November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    vraagje voor de dames die zo'n tubtrug hebben.. waar heb je die gehaald? en met welke inhoud? Ben allemaal winkels aan het langsgaan, maar ze hebben er nergens ooit van gehoord :(

2. Goedemiddag, gisteren hadden we een lekker dagje shoppen met zijn drietjes, dus vandaar dat ik er niet was :) Niet dat iemand me gemist heeft ;)

nee klopt, het heet ook niet zo Gwen, je hebt die tubtrugs alleen op die website volgens mij. Je hebt ze bij de intratuin en de provak nu in de aanbieding. Niet de originele dus, maar zelfde principe. Kost ongeveer 7,50 euro.

Stasia, Fenna doet dat al sinds we zijn overgestapt naar de difrax spenen. Ze heeft echt moeten leren om niet te hard te zuigen aan die dingen, want haar onderlip kwam steeds eronder uit.

We hebben gisteren voor de tweede (eigenlijk dus derde keer) worteltjes gegeven, volgens mij waren we iets te laat, want ze zat te mopperen dat ze haar fles wilde.
    Vanmiddag was het ook bijna flessentijd en toen hebben we haar een stukje broodkorst gegeven (toen wij aan tafel zaten met brood) in de kinderstoel. Echt heel gezellig zo met zijn drieen aan tafel. Ze kan echt al goed zitten in de kinderstoel. Ze heeft een stukje afgesabbelt en dat opgegeten, de rest was op de kinderstoel en in haar handen :) Het idee was er iig :)
    Strakkies weer worteltjes, geeft wel een hoop vlekken bij het spugen, want uren later spuugt ze nog oranje meuk :( Ach volgende smaakje is bloemkool, geeft witte vlekken :) daarna weer groene vlekken van de sperziebonen :)

3. Sandra, gefeliciteerd met Arend!

Debby, gefeliciteerd met Arnoud enne veel plezier! Hoop dat de taart opkomt, dat je iig niet met teveel blijft zitten!

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, je kan ze ook wel bestellen op NL webwinkels, maar zit je weer met die verzendkosten en dat vind ik zonde..

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hihi leuk he die hapjes! Wij gaan zo weer aan de worteltjes!

Vandaag zijn we voor het eerst met zijn drietjes wezen shoppen! Mensen wat heb ik genoten! eindelijk een lekker pronken met ons knappe kereltje! :D

6. Gwen, gefeliciteerd met Mika's 6 maanden (en een dag :) ) Dat gaat inderdaad ontzettend hard. Het wennen aan nieuwe hapjes gaat ook heel snel he, maar ze wennen volgens mij ook best snel hoor, dus wat dat betreft. Maar het lijkt denk ik nu ook een hele boel achter elkaar, omdat het allemaal nieuw is en allemaal weer anders en weer na en voor andere flessen op de dag. Je moet het ook allemaal maar onthouden... pff.. heb hier van het cb te horen gekregen dat we de groente mochten gaan geven en dat we dat voor de fles moesten doen en dan de fles als toetje geven. Dus groente zoveel als ze wil en dan uiteindelijk zal ze ws nog maar 60cc drinken als ze een heel potje lust (wat ze nog lang niet hoeft, ze eet nu een kwart tot een half potje per keer (en dan zijn het nu nog kleine potjes :) )

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    misschien cross ik zo nog ff naar de intratuin.. kijken tot hoe laat ie open is.. ik vrees 5 uur.. waar zou ik die dingen kunnen vinden? welke afdeling van de intratuin denk je?

8. Ze stonden hier bij de kassa in de buurt...

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik heb 'm! de laatste.. is wel zo'n originele Tubtrug..
    Ik zag 'm staan bij de woonaccesoires.. allemaal spullen erin.. ik zeg DIE wil ik hebben.. die vent alles eruit halen hihi..
    Dus die gaan we zo na de hapjes maar eens uitproberen :D

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ? Om alles bij te lezen, of om op internet te komen?

Verder alles goed, meid?! Eerste keer voor de klas al gehad en overleefd?

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah. wat naar, die zal nog wel jong zijn geweest dan?
    Hoop dat het een mooi afscheid is geweest.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goed gescoord Gwen! Ben benieuwd of ie ook lekker baddert ;) Welke kleur is ie geworden?

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe... hier een ren- en vliegdag achter de rug. Afspraak met vriendin, cadeautjes kopen voor kraamvisites die er aan komen.
    Mega-veel boodschappen doen en tussendoor lekker nog de was en de rommel van de afgelopen week opruimen.
    En Wim constant aansturen om ook iets te gaan doen.
    Dat laatste kostte misschien nog wel de meeste energie :evil:

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    maar goed, nu lijkt alles redelijk op orde.

Morgen paaseieren zoeken in de tuin van mijn ouders (traditie die we al sinds mijn broers en ik klein zijn in ere hebben gehouden. Zo grappig, 7 volwassenen die in de tuin eitjes lopen te zoeken, haha) en maandagochtend gaan we met alle buren + kids eieren zoeken in het park voor ons huis. Ook geinig.
    Maar hopen dat het weer niet al te dramatisch wordt....

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vanavond voor het eerst eens wat Nutrix door H's fles mixen. Kijken of ze er lekker op slaapt.

Gewoon de fles als altijd aanmaken en dan de Nutrix extra, toch?

16. staat dat erop Gwen? hoe kan je zien of het een echte is?

Succes met uitproberen! Hier is het een groot succes!

17. even op de site gekeken, wij hebben geen echt, maar we hebben ook een kleur die de tubtrugs niet hebben :) limegroen

Welke kleur is het inderdaad geworden Gwen? Oranje?

18. ja, de nutrix is extra. Dus inderdaad de fles maken zoals je gewend bent en dan nutrix toevoegen. Tip: af en toe even schudden anders wordt het laatste stukje zo'n drab die bijna niet meer door de speen komt..

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Muriel, ook weer present? Hoe was het met H en H?

Ja, het staat er op.. sticker van Tubtrug zat er ook op..

En ja idd.. hij is oranje haha.. om alles maar eens passend te houden ;)

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    en Muriel, wellicht wel even een grotere maat speen erop doen. Bij ons kwam door de S-speen niets heen. Vind zelf de M-speen het beste.

Hier mogen we trouwens over op de Nutrilon standaard. Hypo-allergeen is na 6 maanden blijkbaar niet bewezen of zoiets zei ze. Dus nu 2 weken op Nutrilon Standaard en daarna op Nutrilon Standaard opvolgmelk..

Deel Deze Pagina