Hee wat goed van Zefanja! zal voor hem zelf ook fijner zijn! ik ken het van Ria Blom, ik heb het ook. waar ik alleen mee zit is; hoe lang mag hij wakker zijn. Kijk bij die kleintje staat in het boek is het 1,5 uur inclusief voeding en dan naatr bedje (evt. bij gapen/ jengelen) Maar nu is hij ouder, hij slaapt altijd maar een uurtje ofzo tussen de voedingen. gisteren was een regelrechte ramp, hij sliep van 8.00-9.00 en toen van 12.00-12.30 en van 16.00-17.00 dat is echt bijna niks op een dag
Eh moet entertainen....... Estrella word wakker, krijgt haar voeding, ff knuffellen, dan in de box ff spelen, gaat ze huilen dan naar bed. AL is ze net een uur wakker, jammer maar het toch echt een teken van moe zijn. Dit herhaald zich een paar keer, alleen 's middags slaapt ze even wat minder.
Hey Ruby, niet schuldig voelen! als je af en toe even je neus laat zien is ook leuk, vergeten doen we je niet! Indigo, lees net ook even je verhaal.. zo hey.. ik zou hem toch een schop onder de kont geven..! Sterkte ermee! Gelukkig mag ik niet klagen met Patrick! Het enige wat ie niet doet is in bad.. dat vind ie écht eng.. voor de rest is het een "volledig ingeburgerde papa"! Hij is zelf ook om de week donderdags vrij geweest i.v.m. geen oppas en ziet ook wel in dat je de hele dag druk bent! Melanie, wat heerlijk dat je lekker hebt kunnen slapen! Hoe gaat het nu met Angelus op school eigenlijk? En wow.. Estrella is écht een grote berin! haha.. Fijn dat alles goed gaat! Petra, wat doe ik de hele dag.. pff.. soms beetje dansen.. box.. wandelen.. slapen.. tis maar net waar ik denk dat hij op dat moment behoefte aan heeft.
Hoe gaat de rest van de dag dan bij jou? Want bij mij is meneertje na zijn slaap heel vrolijk en na 1,5 uur wakker dus niet meer te genieten maar je krijgt hem dan echt niet naar bed. Ik laat hem dan wel eens huilen, maar dan gaat hij echt krijsen, en lang! Dat ik hem er toch maar uit haal. Ik heb hem nu terug in bedje gelegd en hij is stil! joepie Ik begin trouwens pas 13 mei met werken en dan ga ik meteen 3 dagen naar parijs, 3 dagen zonder m'n kindje auw! Jons heeft maar 1x alleen voor Martijn gezorgd en dat was met de 9 maanden beurs
Ruby je niet schuldig voelen hoor! Is toch ook niet raar dat je het onwijs druk hebt met 3 (4) mannen in huis. Petje af hoor, vind dat je het goed doet! Mijn dag schema met Quinn. Slapen Wakker totaal ong 1 a 1 1/2 uur, icl voeden en verschonen en spelen/knuffelen. Slapen ongeveer 2 a 3 uur. Hij heeft hier echt baad bij. Zodra hij maar gaapt en in zijn oogjes wrijft is het bed tijd. Hij is dan ook echt niet meer te vermaken. Soms denk ik wel jemig wat slaapt hij veel, maar hij zal het wel nodig hebben denk ik ook weer
Dees hoeveel uur slaapt Quinn dan ongeveer op 1 dag? Ik merk zelf wel dat wanneer Martijn meer slaapt, dat hij dan vrolijker is. eerst gaf hij dat moooi vanzelf aan. Ik denk nu een sprongetje en dat daarom het ritme helemaal kwijt is. Vandaar dat hij vannacht weer kwam
Snappen jullie nu waarom ik gesolliciteerd heb naar een baan buitenshuis? Kan ik tenminste eens ff lekker relaxen op mijn werk
Veel in de box.. soms krijdt hij ook het hele huis bij elkaar. Meestal houdt ie dat niet langer vol dan 15 minuten en geeft hij het wel op.. als hij langer doorgaat dan gaan we wat dansen.. als hij dan rustig is dan leg ik hem in zijn bedje.. daar hoor ik hem dan vaak nog wel wat babbelen.. Zodra hij maar begint te gapen of in zijn oogjes wrijft gaat hij naar zijn bedje! Vaak is hij het er niet mee eens, maar hij verliest altijd de strijd!
Dat is hier ook wel hoor.. maar van 17:00/18:00-06:00 slaapt hij dan wel he.. met één voeding nog tussendoor.
even rekenen hoor hij krijgt 4 flessen op een dag en na een fles slaapt hij 2 a 3 uur. Hij komt uit op ong op 6 a 9 uur en vanaf de laatste fles die is zo tussen om 8 a9 uur en dan slaapt hij nu tot een uurtje of 7 Snappie?
En goedemorgen trouwens! Ik ben nog steeds in meeleesstand, vandaag mijn huis eens onder handen nemen, morgen heel veel boodschappen doen, zaterdag nog de belastingen en het gebak halen, zondag 30 man visite tevreden houden en maandag lig ik in kleine stukje op de vloer en mag iemand me opvegen Iedereen met afspraken succes en fijne dag allemaal! xxx Roelie
Zal ik alvast komen met de bezem dan Roelie! Jemig weet jij zeker dat jou dag maar 24 uur heeft of heeft hij bij jou 48 uur?