag, ik ben ervan door!

9. Dag Debby!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Deb werkse voor vandaag!

11. En Goedemorgen!

Vandaag race tegen de klok :( Eerst naar het cb en dan hup naar het ziekenhuis naar de ka. Tjonge.. een hoop gekar heen en weer met de auto. Misschien nog wel ff langs bij mijn moeder daarna.. es kijken of ze tijd heeft :)

Dees, fijn dat je je weer wat beter voelt.

Ruby, he, waarom voel je je hier niet thuis?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja, hier ook een paar dingen achter elkaar Daphne, maar da's ook wel weer lekker he, zo bezig zijn!

Ik ga zo naar de UvA omdat het vorige onderzoek mis was gegaan, de opname was mislukt. Dus we gaan nog een keer op :whistle: K3 dansen :whistle: (mijn straf voor dat ik Wim belachelijk maakte :)).

En daarna even langs bij mijn hoogzwangere dinnetje over wie ik laatst vertelde dat ze antistoffen aanmaakte tegen haar kindje :( Hoop dat het nog een beetje met haar gaat, ze zal wel op van de stress zijn :(

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    morgen,

wat een kl*te nacht pffff! Mijn moeder had Martijn om 18.00 een fles met 2 eetlepels nutrix gegeven. Ik vond dat te vroeg voor de laatste fkles dus we hebben hem om 22.00 nog een fles met 2 eetlepels nutrix gegeven. Toen werd hi wakker om 1.30. Jons heeft een fiepje gegeven en hij was stil. Om 2.30 begon poeziepoes aan mijn haren te likken! Die de kamer uitgezet. en Toen om 3.30 weer een huilende Martijn! Maar een flesje gegeven.

Gisteren bij het etentje wel even een fijn moment. Jons zijn zus was er ook met haar 2 kinderen en die had het even helemaal gehad met de kids. Ze zette ze bij haar ouders op schoot van "zo die kan ik nu even niet meer zien". zei ze ik ben blij als ik straks weer kan gaan werken! Ik dacht; YES ik ben niet de enige die zich soms zo voelt!

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oohja ik moet de dierenarts bellen want volgens mij zij Joris' zijn anaalklieren weer verstopt :pale:

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Mogguh!
    ik zag Ruby voorbij hoppen! hoe gaat ie?

Vraagje aan de FV dames.. hebben jullie ook dat soms nog steeds een druppel melk uit je borst komt? Sta er van versteld dat dit nu nog steeds is..

Gisteren huisje(s) gekeken.. eentje valt af.. maar de ander zijn we érg van onder de indruk. We zitten er zelfs aan te denken om een bod uit te brengen! Tis zo lastig als je eigen huis niet is verkocht.. maar wie weet kunnen we mooie voorwaarden afspreken. Tis van iemand die gaat samenwonen.. dus ze kan de lasten nog wel even doorbetalen hihi.. Beter dan wij met onze dubbele lasten dan.. heb er gewoon van gedroomd vannacht..

Werk vandaag weer thuis.. Mika is nog onrustig.. en de foon staat doorgeschakeld.. have mercy on me.. ik hoop dat het een beetje te doen is!

16. Gwen, dat heb ik niet meer gehad sinds het cold turkey afkicken...

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dafje jeetje dat is inderdaad druk zeg!

18. Succes met thuiswerken vandaag!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Peetje ohw balen zo'n rot nacht! Je zal wel gebroken zijn!
    Je bent niet de enige die dat zo voeld hoor meis, zeker met slechte dagen. Ik vind het ook heerlijk om te werken, even wat anders. Niks mis mee

Ohw die arme Joris, hopelijk kan hij snel geholpen worden

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hee Gwen

Sorrr ik heb dat niet maar ik heb ook geen borstvoeding gegeven. Hee leuk dat je een huis hebt gevonden dat je bevalt! Ik zou kijken of je een gunstige termijn kunt ondrhandelen.

Het kan ook een keerzijde hebben, als je je eigen hhuis verkoopt en je vindt vervolgens niks dan zit je daar..

Deel Deze Pagina