Esmay mag wel wat grammetjes hebben, vind het zo zielig! Arme meid, die is echt toe aan rust en hun papa en mama ook natuurlijk
pffff geen idee. Ik vind roelie ook niet stil, maar ik kan me haar ook nie voorstellen in een leren outfit (no offense Roelie). Ik ben best tevreden met mijn seksleven dus voel de behoefte aan 'extremen' niet zo
ik vind het ook totaal niet opwindend om afgemept te worden ofzo, ook niet om op tv te zien. er zijn andere dingen die ik dan leuker zou vinden maar iedereen vind iets anders leuk, en dat is ook goed
nee waar ging het over? (jij ook hoor Daph, met Fenna was/ is het ook rot met het spugen en nu de heupjes)
Gister ging het bij Jensen over exstreem, een volwassen man of vrouw in baby kleding van latex zelfs met een baby masker op, kreeg ook een fles en die was dan samen met een meesteres
ooh ik hou er wel van als een man er geen gras over laat groeien. maar ik hoef niet allerlei gereedschap ed erbij. een rollenspelletje kan ik soms nog wel leuk vinden hahaha
nee, vind jensen dom tja.. je blijft bezig, maar die is voor Fenna niet zo vervelend gelukkig, hier wordt ze niet verdrietig van, doet geen pijn enzo, gelukkig maar, want vind het zo wel weer even genoeg. En ook martijn heeft het niet altijd makkelijk gehad, met de krampjes en voedingen.. zo heeft bijna elke nov. beeb wel iets geloof ik... er zijn er maar een paar die zelf niet echt iets mankeren...
Ik hou ook niet van Jensen, maar we zapte er langs, ben eigelijk gaan kijken hoe bizar het was, en dat was het behoorlijk
de kogels vliegen me hier om de oren, jons is halo 3 aan het spelen met het gekuid op 5:1 dus ook p de speaker naast mijn oor!
Om even in mijn vak te blijven; dat zei Adolf Hitler ook al, op sommige concetratiekampen stond: Jedem das zeines erg cru!