November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Muriel hihihi lekker dansne op k3 :)

Ik hoop dat je vriendin het nog een beetje trekt, een flinke domper op de zwangerschap denk ik ook.
    Hopelijk snel meer duidelijkheid!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gwen spannend bieden op een huis!
    Lijkt me ook erg moeilijk hoe je dat het beste kan aanpakken, kan je er dus geen advies in geven, aangezien dit ons eerste koophuis is ook.

Hier geen lekkende boobs meer eigelijk, lijkt me nog best lastig als je daar nog last van hebt

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goede morgen iedereen

Vandaag ook een dag dat er geschilderd moet worden. De kleuren in de slaapkamer zijn donderbruin en beige. De slaapkamer krijgt zo veel meer sfeer. Maandag even naar ikea om leuke dingetjes te kopen en dan hebben we weer een slaapkamer naar onze smaak. Dat gaat best snel hoor dat je het zat bent. We wonen hier nu volgende maand 3 jaar en zijn sommige dingen al zat. Dat is gelukkig het voordeel van muurverf. Je haalt een emmer en het is binnen een poep en een zucht een andere kleur.
    Iedereeen een fijne dag en geniet want de lente is begonnen.

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    COLD TURKEY?

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Linda: hee leuk de kamer schilderen, het gaat best snel he met zo'n roller. Wat voor kleuren hebben jullie nu?

Gwen: ineens stoppen zonder af te bouwen dat noemen ze cold turkey

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    voel me gewoon ff schuldig dat ik het niet bij kan houden hier.
    en dat ik zelf niet de tijd heb om op iedereen te reageren terwijl ik het zo graag wil.

het is gewoon echt druk met 3 kinderen en mijn huishouden bij proberen te houden.
    ongelofelijk hoeveel wassen ik nu draai,de wasmachine draait gewoon continue.

en dan de kids brengen en halen met school enzo,ik heb ze vorige week 2 dagen laten overblijven omdat ik echt ff niet wist waar ik de tijd vandaan moest halen.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    esther super dat je moeder naar huis mag.

hoe gaat het nu tussen je moeder en vincent? lukt dat een beetje?

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Morgen meiden,

JAAAAAAAAA vanacht kunnen slapen, Estrélla kwam pas om 4.15 uur (na haar voeding van 19.00 uur)!

Op 10 gram na is ze 8 kilo en 66,5 cm! Dus ja gaat super. Ze was een stoere meid met de prikjes alleen bij de 2e prik had ze een verlate huilaktie.

Vanmiddag even na de stad, voor Estrélla en voor mezelf een nieuwe spijkerbroek.

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    is goede vrijdag een feestdag in de zin van; iedereen is vrij?

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    HEy Ruby, alles goed meid.

Tja het is ook erg druk met 3 kids en naar school halen en brengen. Plus huishouden en overige afspraken, het is hier ook altijd hollen.
    Dus eh niet schuldig voelen.
    Hoe gaat het met Rayan?

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nee Peetje, mijn partner moet gewoon werken.

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ruby: ik heb er maar 1 en weet al niet waar ik de tijd vandaan moet halen, laat staan met 3. Ik heb bewondering voor je hoor!

Melanie: he balen! Ik ben/ was altijd wel vrij op goede vrijdag.

Wat doen jullie de hele dag met jullie kindje? Ik weet nooit wat ik moet doen, 's middags ga ik meestal na de voeding even met hem wandelen. Mar net als nu; hij hoeft pas om 12 u te eten, en is het nu al beu in de box. dragen jullie je kindje dan 1,5uur rond? Als het regent baal ik helemaal want dan weet ik helemaal jiet wat ik moet gaan doen. soms ga ik wat boodschappen doen met Martijn, maarja of ik hem daar echt een plezier mee doe, in de auto, drukke winkels

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Indigo DIKKE KNUFFFFFFFFFFFFF

Jemig, om eerlijk te zijn, had het mijn vent niet moeten wezen. Ik had hem echt zijn bed uit geschopt. En dan wel het flesje willen geven?!

