Ik kan mn ogen haast niet openhouden, want heb vannacht misschien 4 uurtjes geslapen Hester heeft de hele avond + halve nacht door de babyfoon liggen babbelen. Totdat het babbelen ineens overging in brullen en ze volledig in paniek was vannacht. Zo zielig Ze viel uiteindelijk op mn borst in slaap, zo ken ik haar niet terug! Over-duidelijk een sprongetje, denk ik! Nu nog maar weer even een bakkie koffie achterover gooien....
Goeiemiddag! Indigo: kan me voorstellen dat je baalt van die vent van je, wij mama's moeten maar door als we ziek zijn en papa's denken dat ze zielig op de bank mogen liggen... Peetje: Steriliseren, eens in de 2 a 3 weken, voor de rest>> vaatwasser Reese krijgt eten om 8 - 12 - 17 - 22, en hij slaapt best veel tussendoor (overdag) Esther: fijn dat je moeder naar huis komt Gwen, gefeliciteerd met de 6 maanden van Mika en leuke filpjes van MIka zeg Hier ook geen melkverlies meer uit mijn borsten, bij mij was dat 2 dagen na het cold turkey stoppen al weg. Ikke: hoe gaat het met Quinn, moet hij nog kokhalzen van de zantac? Linda: beetje laat maar in gedachten heb ik voor je geduimd En een hele gemeende van Harte GEFELICITEERD, lijkt me een superbaan! Ben benieuwd naar je slaapkamer, post je wel foto's? Lieve foto van Angelina en Nynke Dafje: balen dat je naar de orthopeed moet, ik hoop dat het allemaal mee valt Sammie: wow, Timo ook al zo'n reus, mooi dat hij het zo goed doet Roelie: ik kan ook niet, heel de maand april zit hier al vol Indigo: gefeliciteerd metde verjaardag van Erik Ikke: succes met de prikjes Muriel: succes bij de gyn. Zo hee, ik ben me gister toch een partij nat geregend.. Normaal sta je redelijk droog in de bak van de trailer, maar bij dit adres stond de wind net verkeerd. Ik was tot aan mijn ondergoed kleddernat, brrrr. Gelukkig was het alleen bij het laatste adres, dus daarna snel gelost, afgekoppeld en snel thuis onder de douche gaan staan. Wat had ik graag in bad kunnen gaan liggen zeg.... (nog 1 weekje wachten 8) ) Reese heeft zich gelukkig weer goed vermaakt met oma, dus dan kan mama met een gerust hart werken. Hier is het ritme en regelmaat ook even ver te zoeken, ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden maar met al dat op en neer geren tussen de 2 huizen zit er dat niet altijd in Morgen sneeuw, dat word ook weer lekker werken dan
pfff net weer iemand geweest voor een offerte voor de kozijnen in de dakkapel. Bel ik Jons op krijg ik als antwoord: "ja maar zo wil ik het niet hebben ik wil die steunbalk daar en 2 kozijnen bla bla bla" DOE HET DAN ZELF! laat ie het allemaal aan mij over, ja ik weet niet wat hij allemaal wil. en als zo'n bedrijf zegt nou we kunnen dit doen dat is mooier, weet ik veel dat jons dan de steunbalk buiten het kozijn wil hebben ipv in het kozijn. steunbalk is steunbalk toch?
poe, inderdaad Peetje. Maar bij mij zou hij dan aan het verkeerde adres zijn, als ik het mocht regelen dan heeft hij mooi pech (en volgens mij weet Remco dat al want ik hoef verdomd weinig te regelen 8) )
ik trek me er ook niks van aan hoor, hij zoekt het zelf maar uit als hij het anders wil. hahahahah remco heeft al snel geleerd zie ik!
indigo: ik denkd at borstvoeden er wel iets mee te maken heeft, jij bent altijd degene die je kindje voedt. Hier is dat anders, als jons afgewerkt is doet hij alle (2) flesjes en luiers voor de rest van de avond. Dat kan bij jullie natuurlijk wat moeilijker. Ik denk dat bij iedereen de vrouw het meeste met de baby doet, dat is hier ook zo. En relatiedip; ja hebben wij ook zeker gehad, het valt ook niet mee ineens een kleine erbij.
