Overigens merk ik nog weinig van een sprong bij Hester. Ze was immers sowieso meestal al wel een keertje wakker 's nachts, dus dat verandert niet echt, haha. Maar ik wacht geduldig af....
Het verzorgingshuis is voor mij op loopafstand (20 minuutjes), dus ze gaat verder weg van mij uit gezien. Nu wordt het een autoritje van 20 minuutjes. Ook goed te doen dus. Ze ging al een tijdje van vrijdagavond tot en met zondagavond naar huis en daar fleurde ze helemaal op. Vandaar nu - mede - het besluit om haar helemaal naar huis te halen. Daarnaast is ze overgeplaatst naar een verzorgingsafdeling in plaats van een revalidatieafdeling. Kort gezegd, ze denken dat dit het zo'n beetje is Zelf denken wij dat we bij andere therapeuten, die meer tijd hebben per patient, wellicht nog ietsje meer vooruitgang kunnen bereiken. Nu ze dus naar huis komt, kun je voor zorg / therapie een persoonsbegonden budget ontvangen en daarvan mag je zelf kiezen waar je je zorg en therapie gaat inkopen. Mocht ze verder niet meer vooruit gaan dan zij dat zo, maar dan is ze in ieder geval wel lekker thuis en niet meer in die deprimerende omgeving
Nou, heb vanmorgen weer staan 'swingen' met mijn dochter voor de camera's. Zometeen ff de DVD kijken, hopen dat opnames nu wel goed zijn gelukt. Ze werkte goed en lief mee en gooide zichzelf zelfs een paar keer live van de buik op de rug . Mijn zwangere dinnetje had weer een controle gehad en moet haar tijd nog verder uitzitten. Alle waarden zaten net op het randje... Man man man, wat een stress.... alles hangt of staat eigenlijk met haar 'sensitiviteit': hoe goed voelt ze veranderingen in de gedragingen van het kleintje in haar buik.... Dat lijkt me zo verschrikkelijk eng Ik vind haar wel echt superdapper in deze nare tijden, zeker omdat ze ook nog een kleintje in huis heeft rondrennen.
Jaaaa dat gebeurt hier ook heel vaak En als hij me dan ziet, strekt hij tegenwoordig zijn armpjes naar me uit
@Esther: wat fijn dat ze thuis opfleurt, dat is echt heel positief. Dat doet haar dus goed en dan weet je dat dat in ieder geval een goede verandering is. Maar wel weer naar dat er niet heel veel verbetering meer wordt verwacht qua behandelingen. Ze moet het nu dus echt vooral 'zelf' doen, begrijp ik? Hopelijk doet de fijnere omgeving haar lekkerder in haar vel zitten en helpt dat kleine mannetje van jou haar ook nog lekker met al dat lachen samen!
Bwahhh.... ik schenk net een glaasje appelsap in en ik zie ineens de schimmelwolkjes erin drijven ... en toen bedacht ik me dat ik vanmorgen ook gauw een glaasje naar binnen had geklokt ale: Nouja.... hopen dat mn maag het aankan...
Iiiiieeeeeuuuuuwwwww wat gruwelijk appelsap met stukkies. Denk idd nog geduld; wij moeten nog geduld hebben vwb het rollen
Ach wat een schatjes samen, leuk he, zulke verschillende meiden, terwijl ze ongeveer even oud zijn. Zo leuk om te zien!
Hihi Vincent is wakker aan het worden en heeft nu alle klinkers ontdekt....aaaaawaaaaaa....oooooooowoooooooo..... eeeeuuuuuhhhh.....eeeeeeeeeeeehhhhh.....uuuuuuuuuuhhhhoo Oh, alleen de iiiii ontbreekt nog zie ik nu
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd, meid! Wat een supergoed nieuws. Ik ben zo blij voor je! Vertel snel meer... hoe ging het gesprek? wanneer ga je beginnen? hoeveel uur per week? (De antwoorden lees ik later wel, want ik moet er nu snel vandoor. )
Het gesprek ging helemaal super. Ze kwamen met een salaris wat hoger was dan ik zelf in gedachten had. Krijg 12.5 vakantie dagen en ga voor 20 uur werken. Bij motor saloon beter bekend als Harley Davidson. En als functie boekhoudkundig medewerker
pff ben me al een paar dagen ontzettend moe.. ga zo even een tukkie doen denk ik.. lekker even met Fenna tegelijk slapen.. laters!