Tja ikheb hier ook wel moeten worstelen met Adriaan om hem aan het verstand te krijgen dat het ECHT wel zwaar is met een kindje en hhouden en de rest, werk etc...... Toen onlangs heeft hij wel ingezien, dat hij het op zijn werk makkelijker had dan dat het is om een paar dagen thuis te zijn en dat het gewoon topsport is.
    Hier ook problemen met gewrichten ivm hypermobiliteitsyndroom. Oke ik moet nog wel veel doen in het huishouden, maar hij snapt het nu wel beter.
    Ik wil je helemaal niet opstoken, maar ik vind dat je wel degelijk gelijk hebt! En hier gewoon je hart luchten en klagen! en Erik een hele harde schop onder zijn kont geven!

Sterkte meis!

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melanie: wauw estrella groeit echt goed! Wat een scheetje! 66,5 cm al, dat is best groot. Hoe is hetmet Zefanja? Is het allemaal weer goed nu na zijn klysma?

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nee als Estrélla het in de box zat is, door dit met huilen aan te geven, gaat ze naar haar bedje. Ik ga haar dus echt niet de hele dag vermaken.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ja dat gaat super, hij poept nu heel netjes al op de WC. Dus dat word een mooi kado kopen voor hem vanmiddag!
    We geven hem een soort actimel voor zijn darmen en ik let er nu met eten heel goed op wat we eten.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Peetje ik heb onlangs het boek van Ria BLom gelezen regelmaat en inbakeren.
    MAar vooral regelmaat word er besproken, inbakeren hoeft dus niet. Maar ik heb er wel veel aangehad. Ik weet nu veel beter wanneer het tijd voor bed is, ipv het vermaken.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoe herkenbaar allemaal: mannen weten echt niet (misschien kunnen ze het ook niet weten wat ze ervaren het zelf nooit) hoe zwaar het is om de hele dag een kindje te vermaken, het huishouden te doen, de bankzaken, de post, boodschappen, kadootjes, afspraken regelen en niet vergeten. Zorgen dat je op tijd op de juiste plek bent, alle spullen voor je baby meenemen , want mannen weten soms echt niet wat er allemaal mee moet.

Ik krijg hier ook vaak het gevoel van Jons dat ik 'toch maar thuiszit de hele dag' dus vast zeeën van tijd heb. Nou ik zou dolgraag willen gaan werken, de deur achter je dichttrekken en even ergens anders mee bezig zijn.

Helaas weten mensen niet hoe het is als ze het zelf niet hoeven te doen. Ik hou echt van m'n mannetje(s) hoor, maar het is gewoon echt zwaar. Je komt echt niet aan jezelf toe. Ik mag blij zijn als ik ergens 10min vind om te douchen. en als de kleine slaapt moet je snel snel snel het hele huishouden zien te doen want hij wordt zo weer wakker..

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maarja martijn komt net uit bed. Hoe doe jij dat dan? Ik kan hem moeilijk tussen de voedingen steeds 3 uur in bed leggen. Hij heeft gegeten om 8.00 en slaapt dan tot 9.00 en nu moet ik hem dus entertainen tot 12.00 dan gaat hij daarna weer naar bed of mee naar buiten dan slaapt hij ook. 's middags slaapt hij langer, denk wel een uur of 3.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ja precies peetje. maar een heleboel mensen denken zo. Maar ik zou graag thuisblijfmama willen zijn ondanks dat het zo druk is. Vind het ook wel kicken :oops: eigenlijk dat het me toch allemaal maar mooi lukt, zonder hulp of wat dan ook. (oke soms baal ik ook wel eens, maar dat is meer omdat ik dan baal dat ik het niet allemaal red) eh snappie nog, tja ik ben erg perfectionistisch :oops:

Deel Deze Pagina