hebben net gewandeld pfff net voor de bui binnen. Meneer ligt nu in zijn bedje ik moet straks naar mijn ouders, onze laptop heeft geen word (en onze andere pc staat ingepakt vanwege verbouwing zolder) en ik moet wat voor mijn werk doen. Moet disndag af zijn. dus ga ik daar maar typen. gisteren voor het eerst bijles gegeven. wel even heel anders.
He bah, Quinn heeft best wel last van zijn prikjes, heeft wat verhoging en is erg hangerig, huilerig en niks willen. Net lekker in bed gelegt, weer krijsen, volgens mij is dat dus echt nieuw en misschien iets met de sprong te maken. Ben blij dat ik vanadaag gewoon lekker thuis ben voor hem. Indigo Gefeliciteerd met Erik! Lastig een relatie dip, hebben we hier ook gehad, is allemaal zo nieuw, vind het eigelijk wel logisch ook. Jullie komen er wel uit!
He bah wat een rot nacht zeg! Kan me voorstellen dat je gebroken bent! Flink aan de koffie, hopelijk helpt het en kan je vanacht lekker slapen, tipje, verstop die mobiel maar weer
Blondie: Quinn vind de zantac nog steeds te smerig, ik meng het nu met een beetje voeding, zodat ik zeker weet dat hij het binnen krijgt en dan pas zijn fles. Dit gaat goed. Ik merk al een heel verschil, hij wil nu zelfs maar al te graag op zijn buik liggen wat hij eerst echt neit wilde!
Hallo allemaal, Weer terug op nederlandse bodem. Vannacht om half 3 pas thuis pfff. Verder is alles goed gegaan. Ondanks alle drukte in Turkije (iedereen wilde hem natuurlijk vasthouden en knuffelen) is Deniz zo verschrikkelijk lief geweest. Tijdens de vlucht ook geen kik gegeven. Ben zo trots op mijn mannetje. Ik zag dat ik meer dan 100 pagina's moet bijlezen. Ik weet niet of ik daar nog aan toe kom. Zijn er nog spectaculaire dingen gebeurd?
Hey Stasia! Welkom terug! Jammer dat we nu zo rot weer hebben! Hoe was het verder, en het weer, maak ons jaloers hihi
Uhww nieuws even denken hoor! **graaft enorm diep** Mika is vandaag een half jaar oud! Esmay is flink verkouden, arme meid **graaft weer** ben het ff kwijt sorry
We hebben 2 dagen regen gehad en de rest zo rond de 20 graden Heb ik je nu jaloers gemaakt? Ik zat trouwens even in onze agenda te kijken en wat ziet mijn oog? Linda je hebt een baan! Goed van je hoor. Wat voor iets is het? Het is natuurlijk al wel uitgebreid besproken hier maar ik heb het gemist.
Stasia welkom terug leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad en super dat deniz zo lief is geweest Het is al boekhoudkundig medewerker voor 20 uur bij Harley Davidson
Oh ja meiden de meeting gaat dus nu niet door. Omdat zaterdag mijn werkdag is voorlopig. Ik vind het heel jammer maar wat in het vat zit verzuurt niet
Sorry, ben wel bijgelezen, maar even geen tijd om uitgebreid te reageren! Gwen: gefeliciteerd met Mika z'n 6 maanden! Stasia: welcome back Gadver...net weer afzeggers voor de verjaardag. Hier zit ik dan met 2 kwarktaarten, appelkruimeltaart EN cake (alles zelf gebakken....)
DEBBY dat is idd balen dat ze je er nu mee laten zitten. kan wel zeggen van vries het in maar dan is het niet zo lekker meer STASIA welkom terug op nederlandse bodem enne ik ben dus nu het veenlijk zijn we achter gekomen ik heb net even een gratis pak friso gekregen bij de suppercoop