November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja dat hadf ik al begrepen hoor hahaha, anders was ik nog niet beledigd geweest hoor!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw zo vervelend is dat, speel je geen spel, spel je hem toch omdat de kogels om te je oren vliegen

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wij gaan flesje geven en slapen

tot morgen en slaap lekker!

4. nogal ja!

Maar ehm ga mijn bedje opzoeken..
    heb net heerlijk gezwommen en daarna gebubbeld en een kruidenbubbelbad genomen, wordt je wel rozig van... truste meiden!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Peetje truste

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dafje ook truste

7. truste peetje!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemoggel!

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    mogguh! nou, we hadden gisteren nutrilon goede nacht gegeven voor de nacht,, wat denk je? komt ie om 5 uur! hmmpff..

nou, zo naar het CB.. ben benieuwd! polletje?
    2 maand geleden wassie 59 cm en 5014 gr
    en nu?

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Indigo, gefeli met Erik! hopelijk hebben jullie een gezellige dag samen!

Dees jij succes bij CB!

Muriel, succes bij intake! wordt ie nou ook geplaatst? of wat moet ik me bij een intake voorstellen?

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hier ook klein feestje.. Mika is een half jaar! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gwen gefeliciteerd! Jemig al een half jaar zeg! De tijd vliegt!

Hab vandaag maar eens maatje 68 bij Quinn aangetrokken, is net ietjes te groot, maar 62 word te klein, blijf die maten maar raar vinden

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeiemorgen.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    gwen gefeliciteerd met de 6 maanden.

ooh meiden ik heb me toch een keelpijn.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff twee kids de deur uit helpen,en dan komt de poetshulp zo.
    ik kruip mooi terug mijn bed in.

rayan heeft al 68/74 aan van nike pakjes.
    andere kleertjes 68 en die zitten perfect.

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen dames.

Dees wat een draakje is Quinn zeg. Maar wel een lief draakje

Jen wat vervelend zeg dat Esmay zo'n last heeft van haar benauwdheid. Het is vervelend voor haar en voor jullie. Ik hoop dat de dag rust vandaag wat goeds mag brengen

Dafje wel goed dat er nog goed naar Fenna's heupjes wordt gekeken. En ik hoop dat de verandering van voedseld een goed effect mag hebben

Oh ja en Eshter helemaal vergeten super dat je moeder naar huis mag. Het zal haar goed doen om niet meer in zo'n deprimerende omgeving te zijn.

Roelie je hoeft echt niet je excusses aan te bieden hoor dat je er zo weinig bent. We snappen allemaal dat het geweldig druk is bij jouw. Met 3 kids en de beesten boel. Denk goed om jezelf dat is het belangrijkste

Gwen wat een geweldig filmpje's van Mika zeg

De slaapkamer van ons is inderdaad mooi geworden. Vanmiddag na het boodschappen doen alleen alles schoonmaken. Maandag naar Ikea voor assesoires. En dan is het helemaal af.

En meiden dank jullie wel voor je geweldige felicitaties

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen gefeliciteerd met Mika's half jaar verjaardag. Wat vliegt de tijd voorbij

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Indigo van harte gefeliciteerd met Erik zijn verjaardag. Maak er een mooie dag van en wat heb jij hem voor kadootje gegeven?

Gwen succes bij het concultatiebureau

Dees jij ook succes bij het concultatiebureau. En voor Quinne een dikke knuffel als hij zijn prikjes krijgt.

Muriel jij sterkte straks bij de huisarts. Ik hoop dat je niet al te veel last van krijgt

En meiden ik ga er weer vandoor. Ik ga douchen en dan boodschappen doen voor de pasen. En straks schoonmaken, ja dat moet ook gebeuren.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hey gwen ik vind de pyamapapjes veel beter,rayan krijgt om 8 uur zijn laatste fles en slaapt dan tot 7 uur door.die nutrilon is ook dunner.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    bah

vannacht weeeeeeeer om 4.45 een flesje kunnen geven. Sinds ik nutrimix geef komt ie weer 's nachts :(

Gwen: gefeli met Mika's half jaar!

Dees: jij bent echt als laatste weg hier 's avonds en weer als eerste er op, hoe doe je dat toch?! verslaafde! hihihihihi

Ruby: goh wat vervelend meid, die keelpijn! Even lekker uitzieken en rustig aan doen, als dat kan met 3 kids

zou pyamapapje nu al kwaad kunnen? wat gebeurd er in die 2 maanden nog aan het darmstelsel van je kindje? want groenten en fruit mogen ook vanaf 4 maanden, en het enige verschil met de potjes van 6 mnd is volgens mij dat die van 6 groter zijn

Deel Deze Pagina