Hahah datzelfde kan ik natuurlijk ook tegen jou zeggen ***Maar ik geef je een schopje onder je bibsje, ga lekker naar de Ikea ****
DEBBY alvast veel plezier morgen en taart eetze en de rest van de dames die heen gaan. wie o wie gebruikt friso extra en heeft een supercoop in de buurt zitten?
Jeetje wat een rust weer hierzo. JOEHOEEEEEE Jen denk niet meer dat je dit leest, maar veel plezier vanavond! Roelie: lukt het allemaal nog met de verjaardag voorbereiding? (was toch dit weekend) Ilse lekker kunnen shoppen bij Ikea?
hahaha bah ja, zijn anaalklieren waren niet ontstoken, maar hij heeft nou eenmaal dat hij ze soms leegdrukt. als hij schrikt of kwaad is. Eigenlijk doen katten dat niet, het was redelijk uniek volgens de dierenarts. Ik dacht Jippie wawaom moet mijn kat dat nou hebben. oplossing: af en toe uitdrukken of de anaalklieren operatief laten verwijderen........ Wij hebben zo'n muziek mobile van rainforest, die werkt op een afstandsbediening, Nu merken we dat ie ook werkt op de afstandsbediening van onze TV! als we het volume harder zetten begint de muziek mobile te spelen
hihihihi unieke kat! Zal niet te best ruiken denk ik Whahahah handig zo'n multie functionele muziek mobiel
nee inderdaad het is een smerig luchtje. denk maar niet dat ik eens per zoveel tijd zijn anaalklieren ga uitduwen. jakkie! misschien toch een operatie maar kost wel 250,-
Linda: Leuk voor je hoor. Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben op je werk. Ilse: Ik ben het met Debby eens. Wordt een hele mooie agenda/babylijst. Sandra: Ik gebruik de Friso extra en volgens mij heb ik een supercoop in de buurt. Hoezo? Peetje: Jakkes, maar een operatie 250 euries is ook niet niks. Handig trouwens zo'n mobiel die op andere afstandsbedieningen werkt. Debby: Ik hoop dat je taarten toch op gaan morgen. Veel plezier alvast.
Zat net ff te kijken maar ik heb gen supercoop hier. Wel een gewone coop. Zou het daar ook zijn? Maar kreeg je zomaar een pak gratis?
Komt allemaal goed: je hebt 2 nieuwe aanmelders erbij gekregen. Wij zijn dol op taart. Mag ik alvast een stukje reserveren?
Tuurlijk , jij altijd . Enne...ik wacht je e-mailtje nog even af . TOt morgen meiden die ik morgen zie en de rest fijn weekend! Morgen kom ik vast niet online, druk druk druk . En Sandra: jij alvast gefeliciteerd met je zoon!
Meiden, ik red het niet om te reageren. Ik ben nu aan het bijlezen, maar ik kijk haast scheel van vermoeidheid. Mijn moeder is de hele dag geweest. Was heel gezellig, maar ook vermoeiend. Nu is het wachten op de laatste fles van Nynke en dan kan ik gaan slapen. Ik heb morgen een drukke dag (waarbij ik een aantal van jullie zal zien ) en ik zal daarom niet online zijn. Misschien zondag weer. Fijn paasweekend allemaal!
Ja Debby, ik stuur je zo een pb. Daar zal waarschijnlijk niet veel meer in staan dan in mijn sms. Ik ben eerst nog half (half?) de was aan het ophangen. Eerst het vervelende werk (de was), daarna het leuke 'werk' (jou een berichtje sturen). Maar wat doe ik dan nu op het forum?
Ik ga er ook vandoor. Ben gesloopt van al het ruimen en wassen. Degene die morgen naar Debby gaan veel plezier. Ik denk dat het rustig zal zijn op het forum. Hmm kan ik misschien de 100 pagina's door worstelen.