Dus ze slapen ongeveer tussen de 15 a 20 uur per dag? reken ik dat goed uit? Martijn slaapt eigenlijk van 19.00-7.00 (met 1 voeding tussendoor) dus dat is 12 uur. en dan slaapt hij overdag een uurtje of 3. Dat is dan eigenlijk aan de lage kant gezien hij de jongste is hier, dus meer slaap nodig zal hebben. en gezien het feit dat hij erg gevoelig is voor prikkels zou hij dus juist meer rust moeten hebben. Misschien moet ik het ritme (zelf ook) weer oppikken en hem gewoon vaker naar bed brengen ook al wil hij niet, dan is hij misschien makkelijker.
Misschien inderdaad voor jullie bijde fijner om regelmaat er in te brengen, probeer zoveel mogelijk het zelfde te doen. Merk aan dat hij er veel aan heeft. Hij heeft zelfs op het kdv zijn eigen ritme, totaal anders als thuis, maar werkt perfect.
Ja die is idd mega! (mega irri ook ) Hopelijk is hij hier bijna weer voorbij, Quinn word weer een stuk vrolijker en makkelijker. Maar ja kan ook een samen hang zijn van medicatie enzo die trouwens goed lijken te werken
Peetje super, en lief dat je naar me luisterde, tja soms vind ben ik bang dat het bemoezuchtig is. Maar ik bedoel het echt goed. Maar vanwege de slaapproblemen met Zefanja ben ik daar nu veel meer alert op. En Martijn doet me wel erg aan hem denken. Na 2 dagen merk je verbetering dan kunnen ze eventje 1 a 2 dagen een terug val hebben en dan gaat het super.
Dees heb jij de hoofdstukken al binnen van oei ik groei? niet echt de moeite waard helaas! jammer zeg! Ja ik merk dat ik zelf ook beter vaar bij een vast ritme. Ik had dat eerst ook wel, maar het is er op de een of andere manier langzaam 'uitgeslopen' denk ook omdat ik teveel wegga en hem dan meesleep op tijden dat hij eigenlijk zou moeten slapen
Ja ik heb de hoofdstukken al binnen, ga ze morgen even door lezen Zit te wachte tot Quinn zich meld voor zijn fles hihi. Hier wijken we ook wel eens af hoor van het ritme, soms is het gewoon niet anders. Maar ik probeer wel als ik bijv weg moet, het na Quinn zijn fles te doen. Net zoals straks ik moet boodschappen doen, als hij dan wakker word, verschonen, flesje, een half uurtje eten laten zakken en dan boodschapjes doen. Als we terug komen dan is hij nog even wakker en dan als hij weer vermoeidheid aan geeft hopla naar bed
Meiden groot nieuws.!!!!! Ik mag op tweede gesprek komen. Ze hebben grote voorkeur voor mij. We gaan zo om 13.30 uur even babbelen over werktijden en salaris.Duim allemaal voor mij. En sausen laat ik voor wat het is. Gelukkig was ik net met een wand klaar. Even douchen en opmaken en dan hup daar naar toe. Zodra ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk weten Liefs Linda
Goeimorgen Middag dus al! Vanmorgen uitgeslapen ops; en daarna lekker gaan tutten met Vincent. Saampjes onder de douche (vond 'ie nog niet echt geweldig, maar dat komt vast wel) en nu dus pas tijd voor t forum. Ruby, lief dat je naar mijn mamsie vraagt! Ze glundert van trots en plezier als ze Vincent ziet. Vincent zit op zijn beurt prinsheerlijk bij oma op schoot en samen brabbelen ze erop los. Melanie, gelukkig heb je kunnen slapen vannacht! Dat scheelt een slok op een borrel. Ducktape kan weer even in de kast. Peetje, Vincent slaapt ook niet veel op een dag, maar ik entertain hem ook niet aldoor. Bij jengelen probeer ik hem op bed te leggen. Soms blijft hij wakker en brabbelt wat en dan laat ik hem gewoon liggen. Alleen bij echte protesten haal ik hem er weer uit. Dan probeer ik of hij op het speelkleed op de grond onder de babygym wil. En als hij dat weer zat is, weer proberen bedje toe en anders zet ik hem zijn stoeltje en mag hij naar mij kijken terwijl ik mijn ding in het huis doe. En heeeeel soms mag hij tv kijken. Roelie, succes met alle voorbereidingen! 4,5 mnd sprong: wij zijn volgens mij net over het hogotepunt van de sprong heen. Vincent begint weer te brabbelen (hij was ineens een paar dagen echt stil), drinkt weer wat rustiger aan de borst en kan ineens weer meer dingen (grijpen en bewegen...hopen dat hij nu snel zelf de bijtring kan bedienen )) duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim VOOR LINDA!
Owwww wat een lieve foto Esther! Had het even gemist (gisteren alles in hoog tempo gescand), maar heb even teruggebladerd en zag het goede nieuws van je moeder, dat ze naar huis gaat! Geweldig! Dat zal ook wel spannend zijn allemaal, hoe het zal gaan enzo. Was ze overdag dan al regelmatig thuis, dat ze er al wel aan was gewend? Nu kan ze haar mooie kleinzoon nog vaker zien? Of woont ze niet in de buurt?
ah wat een lieve foto Esther! Het geluk van beide kanten straalt eraf! En Linda.. SUPER NIEUWS!!! Ik ga voor je duimen!!! [-o<
SPANNEND Linda! Wat zal jij een geweldige indruk hebben achtergelaten Ik DUIM me een ongeluk dat het allemaal mooi voor jou gaat uitkomen, wat leuk voor je zeg. Dat zal wel een enorme opsteker zijn, hartstikke goed!
@Ruby: maakt niks uit joh, als je niet iedere dag uuuuren je neus kan laten zien (sommigen van ons hebben gewoon niks te doen ). Ik vind t al hartstikke leuk als we af en toe even horen hoe lekker hectisch het daar bij jou is Ben je wel aan het genieten en gelukkig met al je mannen? (hihi, dit klinkt wel heel dubbelzinnig: "al je mannen", hahahaha)
@Peetje: wat lastig dat Martijn zo veel wakker is overdag. Het zal niet lang duren of hij zal zichzelf beter kunnen gaan vermaken, dat zal al wel schelen. Haal je hem al snel uit bed als hij 'piept', of laat je hem altijd even liggen? Hester valt vaak na wat gebrabbel en gemor wel weer in slaap en pakt zo toch meestal wel 2 uurtjes per 'fles-ronde'. Overdag dan he, 's avonds zijn de halen wat langer. Ik laat haar dus altijd (net zoals Esther doet) nog wel even liggen als ze wakker is. Dat resulateert vaak in nog een half uurtje extra slaap. Soms als ik dan boven kom, ligt ze gewoon wakker om zich heen te kijken, ook snoezig.