November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    rachel: als je voor 24 uur klaarmaakt, warm je het dan wel op in de magnetron? want dan zou je toch hetzelfde effect krijgen?

    ik kook het water wel vast voor 24 uur voor, dat doe ik in een dichte kan in de koelkast
     
  2. Rachel85

    Rachel85 Niet meer actief

    En schud jij dan de fles of roer je de voeding er doorheen?
     
  3. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    schudden, maar ik draai de fles meer zeg maar. Niet echt schudden want dan komt het door de speen eruit.
     
  4. Rachel85

    Rachel85 Niet meer actief

    Ik kook idd het water eerst en dan laat ik het afkoelen dan doe ik de voeding erbij en dan goed roeren met de vork en dan zet ik het in de koelkast en als ik dan voeding nodig heb dan roer ik weer eerst met een vork en giet het in de fles en doe het dan in de magnetron en dan heb ik geen last van schuim.
     
  5. Rachel85

    Rachel85 Niet meer actief

    Ik heb een antilekdop erop zitten dus kan er echt mee schudden.
     
  6. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    thanks, ik ga hem nog even aanpassen als ik tijd heb...
     
  7. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hoi hoi, was ik ook weer eens..

    jen wat een vreselijke rotstreek!

    Rachel, voeding mag je toch niet kant en klaar bewaren in de koelkast? Dat staat tenminste bij mij op de verpakking. Wel mag je gekookt water in de koelkast bewaren. Op het CB werd me dit trouwens ook verteld..
    Wij bewaren water in de koelkast en als we de voeding klaar maken doen we gekookt (gekoeld) water uit de koelkast en gekookt water uit de waterkoker samen in het flesje zodat het direct een drinkbare temperatuur heeft.
     
  8. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Op Mika's site staan trouwens weer paar nieuwe fotootjes en filmpje :)

    Ilse, wat was ook alweer jouw site? Vind het wel leuk als Mika's site daar ook bij de links komt :D En heb ik alle overige sites beetje bij elkaar dat ik het eea kan volgen.
     
  9. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan zo weer naar de ha met Ryan...pff...word er gek van! Ik laat het jullie nog weten hoe het af is gelopen!
     
  10. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    succes Debby!
     
  11. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    net bij het cb geweest in 4 weken tijd is vangelis 1200 gram gegroeid!

    op me vraag hoeveel voeding hij mocht (aangezien ze vorige x zei dat hij max 700 mocht en ik nu 850 geef per dag) zei ze oh 850 hmm nou ga maar door

    euh ok?!

    :) :) :)

    koeienpakje is van h&m stoer hé
     
  12. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    sterkte
     
  13. Sammie2

    Sammie2 Bekend lid

    7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Linda: stomme, stomme auto! Accu? Heb het ook gehad en duim nu elke keer dat ik weg moet dat het niet weer zo is!

    Verder weet ik het even niet meer, Timo is ook niet in zijn hum vandaag (en eind vorige week), denk ook aan het sprongetje van 5 weken, maar dat moet toch wel eens aflopen zo langzamerhand. Is zelfs niet altijd stil op mijn arm...

    Daarnaast heeft de kat vanmorgen Timo zijn bed ondergezeken tot aan de matras! Was echt goed over de zeik (letterlijk). Alles in de machine, geeft de deken nog af ook, alles is nu lichtblauw. Kortom, nationale K*Tdag.

    Ga weer naar mijn huilende mannetje (die ik tot overmaat van ramp dus ook niet in zijn bed kan leggen, matras is bijna droog...)
     
  14. Sammie2

    Sammie2 Bekend lid

    7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Owja, Maria, ik heb ook een BUZZ... ga wel extra uitkijken voortaan! Gelukkig heeft Eva er niets aan overgehouden (althans, voor zover jullie nu kunnen zien ;) )
     
  15. Sammie2

    Sammie2 Bekend lid

    7 mrt 2007
    668
    0
    0
    **ego-bericht**

    En ook nog zo ongesteld als een, als een... weetikveel wat! Nouja, ongesteld, whatever, na 3 weken pil een stopweek, maar vroeger was niet zo irritant en dramatisch allemaal! En ook niet zoveel bloedverlies (of dat viel niet op door de tampons?)... wat een K*T spul is maandverband zeg.... na hoeveel weken mag je weer tampons?

    **Einde ego-bericht**
     
  16. succes Debby!

    Melina inderdaad heel stoer :)
     
  17. Gwen wat een lief filmpje die laatste, lekker brabbelen :D
     
  18. na 6 weken heb ik gehoord Sammie.
     
  19. Sammie2

    Sammie2 Bekend lid

    7 mrt 2007
    668
    0
    0
    thanx Dafje, kan niet wachten tot zaterdag.... (alhoewel ik hoop dat mijn menstruatie dan wel al over is, haha).

    Blondie/Linda: suc6 morgen!

    Ga zijn bedje opmaken en zijn kamertje weer wat verwarmen (is daar inmiddels nog maar 15 graden door het open raam!). En dan even op de bank, met mannetje!
     
  20. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik mag van de VK 3 weken na de bevalling al tampons gebruiken
     

Deel Deze Pagina